Jump to content

Акция за дизелгейт


v1ppers0n

Recommended Posts

Привет,

 

в приложението MyAydi ми изписа "23X6 - A-Reducing diesel emissions1". Свързах се с тях и ми казаха, че е за ъпдейт по софтуера на мотора и скоростите относно "дизелгейт". Четох в интернет различни мнения. Някой правил ли го е и наистина ли се променя двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, v1ppers0n написа:

 

 Свързах се с тях и ми казаха, че е за ъпдейт по софтуера на мотора и скоростите 

Изразили са се твърде дипломатично - става въпрос за премахване на нелегален софтуер. Добре е да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се направи за VAG. За собственика на колата не е добре изобщо. Като са слагали нелегален софтуер, да си излежи CEO-то 10-те години без да спъват колата на колегата. Само че надали.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и много други примери от практиката, обаче -  ЦЪК: https://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/191655-V6-TDI-recall-NOx-emissions.

Няма никаква логика премахването на нелегален софтуер да влошава работата на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоя линк не видях никъде някой да се похвали че колата върви повече и гори по-малко след ъпдейта. Видях обаче раздразнени хора че са им направили ъпдейта без да ги питат!

 

Логиката е много проста. "Нелегалния софтуер" засича кога колата работи в реали условия и кога е в условия на тест. В условия на тест я спъва, така че да отделя по-малко вредни емисии за да влезе в зададените граници, а в реални условия я отпушва за да върви повече и да гори по-малко.  След като ги хванаха, ъпдейта е да има само един режим - този който влиза в зададените граници на вредни емисии.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина никой не се хвали, че колата му върви повече и гори по-малко, но масово отбелязват, че няма разлика в поведението на колата преди и след "ъпдейта". 

Което означава, че няма как колата им да е спъната след "ъпдейта", ако не е била спъната и преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава че в най-добрия случай няма да има никаква промяна (ако тези които казват че няма промяна са прави) и в най-лошия случай ще върви по-малко и ще гори повече (ако тези които казват че има промяна са прави). Логичния извод е да не се прави ъпдейт, тъй като ситуацията е еквивалентна на лотария от която можеш само да загубиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето тези, които твърдят, че няма промяна са много повече от другите.

Има и друго, дано не съм прав - не изключвам вероятността собственици на такива автомобили да бъдат най-малкото глобявани, ако се докаже, че са имали покана за този "ъпдейт" и не са го направили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че тези които твърдят че няма промяна са повече от другите е твое твърдение, което не можеш да докажеш. Но даже и реално да са повече, това не променя логиката. Пак си остава игра с нулева печалба и не-нулева загуба.

 

Иначе относно потенциалните глоби които предлагаш - няма закон по който да бъдат извършени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отбележа все пак, че от прочетени  трийсет и четири  коментара само два защитаваха твоята теза.

Колкото до потенциалните глоби - да, към момента е така, но законотворците винаги могат да измислят нещо подобно, практиката го е доказала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш че това е моя теза само защото я чуваш за първи път. Реално обаче е многократно доказан и общоизвестен факт за всеки добре информиран човек. Виж това за повече информация как е измерен и доказан: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представи си, не чувам тази теза за първи път, а я наричам твоя единствено защото никой друг не я защитава в тази тема.

И макар и да си тръгнал да даваш линк с мнения от хора, които все още предпочитат да се придвижват на слонове, то и тези мнения са коренно противоположни - обърни внимание например на онзи, дето отчита значителна икономия на гориво след "ъпдейта"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви мнения, дадох ти линк към реномирано шведско автомобилно списание, където са направили тест на един куп коли на дино стенд преди и след ъпдейта и показват резултатите черно на бяло. Виж резултатите на Аудито - то е първо в списъка!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, CVT написа:

Какви мнения, дадох ти линк към реномирано шведско автомобилно списание, където са направили тест на един куп коли на дино стенд преди и след ъпдейта и показват резултатите черно на бяло. Виж резултатите на Аудито - то е първо в списъка!

 

Този линк е само в първия пост, а всички коментари са от тези със слоновете. 

Но и този тест не е кой знае колко убедителен, след като е направен само на десет коли, а и крайния резултат не е еднозначен. Цитирам дословно: The results are somewhat different. Some cars have gained power and have a higher fuel consumption, but most cars have lost performance. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледам Аудито. Иначе Teknikens Värld е доста реномирано списание и се славят точно с обективните си изследвания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, @Mu написа:

Категорично НЕ ъпдейтваи, след акцията няколко колеги тук се оплакваха от много по чести регенерации на Б8

Защо да е оплакване това? Просто генерацията най-после е заработила както трябва. 

преди 1 минута, CVT написа:

Аз гледам Аудито. Иначе Teknikens Värld е доста реномирано списание и се славят точно с обективните си изследвания.

Така е, и точно защото са обективни, най-чистосърдечно си признават, че резултатите от теста са коренно различни при отделните коли. И то става въпрос само за десет коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са различни, но с изключение на Гоуфа всички са по-зле от преди ъпдейта. Аудито пък май е най-зле от всички.

 

1624380d1490808283-dyno-tested-last-vws-

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, хубу де, отиваш, понеже те викат официално (макар че никой не може да те задължи, поне не в бг...), слагат ти дизелгейта, после идваш и ти слагаме пак старата версия. Дет се вика уин-уин...

Със сигурност ще си супер недоволен от перформънса след "дизелгейт ъпдейта" и няма да си първия или последния.

И ако може да не се почва пак с екологичните нравоучения...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес ще ходя за друго до Ауди и човека ми каза, че ако не искам да го направят ще трябва да подпиша докуемент, на който отказвам и след време ако реша може да го направят. Дали ще го сложат... няма как да знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е по невнимание, иначе не ми се вярва нарочно да го сложат след като подпишеш че не го искаш. Мисля че има начин да се провери през VAG-COM - колегите които се занимават с премахване на ъпдейта сигурно знаят точно какво се гледа.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...