Jump to content

Върти и не пали с бял пушек


ddaniel987

Recommended Posts

Здравейте и весели празници! Колата е ауди а4 б7 2.0тди код блб със сменена глава и всичко към нея, 200км след смяната на главата 3та дюза отказа и двигателя мина на 3 цилиндъра. Дадох и 4 те дюзи за рециклиране и днес ги взех с идеята, че преди празниците ще имам кола, но майстора ми обяви, че до 15 януари не може да я вземе, а няма как да седя без кола точно сега, та реших да ги монтирам сам - и по-сложни неща съм правил и не предполагах, че ще има проблем. 

Изкарах 100мл нафта от 3 ти цилиндър и наредих дюзите по главата с новите си о пръстени и чукчета. Свързах им конекторите , както и на подгревните свещи и монтирах обратно кобилиците които натискат дюзите, без да съм пипал болта за настройка който е. 

Затварям всичко и следва палене през което колата очевидно се опитва да запали, но не успява и отзад хвърля облаци бял пушек неизгоряла нафта... Къде сгреших и какво пропуснах да направя тук? Може ли заради това, че няма настройка на кобилиците (където удря чукчето на дюзата) въобще колата да не иска да запали? На диагностика не набива никакви грешки, но на 018 канал показва грешка 128 (begin of injection not plausible). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кобилиците се настройват на 1000%независимо че не си пипал реглажното болче,при всяко вадене на дюзата се изисква нова настройка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.

Махаш капака на клапаните вдигаш на крик една от предните гуми без да я сваляш включваш пета или шеста зависи с колко скорости си и въртиш гумата.Прави ги от първи към четвърти цилиндър въртиш гумата и кобилицата натиска дюзата спираш да въртиш в момента в който кобилицата спре своето движение надолу и спре да натиска.После

разавиваш контрагайкака държейки болта с шестграм 6 мисля че беше,после завиваш с шестграм докато не опре (ама без да напъваш като опре) и развиваш половин оборот точно 180 градуса държиш шестграм и стягаш контрагайкака елементарно е има много клипове в нета как се прави.

А после като запалиш виж синхронизацията на вала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.12.2021 г. at 21:39, Kukata_a4 написа:

 

 

Благодаря ти много, утре ще го направя и ще споделя резултата. Весели празници

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.12.2021 г. at 21:57, Kukata_a4 написа:

.

 

Здравей, направих реглажа, но пак не пали. Хвърля бял пушек отзад, опитва се да запали но не успява

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм напълно сигурен дали съм го направил правилно, но следвах твоите стъпки - вдигнах предна лява на крик, започнах от 1 ви цилиндър, въртях докато кобилицата натисне дюзата максимално,  развих контра гайката, завих реглажния болт докато опре и върнах 180 градуса назад. Така за 4 те цилиндъра... Качвам се, паля същата работа.. Свалих кобилиците дюзите всичко наново и повторих цялата процедура за да се уверя че не съм объркал нещо, сглобих, затворих, влизам да паля и пак същата работа. Сега ще проверя на 4 канал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти ли леглата  на инжекторите в главата     , нови болтове  които държат инжекторите , затягане с динамометричен  ключ по предписание?

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубав клип направи процедурата пак и се увери че е правилно направена.Синхронцията се гледа на запален двигател.На последната колона има едни базови  стойности от долу от -3 до +3 колкото по клони към нула било то на плюс или минус е най добре.казвам го защото ако е на +9 няма да запали лично съм го пробвал да видя кога ще откаже да пали на своята кола,и факта че главата е сваляна на скоро съвсем възможно е да има проблеми там обаче за да видиш синхронизацията колата трябва да работи.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, проблема беше в дюзите. Извиках майстор който огледа всичко, настрои ги наново, но колата не запали с нейното си гориво. Пробвахме със стартов спрей и запали за секунда, но до там.. 

Искам да ви дам малко пояснение относно дюзите.. Преди да сменя главата, дюзите даваха +-0.10 отклонение и колата въпреки пукнатата глава вървеше много добре. След смяната на главата 3 та дюза спря да работи, майстора ме увери, че е влязла някаква шубла от отливката на главата и от там се е затлачила. 

Препоръчаха ми "Ремонт Инженеринг" в с. Ясенково близо до Шумен. Свързах се с тях, обясних им ситуацията и следователно ми казаха да им пратя и 4 те дюзи, защото се балансирали заедно. 

На другия ден, всичко ок, 3 та дюза са я рециклирали ,а другите просто са ги почистили и ми ги върнаха обратно срещу 350лв. 

Резултата - върнаха ги по-зле от състоянието в което ги изпратих, колата не пали, а дюзите буквално си пикаят в цилиндрите :)

Споделям ви това за да си имате едно на ум ако мислите да си изпратите и вашите дюзи на тези момчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше първо да питаш за тези в Ясенково и нямаше да се разделиш с 350лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, veselin velchev написа:

 

 

Питах... питах доста хора и майстори, които пращат дюзи на клиенти там и всичко е било перфектно. Явно аз нямам късмет просто.. иначе момчетата от там бяха учтиви и се надявам утре като звънна за рекламация да няма проблеми и да си оправят работата

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте на какъв златен клип за ремонта на ПД попаднах евала на човека.Изгледайте го и се замислете как ни дерат с 400 лв за 4 дюзи и правят това което прави човека от клипа.

https://youtu.be/pMqxKXkKk2k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, NIKO написа:

 

А ти какво си мислиш че правят ония от онова шуменското село вадят лъскат и взимат 350 лв на човека за четирите дюзи за два часа работа( бре то немските автомонтьори са по евтини)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, audi+ написа:

 

 

Не смятам, че съм направил нещо грешно, няколко пъти повторих процедурата, 2 пъти сменях о пръстени на дюзите, защото си мислих че изпуска от там, хиляда пъти повторих реглажа на дюзите, гледах клипове, четях по форумите, консултирах се с много майстори и просто по метода на изключването единственият вариант остана дюзите да не са направени както трябва... Майстора който монтира новата глава ме увери, че като зацепване и синхронизация всичко е 6 и не се и съмнявам, защото след смяната колата запали от четвърт оборот, а след "рециклираните" дюзи тя въобще не пали и хвърля огромни облаци бял пушек неизгоряла нафта

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истинският рециклаж на тия дюзи, ще стъпи около и по-скъпо от нови.

Това, че масовката "сервизчиЙ", нямат поняние от конструкция, начин на работа, материали, работни цикли, характеристики на дюзите, далеч не означава, че правят истински "ремонт". Чистенето и смяната на няколко уплътнения и О-пръстенчета, не означава истинско рециклиране, да не говорим пък за ремонт.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчетата от Ясенково приеха дюзите обратно, извиниха се и казаха, че ще си ги оправят за тяхна сметка. Щом дават гаранция за работата си и изобщо се захващат с това да оправят неработещи дюзи значи малко или много ги "ремонтират" за да влязат обратно в работен режим... Ще видя в други ден като ги пратят обратно какви ще са ги свършили, но грешки стават, разбирам ги и те са хора. Важното е да си удържат на думата, да ги оправят и колата да замърка както мъркаше през последните 100хил км :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@veselin velchev Да, но доста се разпитваше по колата, като беше доста скептичен, че проблема е в дюзите, но след като го свързах с майстора всичко точно и ги взе обратно.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...