NIKO Публикувано 28 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 Даниеле, само за информация, всяка дюзка има определен лимитиран животец, заложени умора на матр`яла и износване, та, каквато и рециклацЯ да и праят, се тая. А ако говорим наистина за 100 хил. километъра, тия трябва да са Извънземни, за да ги реанимират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddaniel987 Публикувано 28 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 @NIKO За живота на дюзите не мога да коментирам, не съм компетентен и не се правя на такъв просто исках да спестя време и да си ги сложа сам, затова и беше темата, защото не запали след моята намеса. Дюзите до последно си работеха и даваха ниски отклонения, филма стана след като смених главата и едната се задръсти. Аз исках да дам само нея за почистване, но момчетата от Ясенково ми ги поискаха и 4те защото се балансирали заедно, но сега и 4 те не са окей и се надявам да ги оправят. Не са умрели от самосебе си. Не мисля, че има нещо в повече за коментиране, когато върнат дюзите, ще пиша допълнително дали са ги оправили и дали има хепи енд или ще им ги връщам така до другата нова година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 Идеално, похвали се, когато "живите" дюзи тръгнат по мед и мАсло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 6 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2022 Момчетата от Ясенково върнаха дюзите и с майстора днес ги сложихме, колата запали доста трудно с много бял пушек ( и стартов спрей ), но след като поработи 30 минути, следа от пушека нямаше и колата вече пали от четвърт оборот. Отклоненията на дюзите са малко по-зле от преди (+-0.30), но все пак са в граници, колата работи добре и не мисля да се занимавам повече със сваляне пращане чакане и т.н... пък и не вярвам да ги направят по-добре от това. Та в крайна сметка, не мога да ги препоръчам тези хора, именно защото не можаха да ги направят от първия път, като тогава явно са ги направили колкото да отчетат някаква дейност ( изпратиха ми ги готови 2 часа след като са ги взели от Еконт в същия ден! ) и като цяло бяха супер скептично настроени, че проблема е в тях..но важното е, че всичко завърши успешно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2022 Сигурен ли си,че ти върнаха същите дюзи които им изпрати?Ако е така баси бързаците дето не могат да си напишат правилно имената,а иначе ремонтират дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 6 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2022 Май ги познаваш лично.😂 Мен много ми ги хвалят и за шлайф и ремонт на глави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 7 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2022 (Редактирано) Явно нищо не барали защото два часа са малко помисли те са от някакво село докато дойдат от Еконт Шумен до селото да ги направят пък и да ги върнат за два часа хм.Най вероятно с спрея щеше да запали и без да ги връщаш повторно.Друг е въпросът защо не е запалила нормално 0.30 отклонение не е нищо и не би трябвало да проблем. Редактирано 7 Януари 2022 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2022 Преди 11 часа, skorvod написа: Май ги познаваш лично.😂 Не ги познавам.Знам само кои са.Това за шлайфане на глави от тях сега го чувам.Ако допреш до ремонт и шлайф ще ти препоръчам други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 7 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2022 @veselin velchev Благодаря ти за предложението. Дано не ми се налага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 @veselin velchev Моите дюзи са със сигурност, бях ги маркирал коя дюза от кой цилиндър е преди да ги пратя @Kukata_a4 Преди да ги сваля отново пробвахме да запалим със спрей, резултата беше яко пушек и тресене и като запали на спрей гаснеше веднага Нещо което пропуснах да спомена е тяхната теория защо колата не пали. Уверяваха ме, че дюзите не уплътняват добре в леглата си и нафтата минава през конусите право в цилиндрите! Няколкократно ми казваха, че чисто новата ми глава е за смяна, защото леглата са били вкопани (чест проблем при 1.9). Майстора ми отхвърли напълно това като причина, защото освен новата глава, вече бях сменил 2 ремонтни комплекта на дюзите (втория път защото бат Сали и приятели си прибраха първите оплътнения) и чисто нови болтове за дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 12 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2022 Здравейте отново, да се похваля, колата върви по-прекрасно от всякога! Имам въпрос обаче, след смяна на глава, двигателя "разработва" ли се определени километри и правят ли се някакви процедури след тези километри? Питам дали е опасно да и давам цялата газ от първите километри още 😃 Главата, клапани повдигачи кобилици валове всичко е чисто ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2022 Преди 2 часа, Даниел Д. написа: Питам дали е опасно да и давам цялата газ от първите километри още Давай газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 12 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2022 Не се правят никакви процедури. Настъпвай си както си знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване