asmir Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 Здравейте, някой знае ли как се регулира ръчната спирачка( Кабели, Дискови спирачки ) на ауди 100 с4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 По спомен, отдолу, където се съединяват двете жила има реглажна шпилка с гайка, където се регулира налягането. Ако обаче проблема е в задържане на заден апарат - повредата е в самия апарат и е необходимо рециклирането му, има много теми по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asmir Публикувано 29 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2021 (Редактирано) На 28.12.2021 г. at 14:20, VBI написа: Задния цилиндър не съм проверявал добре е само кабела някак си къс трябва да се отпусне малко и вътре в колата се регулира или отвън под колата @VBI Задния цилиндър не съм проверявал добре е само кабела някак си къс трябва да се отпусне малко и вътре в колата се регулира или отвън под колата Редактирано 31 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 30 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2021 Регулира се отвън. Виж номер 11 на картинката: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+100+avant/a100/1993-140/7/711-711050/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 30 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2021 Ако е както на Б4 , би трябвало ръчната да се саморегулира след всяко дърпане,лосчето на самия апарат е като тресчьотка и на него е закачено въжето.За да стигнеш до регулиране на въжета най вероятно имаш проблем в апарата като клеясване на лосчето или затегнало, ръждясало въже .Ако нямаш канал свали джантата натисни лосчето на ръчната и освободи въжето.Лосчето трябва дасе движи до пластмасовия стопер и да се връща само.Направи го и на двата апарата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asmir Публикувано 30 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2021 @jiko58 @nedelcho_iliev @VBI Много благодаря на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 1 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2022 Жико е прав почнеш ли да пипаш реглажа на въжетата имаш проблем с спирачните апарати.Ако някой ги е натягал преди теб ги отпусни да имат свободен ход после върни лостчетата на спирачните апарати до крайно свободно положение -хубаво ще е да върнеш и спирачния апарат с някоя мощна отвертка ,но не го напъвай много няма да отпусне повече от 2-3мм.После палиш колата и помпиш педала на спирачките 2-3 пъти.След това регулираш жилата да имат лек свободен ход.При това положение ръчната трябва да хваща на 2-3 зъб после я отпускаш и проверяваш дали не задържат спирачните апарати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 1 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2022 Предните апарати се прибират с натиск,задните когато си с АБС се прибират със завиване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 8 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2022 Прав си ,но имат и "лек " свободен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване