janoar Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 @Geri_kn като нищо. Ако ще шлайфате препоръчвам шлайф базата в Княжево. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 То хубаво ремонт, ама при блокирал мотор често съм виждал някоя биела да наднича през блока.Тогава ремонтът е замяна на долна част, или цял мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 Ако е превътял.... може да не става нищо от мотора. Първото си заминава турбото, разпределителни валове, блок, вал,... всичко може да е за боклука. Никой не може да каже преди да се разглоби тотално и да се види какво се е случило. Ако е превъртял шестограма, задължително е светила лампата за маслото преди да угасне и е имало страни звуци, съчетани със загуба на мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geri_kn Публикувано 9 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 (Редактирано) Не е светвала за масло лампата нито шум просто изгасна на светофара и повече не запали... Редактирано 10 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 Не е от шестограма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 Ангренажния ремък как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geri_kn Публикувано 9 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 (Редактирано) Колегии аз не знам аз дъм голям карък и миналата ми казаха двигател ремонт отказа се капака на клапаните ама сега вече май няма да ми се размине... Сигурно имам табела БАЛЪК преди 2 минути, Germanecaa написа: Ангренажния ремък как е? Не знам колега майсторите не казаха нищо от сервиза за него... Редактирано 9 Декември 2021 от Geri_kn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 Мисля, че при тия коли, за разлика от старите, датчика на маслото е само един и лампата свети след 1800 оборота. Ако се кара бавно може и да не качва масло, а лампата изобщо да не светне. Тъпо е, ама ВАГ групата мисля че е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 @venko74 може и така да е, като правих мотора бяха прецакали предния семеринг на вала и изтекоха 2.5 литра масло, щеката беше суха, а лампата не светна, но не съм вдигал над 2000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geri_kn Публикувано 9 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 От сервиза казаха че са проверили маслото и си било ок на щеката. Първоначално се усъмнили че при смяната майсторя е забравил да сложи маслото ама па чак такъв карък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 (Редактирано) На мен нещо не ми се връзва чак да блокира мотора така изведнъж, без всякакви признаци, без лампи без шумове. Стартера къде е, свален ли е и как въртят тия маховика с щанга, сигурно през процепа на стартера. Не може ли просто да вдигнат предните колела да включат на шеста и да пробват да го въртят тоя мотор. Според мене качвайте колата на репатрак и търсете някой истински сервиз, където знаят какво правят. Редактирано 9 Декември 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geri_kn Публикувано 9 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 (Редактирано) Колега и на мен затова ми е още супер ама супер странно как кола без никакви и индикации без никакви проблеми изведнъж тряс... Редактирано 10 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 (Редактирано) Точно за това си мислех.Аз бих свалил ангренаженя ремък и ще проверя по отделно дали разпределителния и коляновоя вал се движат свободно.Преди това ще отворя капака на клапаните.Ако помпата е спряла да качва масло заради шестограма разпределителния вал да затегне заради липса на смазване е голяма.Все пак това е предположение и трябва да се провери. Редактирано 10 Декември 2021 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 (Редактирано) Преди 13 часа, Geri_kn написа: ... супер ама супер странно как кола без никакви и индикации без никакви проблеми изведнъж тряс... Служебният Форд Транзит на 1100 000км. както го карах и "тряс" . Оказа се счупен колянов вал. Като цяло 3000лв. е някакъв минимум, ако се вземе гол двигател и се ползва периферията от твоя. Но може да се окаже и да сменяш и само цил. глава. Редактирано 10 Декември 2021 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geri_kn Публикувано 10 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 (Редактирано) Не знам и днес отново я гледаха ангранажен ремък всичко здраво, но двигателя пак си потвърдиха блокиран без светване на лампа за маслл без тропане... Колеги за тези добавки които се слагат в маслото възможно ли е така бързо да блокира двигателя за няма и 2 км... Редактирано 10 Декември 2021 от Geri_kn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 Двигателя е слаб , най вероятно е имал и проблем. Жалко, че човек го разбира неочаквано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geri_kn Публикувано 10 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 Да.. Явно отново пореения грешен избор... Ще търсим майстор да го отвори да видим какво се случва ще пиша резултат. Благодаря на всички за мненията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 @audi+ след този клип 2.0 тди не съществува за мен :). Знаех че са зле, но това е скандално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 Колко пък да са зле? Тук, както и на други места искаме да караме милионници. По принцип имам приятели с такива мотори на около 400к. и си работят безупречно. Е, няма да изкара колкото предишните поколения 1,9, но е прилично положението... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 @venko74 първия ми Пасат то взех 2004 година на 8 години. 2.0 16v 150 коня бензин. Сложих му газов инжекцион и му навъртях 200к км. Сменил съм 2 бобини. Баща ми още го кара и не му дава никакви ядове. Със сигурност е над 500к км и на 25 години. Веригата на разпределителните валове трака от както съм го взел вече 17 години. Втория Пасат беше 1.9 тди АФН - за 200к съм сменил гарнитура на главата за 500лв. Един приятел още го кара безпроблемно. Преди това имах Голф 2 1.6 на газ - отиде на ход, без проблеми за скрап защото изгни - от Мюмюнхен беше. Не знам кой реши че счетоводителите могат да проектират автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 На 9.12.2021 г. at 20:21, venko74 написа: Мисля, че при тия коли, за разлика от старите, датчика на маслото е само един и лампата свети след 1800 оборота. Ако се кара бавно може и да не качва масло, а лампата изобщо да не светне. Тъпо е, ама ВАГ групата мисля че е така. Много интересно. Изобщо неочаквано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 @zdrash Абсолютно е така с колите. Това за счетоводителите, обаче си иам логика. Все пак мина времето когато производителите се доказваха. Сега всичко е бизнес. Осен това хората с възможности не се интересуват колко ще е чуплива колата след 5 години...примерно... @audi+ При съвременните коли има много странни решения на пръв поглед. Някои нямат уред за температура, на други не подсказва навреме когато няма налягане на масло, ама щом си изкарват гаранциите, всичко е чудесно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geri_kn Публикувано 10 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2021 (Редактирано) Точно така се чувствам колега... Редактирано 13 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване