ivancm Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 Здравейте, Някой може ли да даде мнение за тази обява https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11636706169463955 2 неща ми се набиват на очи - няма 220кс двигател и 8 степенна кутия (поне тук https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b8-8k-facelift-2011-generation-4129) , приемам че са 225кс и 7 степенната. Те как са - чупливо, здраво? Какъв разход ви дава? (доколкото гледах 8-10 извънградско и 12-15 градско) Колко е скъпа поддръжката? (спрямо същото 3.0 ТДИ примерно) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 (Редактирано) Има и 8-степенни Типтроници: цък! 220-коньовия модел: цък! Редактирано 10 Януари 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivancm Публикувано 10 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 Благодаря, явно не съм гледал на правилното място! Надеждни ли са в този вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 7 hours ago, ivancm said: 2 неща ми се набиват на очи На мен ми се наби в очите тубата с маслото….с оглед на това че този двигател е известен с харча на масло, бих пропуснал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jon_jinas Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 Точно този двигател не е известен с харч на масло, ама щом ти се набиват някакви неща... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 225 коньовия мотор се слага точно от април 2013-та и леко ме съмнява джамбаза да е точно на границата, по-скоро си е CDNC и тубата с маслото е доста показателна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 2 hours ago, jon_jinas said: Точно този двигател не е известен с харч на масло, ама щом ти се набиват някакви неща... Да не си ти джамбазина дето продава каляската? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jon_jinas Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 Колега, далеч съм от София и нямам общо с тази обява. Бърза справка за купувача, ако не е запознат по темата с моторите, за да провери, при евентуален оглед. И да съм по темата все пак: 2.0TFSI е по-евтин за поддържане от 3.0TDI, особено в механизма на газоразпределението. Ама ми се струва, все едно, да сравняваш поддръжка между 2.0TDI и 3.0TFSI 🤔 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivancm Публикувано 11 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Преди 15 часа, fifipaldi написа: 225 коньовия мотор се слага точно от април 2013-та и леко ме съмнява джамбаза да е точно на границата, по-скоро си е CDNC и тубата с маслото е доста показателна. По VIN-a като проверя излиза, че си е 2013та. Също така не е 225 кс двигателя, а този 220 с 8 степенната кутия Като питах за тубата с маслото, каза че е стара и е нормално да има някакво доливане между смените на маслото (към 1л, което мисля че за 10к км е ок?) Доколкото четох, проблема с харча на масло би трябвало да е отстранен при фейслифта, като питах дали харчи масло, каза че не е имала проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Ти какво очакваш да ти каже? Много ясно, че ще е до литър на 10к. Все пак човека се опитва да я продаде тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivancm Публикувано 11 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Как мога да разбера дали харчи масло (освен като се кара известно време) и снимка с туба достатъчно ли е да ме откаже? (мислех да я карам в Порше София да я погледнат за диагностика) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Направи София-Бургас-София и ще разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Процедурата за мерене на разход в Порше е: - пълни се до горе, измерва се със сервизна щека - запечатва се капачката - караш 500 км - мери се пак със сервизната щека Не виждам как ще стане с кола от търговец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 (Редактирано) Дам, изключено да се навие някой. Другото е, че "сменена картерна вентилация на двигателя" също навежда за проблем с разхода на масло, който при 2.0 TFSI не се оправя от това. @ivancm не съм казвал, че не е 2013-та, просто и 2013-та има голям шанс да е със стария и проблемен мотор. И аз поне за 220 коньов мотор при B8.5 не съм чувал, може да е за щатите нещо... EDIT: Това не трябва да те отказва ако колата е читава и ти харесва обаче, свали 1-2к от цената, приготви си още 2-3к да имаш ако се наложи и това е. Редактирано 11 Януари 2022 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 За щастие аз 2.0тфси не съм имал, но съм чел постовете на @robobug , който казва, че последната ревизия на буталата на тея масларници е през 2015г. Тоест преди 2015 е логично всичките да са проблемни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Това не съм сигурен, че касае точно този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivancm Публикувано 11 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 На 10.01.2022 г. at 12:02, CVT написа: Има и 8-степенни Типтроници: цък! 220-коньовия модел: цък! Преди 1 час, fifipaldi написа: Дам, изключено да се навие някой. Другото е, че "сменена картерна вентилация на двигателя" също навежда за проблем с разхода на масло, който при 2.0 TFSI не се оправя от това. @ivancm не съм казвал, че не е 2013-та, просто и 2013-та има голям шанс да е със стария и проблемен мотор. И аз поне за 220 коньов мотор при B8.5 не съм чувал, може да е за щатите нещо... EDIT: Това не трябва да те отказва ако колата е читава и ти харесва обаче, свали 1-2к от цената, приготви си още 2-3к да имаш ако се наложи и това е. И аз не знаех, че има 220кс с 8 степенна, но колегата горе прати линковете. Колата е внос от Канада преди 2-3 години. Поне на външен вид изглежда доста запазена и като говорих с продавачката, каза че е доволна от нея, но и трябва нещо което харчи по-малко, защото кара главно градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil_ Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Аз до колкото четох 220 и 225 версиите уж го нямат проблема с маслото, но най-добре виж кода на двигателя по рамата и провери в гугъл, двигателите с кои кодове се водят проблемни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivancm Публикувано 15 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 Сдобих се с историята на колата, двигателя е CPMA, който изглежда не е от проблемните, но пък събитието от март 2020 CAT-Vehicle totaled/without warranty ме навежда на мисълта, че не е добра идея да го взимам. (надявам се че не е проблем прикачените файлове, може да са полезни на някой) История_GB_WAUBFCFL0DN042281 (1).pdf Компл_GB_WAUBFCFL0DN042281.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 Писано е безброй пъти, колите от САЩ/Канада са така (или поне 90% от тях) иначе няма как да се получат нещата с цената. За това ходиш гледаш решаваш и вземаш/не вземаш само по снимки и долументи няма да станат нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailosp Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 Ако си се спрял на този вариант не е ли по-евтно от търг да си купиш кола тотална щета и да си направиш тука сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 Естествено, че е по-евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 16 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2022 След 3 месеца дебнене на търгове ти писва После те чакат още 3 месеца транспорт и незнайно колко време за ремонт т и търсене на чаркалък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 16 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2022 Мисля че кола която е тоталка в северна америка неможе да се регистрира тук . Чакането е ясно Струва си за кола която до макс 5 годишна / за по-стари в относително / Ако е много намляна , може и да ти излезе и по скъпо възстановяването . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 16 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2022 Само наводнявана не може. Те масово идват тоталки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване