Jump to content

Върти и не пали с бял пушек


ddaniel987

Recommended Posts

Даниеле, само за информация, всяка дюзка има определен лимитиран животец, заложени умора на матр`яла и износване, та, каквато и рециклацЯ да и праят, се тая. А ако говорим наистина за 100 хил. километъра, тия трябва да са Извънземни, за да ги реанимират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NIKO За живота на дюзите не мога да коментирам, не съм компетентен и не се правя на такъв просто исках да спестя време и да си ги сложа сам, затова и беше темата, защото не запали след моята намеса. Дюзите до последно си работеха и даваха ниски отклонения, филма стана след като смених главата и едната се задръсти. Аз исках да дам само нея за почистване, но момчетата от Ясенково ми ги поискаха и 4те защото се балансирали заедно, но сега и 4 те не са окей и се надявам да ги оправят. Не са умрели от самосебе си.

Не мисля, че има нещо в повече за коментиране, когато върнат дюзите, ще пиша допълнително дали са ги оправили и дали има хепи енд или ще им ги връщам така до другата нова година :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Момчетата от Ясенково върнаха дюзите и с майстора днес ги сложихме, колата запали доста трудно с много бял пушек ( и стартов спрей ), но след като поработи 30 минути, следа от пушека нямаше и колата вече пали от четвърт оборот. Отклоненията на дюзите са малко по-зле от преди (+-0.30), но все пак са в граници, колата работи добре и не мисля да се занимавам повече със сваляне пращане чакане и т.н... пък и не вярвам да ги направят по-добре от това.

Та в крайна сметка, не мога да ги препоръчам тези хора, именно защото не можаха да ги направят от първия път, като тогава явно са ги направили колкото да отчетат някаква дейност ( изпратиха ми ги готови 2 часа след като са ги взели от Еконт в същия ден! ) и като цяло бяха супер скептично настроени, че проблема е в тях..но важното е, че всичко завърши успешно! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си,че ти върнаха същите дюзи които им изпрати?Ако е така баси бързаците дето не могат да си напишат правилно имената,а иначе ремонтират дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нищо не барали защото два часа са малко помисли те са от някакво село докато дойдат от Еконт Шумен до селото да ги направят пък и да ги върнат  за два часа хм.Най вероятно с спрея щеше да запали и без да ги връщаш повторно.Друг е въпросът защо не е запалила нормално 0.30 отклонение не е нищо и не би трябвало да проблем.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, skorvod написа:

Май ги познаваш лично.😂

Не ги познавам.Знам само кои са.Това за шлайфане на глави от тях сега го чувам.Ако допреш до ремонт и шлайф ще ти препоръчам други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@veselin velchev   Моите дюзи са със сигурност, бях ги маркирал коя дюза от кой цилиндър е преди да ги пратя

 

@Kukata_a4  Преди да ги сваля отново пробвахме да запалим със спрей, резултата беше яко пушек и тресене и като запали на спрей гаснеше веднага

 

Нещо което пропуснах да спомена е тяхната теория защо колата не пали. Уверяваха ме, че дюзите не уплътняват добре в леглата си и нафтата минава през конусите право в цилиндрите! Няколкократно ми казваха, че чисто новата ми глава е за смяна, защото леглата са били вкопани (чест проблем при 1.9). Майстора ми отхвърли напълно това като причина, защото освен новата глава, вече бях сменил 2 ремонтни комплекта на дюзите (втория път защото бат Сали и приятели си прибраха първите оплътнения) и чисто нови болтове за дюзите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, да се похваля, колата върви по-прекрасно от всякога!

Имам въпрос обаче, след смяна на глава,

двигателя "разработва" ли се определени километри и правят ли се някакви процедури след тези километри? Питам дали е опасно да и давам цялата газ от първите километри още 😃 Главата, клапани повдигачи кобилици валове всичко е чисто ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Даниел Д. написа:

Питам дали е опасно да и давам цялата газ от първите километри още

Давай газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...