Jump to content

Смяна на акумулатор Б8


bpashkulov

Recommended Posts

Привет!

Предстой ми смяна на акумулатора на Б8 2.0 TDI 143 Multitronic без старт стоп система.

Каква батерия като спецификации да търся и с коя марка кодирането е най безпроблемно?

Ако сложа бош примерно какъв код трябва да въведа?

Също ще ми бъде много полезно, ако ми дадете кординати на някой магазин за акумулатори около Пловдив, който е наясно със кодирането на нов акумулатор при модела или човек с Ваг, който може да ми помогне, ако евентуално закупя някакъв акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е сменял акумулатор бре .. :D много издържат тея варти…

Днес отворих и го видях моя.. леко се изненадах, като видях, че това е оригиналния.. и на прозорчето го дава, че е окей, на мултицета ми изкарва 12.45 .. та незнам, ще пробвам да го заредя, но все пак ще ми бъде полезна информация от някой който е сменял.

0C66B36F-9DDC-4A5E-B38B-62BFF66DA7B2.jpeg

Редактирано от bpashkulov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз сменях моя миналата година и беше оригиланият. Колата ми е 2007г. Слагаш нов със същите показатели и кодираш с номерата от стария, като сменяш една цифра. Достатъчно е да знае модула, че акумулатора е нов. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, bpashkulov написа:

Никой ли не е сменял акумулатор бре .. :D много издържат тея варти…

Днес отворих и го видях моя.. леко се изненадах, като видях, че това е оригиналния.. и на прозорчето го дава, че е окей, на мултицета ми изкарва 12.45 .. та незнам, ще пробвам да го заредя, но все пак ще ми бъде полезна информация от някой който е сменял.

...

 

Ако новия е със същия капацитет като стария в ампер-часа и също не е AGM, можеш да смениш само последната цифра на серийния номер: https://maxcar.bg/akumulatori/varta-blue-dynamic-95ah-830a-r-jis

 

Този магазин ти го препоръчвам, защото продават Варти на доста ниски цени. В Пловдив имат магазин в Тракия. Няма да намериш магазин, където да ти кодират новия с VAG-COM. Това могат да го направят само в сервиз, но тогава акумулатора ще ти излезе поне двойно. Най-добре си вземи кабел (по 45-50 лева са за твоята кола в OLX) и си го кодирай сам.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този е най-новата версия.

 

За твоята кола и версия 12.12 дава 100% покритие на всички функции: https://www.olx.bg/d/ad/vag-com-12-12-kabel-za-diagnostika-vcds-vw-17-CID360-ID4SKU4.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех.. че го извиках от китайците вече, означава ли, че тая версия няма да ми даде пълен достъп или искаш да кажеш, че и старата версия ми е достатъчна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ти беше достатъчна, но новата има всичко каквото има и старата, а освен това и поддържа най-новите модели на Ауди от 2021 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от горния магазин си взех акумулатор преди по-малко от година и "кодирането" беше 25лв без ДДС. 

 

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да се включа и аз в темата с един въпрос. Задължително ли е да се прекодира? Смених акумулатора преди около 2 години,отидох в сервиз за кодировка и ми казаха,че няма нужда.Иначе всичко си функционира нормално.Колата е от Щатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак задължително не !По скоро ако има разлика в параметрите нов - стар !

Преди 4 г като сменях акумулатора нямаше време да ходя да я кодират. В магазина не искаха да заверяват гаранцията защото не показваше в нормални стойностти ама казаха сега карай така една седмица. За около 3 дни минах 800км и като я примерихме всичко си беше дошло на място като параметри. Кодирах след доста време  (над 6м.)Не намерих разлика  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.01.2022 г. at 10:34, Милчев написа:

Чак задължително не !По скоро ако има разлика в параметрите нов - стар !

Преди 4 г като сменях акумулатора нямаше време да ходя да я кодират. В магазина не искаха да заверяват гаранцията защото не показваше в нормални стойностти ама казаха сега карай така една седмица. За около 3 дни минах 800км и като я примерихме всичко си беше дошло на място като параметри. Кодирах след доста време  (над 6м.)Не намерих разлика  :)

Какво би се променило ,ако не се кодира изобщо?Ще окаже ли влияние върху нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги, колата я имам от 4 години и е със сменен акумулатор който е TAB 74ah. Когато проверих дали е кодиран с vag com излиза че не е?! Показват се стойностите на оригиналния предполагам. След като проверих номера на часта излиза че акумулатора е бил MOLL 95ah. Сега се чудя какво да  взема, че този вече е за смяна. Колата е 2.0tdi 143коня 2009 година без старт стоп. Чудя се как е изкарал толкова време без кодиране? Напълно съм объркан и ви моля за съвет. 

Благодаря 

Screenshot_20220516-141423_Gallery.jpg

Screenshot_20220516-142115_Gallery.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен си слагаш 95 Ач(не AGM) какъвто си прецениш!Кодировка  е хубаво да се направи ,но не е и фрапиращо ,че не е!

Както сам си казал си карал без такава .Успех!

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...