Jump to content

A4 B9 или А6 C7


Recommended Posts

Здравейте, спрял съм се на тези два модела А4 Б9 и А6 C7, ако може мнения за двата модела и кое е по-добър. 

 

Ето обявите , 

 Audi A6 S line 3.0 TFSI, 2016г., ID:1163497 - Обява Продава Автомобил (mobile.bg)

 

Audi A4 3.0Tdi*S line*Head up*Matrix*Лед стопове*Печка*, 2016г., ID:1163915 - Обява Продава Автомобил (mobile.bg)

 

Благодаря ви !

 

Редактирано от realtek
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кай честно, че чакаш някой ти каже дали да си вземеш А4 дизел или А6 бензин двете коли нямат много общо.

 

Обективно погледнато А4 В9 е технологично по-новата кола, базирана на MLB Evo платформата както А6 C8.

Въпросната А6-ца е фейслифт и поне има адекватна мултимедия (разбирай може да се подкара Car Play/ АА). Базирана е на по-старата MLB платформа.

Двигателите няма какво да се сравняват:

бензина след един ремап минава 400 коня ... мотора би трябвало да е 3.0TFSI Gen. 2 евентуален проблем е електромагният съединител на чарджъра или поне за това съм срещал оплаквания.

Дизела си остава дизел с обичайните си драми с дюзи, турбо, DPF, EGR и те така, но с оглед на това, че се гледат коли под 100хил. км то би трябвало всичко да е ток и жица.

 

Дали А4 или А6 отиваш караш и решаваш.

 

п.с. За тея пари кола от Бг не, но всеки сам си преценя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпада А4 и всички от Бг Пазар.

 

Казаха ми , че за тези пари + още малко мога да взема от германия Audi A6 Competition. Какво ви е мнението за тази кола?

 

Сега карам Инфинити QX70S  и на година правя над 40000км. Кое ще е по-добро, дизел или бензин.

 

Нещо което ми хареса Audi A6 Lim. 3.0 TDI quattro Competition LED BOSE ACC as Saloon in Dieburg (mobile.de)

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко,Още малко , почнах от 50к , 60 , 70..  макс 75к , да ми стигне до 85к с транспорт , каско регистрация . 

 

Audi A6 50 TDI quattro sport 3.0 EU6d-T S line KAMERA as Saloon in Bad Kreuznach (mobile.de)  Красавица :D

 

До 200 250к би трябвало да няма някакви сериозни проблеми, ако не съм някакъв късметлия. 

Редактирано от realtek
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези километри е карана предимно извънградско, което е добре, транспорта е малко пари в сравнение с каскато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, realtek said:

Още малко,Още малко , почнах от 50к , 60 , 70..  макс 75к , да ми стигне до 85к с транспорт , каско регистрация . 

когато се купува кола, обикновено така се случва - поне 50% над първоначалния бюджет, защото още малко и тази, още малко и онази... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до 80 не ми е проблем , по-скоро искам да е нещо здраво и да не ходя по-сервизите , защото нямам това време :) само масло да се сменя , поне 2 3 години.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, realtek написа:

по-скоро искам да е нещо здраво и да не ходя по-сервизите , защото нямам това време :) само масло да се сменя , поне 2 3 години.

Ами купи си кола на 30-50к км. Не скачай на коли над 100к км. Тия легенди, че до 200-250к км няма проблеми отдавна умряха... особено пък със всяко следващо поколение на всяка платформа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма гаранция за нищо , но все пак всички търсим нещо здраво  , не са малко парите. 

 

Новите ги знаем , приятел си купува чисто нов голф на 3 хиляди скорости смени. :D 

 

Ще постна , какво съм купил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...