Jump to content

2,7TT > 2.8TT Възможно ли e?


Recommended Posts

Здравейте, колеги. Искам да наредя периферия от 2,7 ТТ (AJK) на 2,8 (ACK).  Целта ми не е увеличаване на мощност, въпреки че е добре дошла ако въобще я има. Ситуацията е че си взех AJK то за да сменя сегашното си ACK, (не само двигателите, а колите). На АСК то купето е поучукано и няма турбини :). Оказа се обаче, че 5 ти цилиндър на „новата“ кола няма компресия, АСК то е пушка и обслужено преди 15000 км., ръцете ми излизат от правилното място имам и подемник на разположение и свободно време. Знам че най лесно е да сваля проблемната глава, но не ми е интересно! Та въпроса ми е - в колко голям филм ще се вкарам. Това че номера на двигателя няма да съответства, моля да го пропуснем. Следващия собственик на колата ще е Надин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че ще стане - вътрешностите са различни. Турбо двигателите имат по-ниска степен на сгъстяване - при теб то е 1:9.5, срещу 1:10.6 на атмосферката. По-лесно ще е да се оправи турбо мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението, колега. Имам наблюдение върху 1,8   20 клапановия мотор на А 4 ка. Същото упражнение (поради сходна ситуация) На атмосферни железа, наредена периферия от турбо мотора. Получи се доста приятна кола и вече около 40 -50 хиляди километра няма ядове, заради по-високата степен на сгъстяване мотора се усеща по- нервен сравнен със стоков. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми събирай и сподели какво ще стане и тук. Иначе колегата по-горе ти е написал как стоят нещата, не вярвам нещо по-различно да напише някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.12.2021 г. at 11:50, danail_3 написа:

най лесно е да сваля проблемната глава,

слагай 2,7тт с цялата карантия, прехвърли си само главите от 2,8 пасват. При манипулацията прати к 03- ките за ремонт, а ако ги направиш хибриди колата ще се усеща още по-добре.

 

ПС. сега видях че няма да прехвърляш мотор и периферия, в такъв случай вземи само главите от 2.8 и ги слагай на АJK.

Редактирано от crazy driver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При 1.8 20V блоковете са еднакви, на 81мм, там може да се прехвърлят карантии... При 2.8 диаметъра на цилиндрите е 82.5, а при 2.7 - 81мм... ако не засилваш си остави главите с малките портове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...