Jump to content

Проблем със съединител


Chanchev

Recommended Posts

Здравейте колеги, натъкнах се на много странен проблем, след смяна на съединител( Притискателвн, феродов диск и лагер помпа) , обезвъздуших , както трябва , паля колата давам на задна и след 5 секунди не мога да изключа от скорост и колата тръгва сама. Помпите не губят налягане, пробвах да я задържа на скорост без да потеглям , държа 1 мин и не изтърват. Съмнявам се в дефектен или различен притискателен диск. Феродовият диск дойде същият , но притискателният диск имашв разлика в дупките , които се слага към демпфера. Моля , ако някой е имал същият проблем да сподели, поръчал съм нов съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Chanchev  Педалът има ли омекване, или си е твърд? За съжаление тези скоростни кутии имат проблем, който се проявява точно така. Когато ми се случи за пръв път беше Шаран. Абсолютно всичко ново-комплект съединител с маховик, помпи, тръбопровод и никаква промяна. Накрая пращах кутията на специалист и всичко се оправи. После една А3 и 2 голфа със същия проблем. 

Когато колата е на скорост и с натиснат педал, всичко е наред, но когато отпуснеш леко, мърда някой от валовете заради луфт и не можеш да изключиш от скорост.

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос точно за Алхамбра

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консултирай се с човек, който се занимава предимно със скоростни кутии. Проблемът трябва да им е познат, защото не е рядкост.

 

Тук в нашия регион бих те насочил, но ще ти е далеч. Според мен преди да слагаш пак новия съединител, който си поръчал отиди да я види някой, който се занимава с това.

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това го преговорихме с колега, който се занимава само с ремонти на кутии, като свалях кутията не ми направи впечатление първичният вал да има голям луфт. Но преди да дойде колата за смяна на съединител , само боксуваше на 4та и 5та.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При толкова износен съединител не се е усещало увличането, но сега с новия е друго. Така, или иначе ще я сваляш пак е добре специалист да я види. Ако има опит е вероятно да знае точно къде е проблема.

Последният голф при мен беше със счупен феродов диск. Смених само него но тогава започна това.

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених притискателният диск и феродовия с друг и проблема се реши, Беше не правилно пакетиран явно , притискатвлния имаше лека разлика. Иначе първичния вал си имаше голям аксиален луфт 3-4мм, корпуса е разбит , ще трябва лагер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че си решил проблема. Странно е защо без да потегляш не е имало проблем и със предишния. Може би този луфт е помогнал да се влошат нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...