ganev1971 Публикувано 10 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2022 Здравейте колеги , днес смених изпарителя 100 kw BRC, с турски електрически н Миг Макз , много съм доволен , баба Яга заработи много добре но пак проблем , когато не съм на скорост някой път се получава голямо пропадане до 200 об. И пак възстановява до 1000 и това ме дразни, Имал ли е някой този проблем, да сподели ще съм благодарен , на бензин е ОК, стъпковия мотор работи , Има едно газово кранче което е монтирано след стъпковото моторче доста е старо ,и ми се струва че всичко е от него, то е като някаква ревизия ако откаже моторчето да може да се прибере човек. Та се чудя дали да го премахна ли , та стъпковия мотор да си върши работата както трябва, или да търся проблема другаде. Не знам дали датчика на детонациите на 4 -ти цилиндър не играе някаква роля, дали е за подмяна след толкова години,, Всякаква информация е добре дошла , Поздрави от мен на всички колеги с Ауди А6 С4 103 kw 140 kc .ACE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Според мен е до настройка на изпарителя, но можеш да премахнеш и кранчето след стъпковото моторче за проба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване