Jump to content

Проблем с кормилна рейка


dirtybich

Recommended Posts

Здравейте.

Количката е 1.4 бензин, 75 коня, с десен волан. 
Тъй като съм в България, а не, където живея, мой приятел я взел да я кара. Светнала лампата за двигателя, закарал я в сервиз, и на входа на сервиза изтекло масло.
Така... ще спестя глупостите, които първоначално са му говорили. 
Стигна се до съобщаване за счупена рейка (хидравличното масло изтекло). Понеже доста съм патила от механици, а и глупостите в началото, които казаха ме втрещиха, го накарах да иде в сервиза, за да му покажат къде е счупена рейката и той да снима, за да ми прати да видя. След тази молба, видиш ли, вече не била счупена, ами трябвало да се сменят "едни уплътнения, ама те не може да се сменят, защото са капсуловани в рейката".

Въпросът ми е: това колко е истина? Аз уплътнения виждам 2 с 2 скоби (виж приложената схема. (N 7 са уплътненията; N 9 са скобите) и, като гледам, не би следвало да е сложно да се сменят. Дори и да е капсуловано всичко, не се ли прави, по дяволите?!

 


Втори въпрос: това чудо върши ли работа? https://oilgroupbg.com/спиране-теч-кормилна-рейка-bardahl-300ml.html

Reika.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало трябва да се уточни от къде е теча на хидравличното масло.Може да е спукано резервоарчето за маслото, може да е спукан хидравличен маркуч или местата на съединение. Най неприятното е износ на щока на цилиндъра и от там да тече. Скобите и уплътнението към маншоните, които сте посочили не са от системата на високото налягане.Гумените маншони 8 предпазват щока на цилиндъра от прах и мръсотии по време на шофиране.

image.thumb.jpeg.1068fdb23d654af02237020a69091b79.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, че при теч на хидравлично масло причините може да са много. Вярно е обаче и това, че почти винаги причината е теч от рейката. Между другото, на канал или подемник много лесно и бързо се вижда откъде точно е теча.

Госпожата правилно се е ориентирала, че ако теча е от рейката, е достатъчно да се сменят уплътненията по нея. Това е сравнително лесна и нескъпа процедура.

Високата цена при ремонта на кормилната рейка идва не от смяната на уплътненията, а защото са трудоемки демонтажа и монтажа й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, nikrga написа:

 ако теча е от рейката, е достатъчно да се сменят уплътненията по нея. Това е сравнително лесна и нескъпа процедура.

 

Искаш ли да ти изпращам течащи рейки, а ти да ми ги оправяш лесно и "нескъпо" ? Аз ще си ги демонтирам и монтирам сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди това да уточним и друго - поемаш ли  транспортните разходи от Димитровград до Стара Загора и обратно?

Макар че след като го играеш работодател в случая, това би следвало да се подразбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля, едва ли е добра идея. Не толкова заради това, че не ми е това работата, колкото поради това, че съм свикнал на достойно заплащане на труда ми. Иначе един добър майстор ще го направи за 80-100 лева и ще е доволен. Сума, на която мога само да се усмихна...😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво си срещал? Това, което аз съм срещал е:

труд по монтаж/демонтаж: 220-250 лева 

труд по смяна на уплътненията: 80-100 лева 

Да не би пък ти да си ги обърнал обратно и при теб труда за монтаж/демонтаж да е 80-100 лева?😁

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Намерих я за 35лв и я пуснах до Кипър за 42лв :D Направо ударих джакпота :D Смениха я, всичко е 6. 

Имах и друг проблем - течеше масло, датчикът се побъркваше, постоянно ми светеше лампата... Оказа се, че пръчката за маслото се потрошила на няколко места и парчетата отишли в картера и въобще лудница :D И това го оправихме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...