Jump to content

Моля за помощ с блокирал двигател 2.0TD


Geri_kn

Recommended Posts

  • Отговори 109
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

То хубаво ремонт, ама при блокирал мотор често съм виждал някоя биела да наднича през блока.Тогава ремонтът е замяна на долна част, или цял мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако  е превътял.... може да не става нищо от мотора. Първото  си заминава турбото,  разпределителни валове, блок, вал,... всичко може да е за боклука. Никой не може да каже преди да се разглоби тотално и да се види какво се е случило. Ако е превъртял шестограма, задължително е светила лампата за маслото преди да угасне и е имало страни звуци, съчетани със загуба на мощност. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е светвала за масло лампата нито шум просто изгасна на светофара и повече не запали... 

 

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегии аз не знам аз дъм голям карък и миналата ми казаха двигател ремонт отказа се капака на клапаните ама сега вече май няма да ми се размине... 

Сигурно имам табела БАЛЪК

преди 2 минути, Germanecaa написа:

Ангренажния ремък как е? 

Не знам колега майсторите не казаха нищо от сервиза за него... 

Редактирано от Geri_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че при тия коли, за разлика от старите, датчика на маслото е само един и лампата свети след 1800 оборота. Ако се кара бавно може и да не качва масло, а лампата изобщо да не светне. Тъпо е, ама ВАГ групата мисля че е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 може и така да е, като правих мотора бяха прецакали предния семеринг на вала и изтекоха 2.5 литра масло, щеката беше суха, а лампата не светна, но не съм вдигал над 2000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сервиза казаха че са проверили маслото и си било ок на щеката. 

Първоначално се усъмнили че при смяната майсторя е забравил  да сложи маслото ама па чак такъв карък... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен нещо не ми се връзва чак да блокира мотора така изведнъж, без всякакви признаци, без лампи без шумове. Стартера къде е, свален ли е и как въртят тия маховика с щанга, сигурно през процепа на стартера. Не може ли просто да вдигнат предните колела да включат на шеста и да пробват да го въртят тоя мотор. Според мене качвайте колата на репатрак и търсете някой истински сервиз, където знаят какво правят.

 

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и на мен затова ми е още супер ама супер странно как кола без никакви и индикации без никакви проблеми изведнъж тряс...

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това си мислех.Аз бих свалил ангренаженя ремък и ще проверя по отделно дали разпределителния и коляновоя вал се движат свободно.Преди това ще отворя капака на клапаните.Ако помпата е спряла да качва масло заради шестограма разпределителния вал да затегне заради липса на смазване е голяма.Все пак това е предположение и трябва да се провери.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Geri_kn написа:

...  супер ама супер странно как кола без никакви и индикации без никакви проблеми изведнъж тряс...

Служебният Форд Транзит на 1100 000км. както го карах и "тряс" :icon_cool:. Оказа се счупен колянов вал.

Като цяло 3000лв. е някакъв минимум, ако се вземе гол двигател и се ползва периферията от твоя. Но може да се окаже и да сменяш и само цил. глава.

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам и днес отново я гледаха ангранажен ремък всичко здраво, но двигателя пак си потвърдиха блокиран без светване на лампа  за маслл без тропане... 

Колеги за тези добавки които се слагат в маслото възможно ли е така бързо да блокира двигателя за няма и 2 км... 

 

 

 

Редактирано от Geri_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.. Явно отново пореения грешен избор... 

Ще търсим майстор да го отвори да видим какво се случва ще пиша резултат. 

Благодаря на всички за мненията! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пък да са зле? Тук, както и на други места  искаме да караме милионници. По принцип имам приятели с такива мотори на около 400к. и си работят безупречно. Е, няма да изкара колкото предишните поколения 1,9, но е прилично положението...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 първия ми Пасат то взех 2004 година на 8 години. 2.0 16v 150 коня бензин. Сложих му газов инжекцион и му навъртях 200к км. Сменил съм 2 бобини. Баща ми още го кара и не му дава никакви ядове. Със сигурност е над 500к км и на 25 години. Веригата на разпределителните валове трака от както съм го взел вече 17 години. Втория Пасат беше 1.9 тди АФН - за 200к съм сменил гарнитура на главата за 500лв. Един приятел още го кара безпроблемно. Преди това имах Голф 2 1.6 на газ - отиде на ход, без проблеми за скрап защото изгни - от Мюмюнхен беше. Не знам кой реши че счетоводителите могат да проектират автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.12.2021 г. at 20:21, venko74 написа:

Мисля, че при тия коли, за разлика от старите, датчика на маслото е само един и лампата свети след 1800 оборота. Ако се кара бавно може и да не качва масло, а лампата изобщо да не светне. Тъпо е, ама ВАГ групата мисля че е така.

Много интересно. Изобщо  неочаквано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash Абсолютно е така с колите. Това за счетоводителите, обаче си иам логика. Все пак мина времето когато производителите се доказваха. Сега всичко е бизнес. Осен това хората с възможности не се интересуват колко ще е чуплива колата след 5 години...примерно...

@audi+ При съвременните коли има много странни решения на пръв поглед. Някои нямат уред за температура, на други не подсказва навреме когато няма налягане на масло, ама щом си изкарват гаранциите, всичко е чудесно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...