Jump to content

A4 B8 2013 170 к.с. мнение + обява


Recommended Posts

Здравейте,

Спрял съм се на този автомобил:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11625239764171318&slink=mn0i3w

Може ли мнения за модела като цяло и за обявата. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toя малолитражен масларник дефорсак едишън със скоростна кутия от скутер я се засили до 200км/ч , я не,  те му сложили табло до 280, спортен салон и волан от R8 ?! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сравняваме автоматика с S-троника, ремонтите не са нито чести, нито скъпи. :)

 

Иначе този мотор наистина е добил лоша репутация.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, OvivO said:

към авторът: и двигателят и автоматичната скоростна са познати с чести и скъпи ремонти.


Благодаря, а кой двигател е хубав при тези модели и какво трябва да търся? Като цяло съм се насочил да е 2013+ (фейслифт-а). Дали ще е автоматична или ръчка нямам особени претенции. Като че ли предпочитам бензин пред дизел. Няма да се кара много колата , ако е от значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Не е ли малко по-рано? Останал съм с впечатление че след 2013 е оправен проблема?

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, sweep said:

най-надежден е 2.0 дизел, ръчка.


За дизела имаш предвид че двигателя е по-здрав? Понеже доколкото съм запознат обслужване и поддръжка излиза по-скъпо при тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е, отиваш до морето и се молиш покрай багажа да не забравиш и маслото... 

От кое е  по-добре? 2-ката дизел няма особени драми от тези години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 minutes ago, OvivO said:

ако ще я караш малко, вземи си бензин. И литър масло да доливаш на 1000км, пак е по-добре.

 

18 minutes ago, sweep said:

Супер е, отиваш до морето и се молиш покрай багажа да не забравиш и маслото... 

От кое е  по-добре? 2-ката дизел няма особени драми от тези години.



Ако ще гори масло не ми трябва. Тогава да разбирам че проблема и след 2013 2014 не е оправен? При 1.8 има ли го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2013 или 2014 съм чел, че е оправен, за по-сигурно след 2014.  :)

Би трябвало да важи за мотора с 224кс. 

Моята е 2011 с гаранционен ремонт 2017 и не харчи масло след него. Говоря само за 2тфси, за 1,8 не знам как е.

 

Лично аз съм доволен, макар да е в мен само от година. Гледаш да не е някаква джамбазка схема, реална история до максимално скоро, малко км и така. Старият мотор с доказан ремонт също е оферта. 

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Третата генерация на 1.8 моторите нали уж била бая пооправена откъм разход на масло ? Аз да си призная малко се обърквам между 1.8 тфси и 1.8 тси ( има ли разлика въобщее.. ? ) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...