Jump to content

PCV клапан проблем


SpaceBuddha

Recommended Posts

След вкарване на колата А6 3.0Т за регулярно обслужване-помпа,ремъци,ПЦВ клапан,масла и т.н,колата продължаваше да дава грешка в PCV-то.Почти 1л масло за 1000км.Чека не светеше и ми се казваше,че часта е поръчана по рама и така си харчела колата.Благодарности на Желяз,че ме насочи и се отзова адекватно към проблема и съвет...НЕ си карайте колите в квартални сервизи.Втори благодарности на момчетата от Д-брос,които смениха с точната ревизия и цялата периферия около него,проблема се реши!За тези които се чудят кой двигател,бензин или дизел,с две ръце за коНпресора!Колата като цяло очаквах да не е икономична,но за Варна-Луковит,където повечето от пътя не е и път,дава 8.9 с 130-140 максимална скорост.Живот и здраве другия месец Рево-ремап и почва да бега бате :):) Весели празници !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

06E103547AK е последната ревизия на клапана от 2021. Предимно за А6, А7... 2014 му е колата.

Има и ремонтни комплекти - 06E103772H. Става за всички версии завършващи със AE, AB, AA, AD, AH.

Аз си взех такъв за всеки случай... 😂😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, zhelyazA6 написа:

06E103547AK е последната ревизия на клапана от 2021. Предимно за А6,... 

Да това е ревизията и да добавя че ми бяха сложили масло 5w30 Eurol,малко изгледаха странно в Дброса,сега  е Ravenol 5w40.

P.S Някои има ли наблюдения от INJEN CAI със стоковата въздушна кутия ??

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
14 hours ago, zhelyazA6 said:

10-та версия е за теб. С коя си в момента?

Колата в момента не е при мен, гледам си стар лог от VCDS...

 

Quote

Address 01: Engine (J623-CGXB)       Labels:. 06E-907-551-CGW.clb
   Part No SW: 4G0 907 551 A    HW: 4G0 907 551 A
   Component: 3.0l V6 TFSIH07 0010  
   Revision: --H07---    CVN: 2E2B6B59
   Coding: 1A2A0034056600060000
   Shop #: WSC 02311 785 00200
   ASAM Dataset: EV_ECM30TFS0214G0907551A 003011
   ROD: EV_ECM30TFS0214G0907551A_003.rod
   VCID: 2757A65E5EED1DB120-8072
   VINID: 9D19425D15931537802441C41C308E3C2D



така ми се струва или това казва, че е на десета версия вече?! Т.е. може би вече ѝ е сменено PCV-то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 10-та версия е софта. За PCV-то - ако е разглобена колата, виж коя ревизия е клапана и ще стане ясно дали е сменян

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих сменял с афтърмарк, а то май и няма. При мен дори и след смяна на PCV пак ми пляска грешка за Valve Performance. Маслото си го гори както преди около кило и половина за 10к 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

От къде всъщност се губи маслото при проблем с PCV клапана?

 

И на мен ми предстои смяна тъй като колата записва грешки за него, но наблюдавам и лек теч след продължително градско каране. Колата е щатска, 2013г, код на мотора CTUA. Порше ми предлагат ревизията 06E 103 207 AP.

 

Чудя се дали след подмяната на клапана въпросният теч ще изчезне или да търся причината в някое уплътнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, zeek3 написа:

От къде всъщност се губи маслото при проблем с PCV клапана?


Реално теч няма драмата идва от дизайна на клапана и правилното му функциониране. Отделно ако сипваш масло от масовката или ОЕМ също може да има завишен разход (що това е така има писано из форума). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, P_PETKOV said:


Реално теч няма драмата идва от дизайна на клапана и правилното му функциониране. Отделно ако сипваш масло от масовката или ОЕМ също може да има завишен разход (що това е така има писано из форума). 

 

Кара се с VST 5w40 така че не е това проблемът. Ще търся проблема другаде значи, мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

172 хиляди км, в България дойде на 170. Стокова е към момента.

 

След смяна на маслото, за около 1500 км нивото е спаднало с 300-400 мл спрямо MMI. Не съм си взел щека все още, но съм склонен да вярвам, че датчикът не ме лъже като се има предвид теча, който се наблюдава. В Порше ми казаха, че най-вероятно някое от уплътненията е за смяна, но тъй като колата си е омаслена отдолу ми предложиха първо да измия двигателя, за да си проличи къде е точно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има теч едва ли тече от PCV клапана ще е страшен мазаляк зад мотора в горната част. За какво уплътнение имат съмнение тия тигри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се наемат да предположат преди да се измие мотора..

Иначе мястото, на което се образуват капчиците под колата според мен съвпада донякъде с корпуса на масления филтър, което изглежда като сравнително честа причина при 4G.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е изпечена гарнитурата на масления филтър към блока :) поне при мен беше така , ама чак пък да немогат да локализират теча , ако ще ти мият мотора много внимавай да не бият с яко с водоструйката че да няма драми след това :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...