Svetliu90 Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 (Редактирано) Здравейте колеги и честита Нова година. Колата е а4 б7 2.0тди блб 140к.с То е ясно че маховика ми е за смяна , но имам няколко въпроса . Нямам приплъзване на съединителя, не тресе при гасене, нямам проблем със превключване на скоростите , в движение няма проблем Симптомите ми са следните: Притракване на обороти без да съм натиснал съединения. Ако го докосна леко почва да се чува по-силно тракане. След като го натисна повече и докрай , тракането спира. Ето и въпросите ми? Според вас за смяна ли е маховика? Мога ли да покарам още известно време с тези симптоми? Тези симптоми могат ли да причинят натоварване, счупване или износване на други части ? Колко долу-горе струва смяната на маховика и съединения? Чел съм че 800лв са 2те с отстъпката. Колата е на поне 350 000км и тези части не са сменяни досега Редактирано 14 Януари 2022 от Svetliu90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 Здравей, аз нямах никакви други симптоми освен метално тракане на свободна и маховика беше разбит на сол, майстора като свали кутията той просто се разпадна пред очите ми, така че разбирай, че дори и без симптоми пак може да те остави на пътя.Беше оригинален на 400000км или поне сменян с оригинален такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 14 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 Точно така е и при мен . Тракане на свободна преди 3 минути, Даниел Д. написа: Здравей, аз нямах никакви други симптоми освен метално тракане на свободна и маховика беше разбит на сол, майстора като свали кутията той просто се разпадна пред очите ми, така че разбирай, че дори и без симптоми пак може да те остави на пътя.Беше оригинален на 400000км или поне сменян с оригинален такъв. Колко пари ти излезе ремонта и каква марка сложи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 @Svetliu90 Мисля че за 600лв го взех комплекта на LUK и 100лв ми взе майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 100лв. за труд е фантастика. А семеринг, може и два, може и палец, вилка, пружина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 @МММ1 Точно толкова ми взе за смяната, но кутията беше свалена поради друг ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Pleven-Burgas Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 @Даниел Д. Кой е този майстор колега? Аз също съм от Бургас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 @Georgi Pleven-Burgas Гената, срещу Лукойла в Кумлука, но не ходя вече при него, защото ми осра баланс валовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 Ако не въртиш гуми, ще изкара много . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 6 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2023 (Редактирано) Здравейте , ъпдейт по темата. Смених маховика и съединителя комплект на ЛЮК за 800лв. + 300лв труд = 1100лв. Симптомите ми станаха нетърпими. Последният които преля чашата беше ,че предна дясноа гума започна да се тресе цялата , когато колата е на обороти. След ремонта , все едно карам друга кола Поздрави ! Редактирано 6 Декември 2023 от Svetliu90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 6 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2023 (Редактирано) Привет, и аз от скоро имам подобни симптоми и се чудя какво е тръгнало да заминава. 1.9 TDI AWX 2003г 6ск ръчка. При леко натискане на газта т.е. минимална тяга, се дочува едно като тракане и свирене. При по-яко настъпване се маха, по инерция незацепена хич го няма. На празех ход и при натискане на съединителя няма никакви шумове. Единствено на скорост и минимална тяга - 2-3мм. натисната газ. Най-гадно е, когато това нещо свири/трака почти постоянно, когато се кара на прав път с минимална тяга, без значение на темпомат или с леко натисната газ. Редактирано 6 Декември 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 11 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2023 Не знам дали някой следи темата ама аз наистина съм притеснен от тези шумове и се надявам някой скоро да изкаже мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване