kdl Публикувано 28 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 От много време обмислям да си взема Q5, понеже искам малко по-висока кола. А4ката ми обаче е много натоварена с екстри и не намирам друга кола все още, която да ме грабне. Затова си мислех първо да сменя пружините, но се отказах. Моите са си идеални, колата вози прекрасно и е много стабилна. После ми светна, че има китове за лоши пътища. Намирам обаче само версията за задния мост: 8K0 512 141 G Тези тампони са 15мм лифт, което предвид моето окачване, ще я вдигне до нивото на нормална B8. Бай руснак произвежда китове по 30мм. Задните са от този вид: предните изглеждат така: С такъв кит, би втрябвало да я вдигна 15мм над нормална А4 Б8, което ме устройва. Колата е дълга и ще изглежда и визуално ок. Някой от вас играл ли си е с такъв подход и ОК ли е всичко или наблюдавате аномалии в поведението на колата? Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2021 (Редактирано) До колкото съм ровил няма фабрично окачване за В8 което се променя на височина. Без да задълбавам след повдигането ще имаш със сигурност по-лоша устойчивост на колата при динамично каране. От друга страна ако смениш стабилизиращите щанги след повдигането би трябвало да получиш сегашното поведение на колата. П.с. Относно стабилността на купето има доста предложения на пазара... или поне в САЩ де, за Европа не съм ровил. Иначе 034 моторспорт са едни от предлагащи такива решения 😉 Сигурен ли си, че 1BL e правилният PR код ? Ако иде реч за позиция номер 9 то в ЕТКА за предния мост излиза само един номер: 8K0 412 109A За амортисьорите има такива за лоши пътиша PR код 1BR, като има 4 различни номера според зависи от годината и теглото на предния мост ... С пружините обичайно си е мазало ... Редактирано 29 Декември 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdl Публикувано 29 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2021 1BL e със сигурност, сега проверих пак. Странно име има наистина, важи за Drive Select (ADS) или Electronic Damping Control. Не регулира във височина, само втвърдява или омеква в зависимост от режима. Всичко идва от амортисьорите. 8K0 512 141 G е приложимо и при моята, съдейки по каталозите. Това за щангите е интересно, струва си да се подготвя с малко четене в тази посока. Добре... засега реших да не я мятам 3см нагоре. 2см на двата моста изглежда приемливо. Ще пробвам да поръчам директно и да виидм как ще се развият нещата. Благодаря за коментара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване