ddaniel987 Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 Здравейте и весели празници! Колата е ауди а4 б7 2.0тди код блб със сменена глава и всичко към нея, 200км след смяната на главата 3та дюза отказа и двигателя мина на 3 цилиндъра. Дадох и 4 те дюзи за рециклиране и днес ги взех с идеята, че преди празниците ще имам кола, но майстора ми обяви, че до 15 януари не може да я вземе, а няма как да седя без кола точно сега, та реших да ги монтирам сам - и по-сложни неща съм правил и не предполагах, че ще има проблем. Изкарах 100мл нафта от 3 ти цилиндър и наредих дюзите по главата с новите си о пръстени и чукчета. Свързах им конекторите , както и на подгревните свещи и монтирах обратно кобилиците които натискат дюзите, без да съм пипал болта за настройка който е. Затварям всичко и следва палене през което колата очевидно се опитва да запали, но не успява и отзад хвърля облаци бял пушек неизгоряла нафта... Къде сгреших и какво пропуснах да направя тук? Може ли заради това, че няма настройка на кобилиците (където удря чукчето на дюзата) въобще колата да не иска да запали? На диагностика не набива никакви грешки, но на 018 канал показва грешка 128 (begin of injection not plausible). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 Кобилиците се настройват на 1000%независимо че не си пипал реглажното болче,при всяко вадене на дюзата се изисква нова настройка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Махаш капака на клапаните вдигаш на крик една от предните гуми без да я сваляш включваш пета или шеста зависи с колко скорости си и въртиш гумата.Прави ги от първи към четвърти цилиндър въртиш гумата и кобилицата натиска дюзата спираш да въртиш в момента в който кобилицата спре своето движение надолу и спре да натиска.После разавиваш контрагайкака държейки болта с шестграм 6 мисля че беше,после завиваш с шестграм докато не опре (ама без да напъваш като опре) и развиваш половин оборот точно 180 градуса държиш шестграм и стягаш контрагайкака елементарно е има много клипове в нета как се прави. А после като запалиш виж синхронизацията на вала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddaniel987 Публикувано 24 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 (Редактирано) На 24.12.2021 г. at 21:39, Kukata_a4 написа: Благодаря ти много, утре ще го направя и ще споделя резултата. Весели празници Редактирано 28 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 24 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2021 Мерси весели и на теб.Напиши в нета реглаж на помпа дюза дай на видеоклипове и ще ти излезат клипове как се прави не е сложно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddaniel987 Публикувано 25 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 (Редактирано) На 24.12.2021 г. at 21:57, Kukata_a4 написа: . Здравей, направих реглажа, но пак не пали. Хвърля бял пушек отзад, опитва се да запали но не успява Редактирано 28 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 25 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 Сигурен ли си че си го направил както трябва.На скорост пали ли?Провери синхронизацията на вала на четвърти канал на ВАГ Ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddaniel987 Публикувано 25 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 Не съм напълно сигурен дали съм го направил правилно, но следвах твоите стъпки - вдигнах предна лява на крик, започнах от 1 ви цилиндър, въртях докато кобилицата натисне дюзата максимално, развих контра гайката, завих реглажния болт докато опре и върнах 180 градуса назад. Така за 4 те цилиндъра... Качвам се, паля същата работа.. Свалих кобилиците дюзите всичко наново и повторих цялата процедура за да се уверя че не съм объркал нещо, сглобих, затворих, влизам да паля и пак същата работа. Сега ще проверя на 4 канал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 25 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 Това е на канал 4 Ето и всичко свързано с дюзи докато пали: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 25 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 (Редактирано) Почисти ли леглата на инжекторите в главата , нови болтове които държат инжекторите , затягане с динамометричен ключ по предписание? Редактирано 25 Декември 2021 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 25 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2021 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 26 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2021 (Редактирано) Много хубав клип направи процедурата пак и се увери че е правилно направена.Синхронцията се гледа на запален двигател.На последната колона има едни базови стойности от долу от -3 до +3 колкото по клони към нула било то на плюс или минус е най добре.казвам го защото ако е на +9 няма да запали лично съм го пробвал да видя кога ще откаже да пали на своята кола,и факта че главата е сваляна на скоро съвсем възможно е да има проблеми там обаче за да видиш синхронизацията колата трябва да работи. Редактирано 26 Декември 2021 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddaniel987 Публикувано 27 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 Здравейте отново, проблема беше в дюзите. Извиках майстор който огледа всичко, настрои ги наново, но колата не запали с нейното си гориво. Пробвахме със стартов спрей и запали за секунда, но до там.. Искам да ви дам малко пояснение относно дюзите.. Преди да сменя главата, дюзите даваха +-0.10 отклонение и колата въпреки пукнатата глава вървеше много добре. След смяната на главата 3 та дюза спря да работи, майстора ме увери, че е влязла някаква шубла от отливката на главата и от там се е затлачила. Препоръчаха ми "Ремонт Инженеринг" в с. Ясенково близо до Шумен. Свързах се с тях, обясних им ситуацията и следователно ми казаха да им пратя и 4 те дюзи, защото се балансирали заедно. На другия ден, всичко ок, 3 та дюза са я рециклирали ,а другите просто са ги почистили и ми ги върнаха обратно срещу 350лв. Резултата - върнаха ги по-зле от състоянието в което ги изпратих, колата не пали, а дюзите буквално си пикаят в цилиндрите Споделям ви това за да си имате едно на ум ако мислите да си изпратите и вашите дюзи на тези момчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 Трябваше първо да питаш за тези в Ясенково и нямаше да се разделиш с 350лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddaniel987 Публикувано 27 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 (Редактирано) Преди 13 часа, veselin velchev написа: Питах... питах доста хора и майстори, които пращат дюзи на клиенти там и всичко е било перфектно. Явно аз нямам късмет просто.. иначе момчетата от там бяха учтиви и се надявам утре като звънна за рекламация да няма проблеми и да си оправят работата Редактирано 28 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 И аз бях чувал само хубави отзиви за тях, но не съм ги ползвал. Поддържай темата до успешния и край. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 Вижте на какъв златен клип за ремонта на ПД попаднах евала на човека.Изгледайте го и се замислете как ни дерат с 400 лв за 4 дюзи и правят това което прави човека от клипа. https://youtu.be/pMqxKXkKk2k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 Е, вадиш начи дюзките и си ги лъскаш, що да даваш такава пара!!! Колко лесно било! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 (Редактирано) Преди 11 часа, NIKO написа: А ти какво си мислиш че правят ония от онова шуменското село вадят лъскат и взимат 350 лв на човека за четирите дюзи за два часа работа( бре то немските автомонтьори са по евтини) Редактирано 28 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 28 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 Дано не си ги пренатегнал при първия монтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddaniel987 Публикувано 28 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 (Редактирано) Преди 8 часа, audi+ написа: Не смятам, че съм направил нещо грешно, няколко пъти повторих процедурата, 2 пъти сменях о пръстени на дюзите, защото си мислих че изпуска от там, хиляда пъти повторих реглажа на дюзите, гледах клипове, четях по форумите, консултирах се с много майстори и просто по метода на изключването единственият вариант остана дюзите да не са направени както трябва... Майстора който монтира новата глава ме увери, че като зацепване и синхронизация всичко е 6 и не се и съмнявам, защото след смяната колата запали от четвърт оборот, а след "рециклираните" дюзи тя въобще не пали и хвърля огромни облаци бял пушек неизгоряла нафта Редактирано 28 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 (Редактирано) Истинският рециклаж на тия дюзи, ще стъпи около и по-скъпо от нови. Това, че масовката "сервизчиЙ", нямат поняние от конструкция, начин на работа, материали, работни цикли, характеристики на дюзите, далеч не означава, че правят истински "ремонт". Чистенето и смяната на няколко уплътнения и О-пръстенчета, не означава истинско рециклиране, да не говорим пък за ремонт. Редактирано 28 Декември 2021 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddaniel987 Публикувано 28 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 Момчетата от Ясенково приеха дюзите обратно, извиниха се и казаха, че ще си ги оправят за тяхна сметка. Щом дават гаранция за работата си и изобщо се захващат с това да оправят неработещи дюзи значи малко или много ги "ремонтират" за да влязат обратно в работен режим... Ще видя в други ден като ги пратят обратно какви ще са ги свършили, но грешки стават, разбирам ги и те са хора. Важното е да си удържат на думата, да ги оправят и колата да замърка както мъркаше през последните 100хил км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 Значи бат Сали прие рекламацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddaniel987 Публикувано 28 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 @veselin velchev Да, но доста се разпитваше по колата, като беше доста скептичен, че проблема е в дюзите, но след като го свързах с майстора всичко точно и ги взе обратно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 Звънни на тези просто за консултация:https://decbg.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване