Jump to content

А4 Б7 2.0 ТДИ 170 БРД/BRD харч на масло


b4avant

Recommended Posts

Здравейте! Имам следния проблем -

 

Имам харч на масло и ми светва жълтата лампа за нивото на маслото. Карам я с КАСТРОЛ ЕДЖ, колата има ДПФ филтър. Какви са възможните причини за този харч?

1. Доколкото четох имало някакъв капак на клапаните/картерните газови, който бил консуматив и трябвало да се сменя на определени км? 

2. Възможно ли е турбото да има някаква намеса в цялата работа?  

3. Съмнявам се и в самото масло като качество, вие с какво масло го карате? 

 

Моля за мнения/решения на проблема ако имате такива! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масло освен ако не го взимаш от наистина доверено място е най-вероятно менте. 1 година лично карах с него и след като отворихме двигателя вътре всичко беше гняс и ужас. Сега карам Fuchs и съм много доволен. 

1 - няма определени км, но ако е сдал багажа клапана мисля, че се сменя целия капак (около 100лв 2ра упореба)

2 - при мен турбото като замина изкарваше облаци син дим отзад и маслото изчезваше за минути, но ако при теб 'просто е тръгнало' може и да не пуши и пак да пуска по малко масло (ТУК клип как пушеше при мен)

 

Редактирано от Даниел Д.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по какво се познава дали клапана е за смяна? Видимо отвън не видях да е омаслен.

Аз в крайна сметка реших да сменя маслото с Motul, въпреки че ми препоръчаха и Fuchs Titan. Мотул-а е малко по-скъп, но пък доста хора го хвалят. Дано сега няма проблеми с него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Мотул също съм чувал, че е доста лесно да се попадне на менте ама то имитации сигурно на всяко масло има.. 

При мен клапана за картерните газове като се развали явно стоеше напълно отворен (мембраната е пропускала) и пълнеше маркуча за турбото (който е след въздушния филър) с масло, като докато го разбера взе, че и то замина.. Смених целия капак на клапаните (2ра употреба), като и на него клапана май беше дефектен, защото никога не затваряше и пак пълнеше маркуча с масло.. Накрая вързах картерната вентилация към кеч кен и затапих входа на картерната вентилация в маркуча за турбото и от тогава никакви проблеми с турбото или загуба на масло

 

Някой компетентен, ако има, може да обясни как точно работи CCV клапана и при какви обстоятелства седи отворен/затворен.. Аз споделям само личен опит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разгледах в интернет и в олх продават само мембраната за клапана, дали е възможно да се смени само тя вместо целия капак? 

Отделно знаеш ли този клапан сваля ли се или трябва да сваля целия капак на картерните, за да видя в какво състояние е мембраната и дали пуска масло към турбото? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко много харчи и на колко километра ти е маслото в момента, защото ако е на 7-8 хиляди е нормално когато си е загубил качествата да погорва яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, b4avant написа:

 

Отделно знаеш ли този клапан сваля ли се  

Ето едно клипче,за да се ориентираш за какво става на въпрос:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kukata_a4@Kukata_a4 Маслото е на около 5000км, а го дават на 15к за смяна.

@veselin velchevvelchev Благодаря за видеото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно видеото ще добавя,че само със силикон няма да се случат нещата.Аз за всеки случай освен силикона завих и три малки винтчета през капачето.Това го правих на капак взет от морга,ако случайно осера моя като го отворя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...