Jump to content

Мнения за 3.2 двигателя на Ауди а3 8п


Recommended Posts

Да, два са катализаторите. Линковете от колегата@Ивайло Димов спокойно могат да бъдат игнорирани. Има универсални катализатори по 200-300лв бройката. Ако се търсят оригинални, трябва да са от кола за части или примерно от ибей. Нови струват по около 4-5к бройката и идва малко безсмислено 😁. Аз минах преглед без катализатори миналата година май месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз не съм му казал да си купи от там де :) ,а и новите управляващи май ще махат тези нови екокатегории и стикери ;) .Лично аз не бих си взел кола със задръстен или издънен катализатор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, manoleo написа:

Да, два са катализаторите. Линковете от колегата@Ивайло Димов спокойно могат да бъдат игнорирани. Има универсални катализатори по 200-300лв бройката. Ако се търсят оригинални, трябва да са от кола за части или примерно от ибей. Нови струват по около 4-5к бройката и идва малко безсмислено 😁. Аз минах преглед без катализатори миналата година май месец.

Защото се чува че сега от нова година са ги затегнали нещата с измерванията. Колко мм е генерацията на 3.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Cankowt said:

Колко мм е генерацията на 3.2.

 

При катализаторите е 50 или 55мм, не си спомням точно. след катализаторите има два резонатора и след тях двете тръби се събират в една и става 63мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че не всеки катализатор става за 3.2

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То въпросът е каква ти е идеята? Колата да е в оригинално или близко до оригиналното състояние, или просто да минеш преглед? 

 

ПП.: На 55мм са катализаторите, преди малко проверих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята като цяло е да може колата да минава преглед.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то няма вариант да не мине преглед, в най-лошия случай ще ти сложат по-ниска категория на еко стикера. Друг е въпросът, че ако колата е на газ и без катализатори дава стойности по-добри от фабричните. Ако все пак държиш да си имаш катализатори, както вече казахме, вариантите са или оригинални втора употреба, или нови универсални(примерен линк ). Двигателят не е нещо специално и съответно не изисква специални катализатори. В най-лошия случай ще запише грешка на вторичните ламбда сонди, ако не са вече софтуерно изолирани, щом колата е без катализатори. Нови оригинални последно като проверявах бяха по 4600лв бройката и може би не са удачен вариант😀

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...