Jump to content

А4 B8 facelift 2.0 TFSI обява


Recommended Posts

Здравейте, 

Някой може ли да даде мнение за тази обява https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11636706169463955

2 неща ми се набиват на очи - няма 220кс двигател и 8 степенна кутия (поне тук https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b8-8k-facelift-2011-generation-4129) , приемам че са 225кс и 7 степенната. Те как са - чупливо, здраво?

Какъв разход ви дава? (доколкото гледах 8-10 извънградско и 12-15 градско)

Колко е скъпа поддръжката? (спрямо същото 3.0 ТДИ примерно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и 8-степенни Типтроници: цък!

220-коньовия модел: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, ivancm said:

2 неща ми се набиват на очи

На мен ми се наби в очите тубата с маслото….с оглед на това че този двигател е известен с харча на масло, бих пропуснал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225 коньовия мотор се слага точно от април 2013-та и леко ме съмнява джамбаза да е точно на границата, по-скоро си е CDNC и тубата с маслото е доста показателна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, jon_jinas said:

Точно този двигател не е известен с харч на масло, ама щом ти се набиват някакви неща...

Да не си ти джамбазина дето продава каляската?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, далеч съм от София и нямам общо с тази обява.

Бърза справка за купувача, ако не е запознат по темата с моторите, за да провери, при евентуален оглед.

И да съм по темата все пак:

2.0TFSI е по-евтин за поддържане от 3.0TDI,  особено в механизма на газоразпределението. Ама ми се струва, все едно, да сравняваш поддръжка между 2.0TDI и 3.0TFSI 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, fifipaldi написа:

225 коньовия мотор се слага точно от април 2013-та и леко ме съмнява джамбаза да е точно на границата, по-скоро си е CDNC и тубата с маслото е доста показателна.

По VIN-a като проверя излиза, че си е 2013та. Също така не е 225 кс двигателя, а този 220 с 8 степенната кутия

Като питах за тубата с маслото, каза че е стара и е нормално да има някакво доливане между смените на маслото (към 1л, което мисля че за 10к км е ок?)

Доколкото четох, проблема с харча на масло би трябвало да е отстранен при фейслифта, като питах дали харчи масло, каза че не е имала проблеми 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти какво очакваш да ти каже? Много ясно, че ще е до литър на 10к.

Все пак човека се опитва да я продаде тая кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да разбера дали харчи масло (освен като се кара известно време) и снимка с туба достатъчно ли е да ме откаже? (мислех да я карам в Порше София да я погледнат за диагностика)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедурата за мерене на разход в Порше е:

- пълни се до горе, измерва се със сервизна щека

- запечатва се капачката

- караш 500 км

- мери се пак със сервизната щека

 

Не виждам как ще стане с кола от търговец 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, изключено да се навие някой.

Другото е, че "сменена картерна вентилация на двигателя" също навежда за проблем с разхода на масло, който при 2.0 TFSI не се оправя от това.

@ivancm не съм казвал, че не е 2013-та, просто и 2013-та има голям шанс да е със стария и проблемен мотор.

И аз поне за 220 коньов мотор при B8.5 не съм чувал, може да е за щатите нещо...

 

EDIT: Това не трябва да те отказва ако колата е читава и ти харесва обаче, свали 1-2к от цената, приготви си още 2-3к да имаш ако се наложи и това е.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За щастие аз 2.0тфси не съм имал, но съм чел постовете на @robobug , който казва, че последната ревизия на буталата на тея масларници е през 2015г.  Тоест преди 2015 е логично всичките да са проблемни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.01.2022 г. at 12:02, CVT написа:

Има и 8-степенни Типтроници: цък!

220-коньовия модел: цък!

 

 

Преди 1 час, fifipaldi написа:

Дам, изключено да се навие някой.

Другото е, че "сменена картерна вентилация на двигателя" също навежда за проблем с разхода на масло, който при 2.0 TFSI не се оправя от това.

@ivancm не съм казвал, че не е 2013-та, просто и 2013-та има голям шанс да е със стария и проблемен мотор.

И аз поне за 220 коньов мотор при B8.5 не съм чувал, може да е за щатите нещо...

 

EDIT: Това не трябва да те отказва ако колата е читава и ти харесва обаче, свали 1-2к от цената, приготви си още 2-3к да имаш ако се наложи и това е.

И аз не знаех, че има 220кс с 8 степенна, но колегата горе прати линковете. Колата е внос от Канада преди 2-3 години. 

 

Поне на външен вид изглежда доста запазена и като говорих с продавачката, каза че е доволна от нея, но и трябва нещо което харчи по-малко, защото кара главно градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото четох 220 и 225 версиите уж го нямат проблема с маслото, но най-добре виж кода на двигателя по рамата и провери в гугъл, двигателите с кои кодове се водят проблемни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сдобих се с историята на колата, двигателя е CPMA, който изглежда не е от проблемните, но пък събитието от март 2020 CAT-Vehicle totaled/without warranty ме навежда на мисълта, че не е добра идея да го взимам.

(надявам се че не е проблем прикачените файлове, може да са полезни на някой) 

История_GB_WAUBFCFL0DN042281 (1).pdf Компл_GB_WAUBFCFL0DN042281.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писано е безброй пъти, колите от САЩ/Канада са така (или поне 90% от тях) иначе няма как да се получат нещата с цената.

 

За това ходиш гледаш решаваш и вземаш/не вземаш само по снимки и долументи няма да станат нещата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 3 месеца дебнене на търгове ти писва :hilezh:

После те чакат още 3 месеца транспорт и незнайно колко време за ремонт т и търсене на чаркалък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че кола която е тоталка в северна америка неможе да се регистрира тук . Чакането е ясно :)Струва си за кола която до макс 5 годишна / за по-стари в относително / Ако е много намляна , може и да ти излезе и по скъпо възстановяването . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...