Jump to content

Ауди Б8 разлика между европейска и американска версия


DimitarIlivanov

Recommended Posts

Здравейте! При Б8 има ли разлики между европейската и американската версия като имам на предвид брони, фарове, стопове, капаци, и така нататък? Благодаря предварително. 

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат разлики само/ поне при моята / мигачите отзад светят в червено и трябва да смениш диодите с оранжеви - моите са диодни и трябва кодинг за да се разделят каналите , ако стоповете са обикновенни с крушки немога да кажа дали са оранжеви или червени , страничните огледала са приближаващи повече от европейските , но са стандартни и ако искаш си ги сменяш . Радиото ще ти работи на нечетни честоти и навигацията няма да работи , но тук могат да ги подкарат . Таблото е основно в мили , и под тях има  и км , но имаш и дигитален километраж , така че не е никакъв проблем . Ако вземеш такава кола лесно се оправят тези неща . Други разлики няма / поне не съм забелязал / двигатели са същите като на европейските . 

Ще трябва да минеш техно тест и изискват док. от ДАИ за емисии и това е . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ Имат оранжеви мигачи във фаровете и светло-отразители на предната и задната броня. Шофьорското огледало не е приближаващо, а обикновено право огледало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искате да кажете, че ако взема например задна броня, заден капак и стопове ще паснат без проблем от европейска на американска версия? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма никакви светлоотразители по броните . 

5 hours ago, DimitarIlivanov said:

Искате да кажете, че ако взема например задна броня, заден капак и стопове ще паснат без проблем от европейска на американска версия? 

Да ще станат :) На моята кола пише че - Made in Germany на стикера 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, при Б8-ците няма светло-отразители на броните. Иначе ги има на Б7 и на Б9.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте! За да не отварям нова тема, си позволявам да ползвам тази на колегата и питам тук:

 

1. Каква точно е процедурата за смяна на американски стопове с европейски (LED)? Самите стопове вече са взети, но нямам идея как се отделят светлините на стопа и мигача.

2. Кой се занимава с "оправянето" на навигацията и радиото? Преди време се поразрових и установих, че колата е оборудвана с модула, който позволява препрограмирането, но дотам.

 

Става въпрос за Allroad B8.5. Ще се радвам да споделите координати на хора, към които мога да се обърна, особено в Източна България. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са задокеански и нямаш познати в КАТ или не са ти роднини , и не дадеш някой $$$ няма да я регистрират . Писал съм го отдавна каква беше тарифата за 2020 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е регистрирана в България, но й предстои евентуален преглед TÜV в Австрия, така че "тарифите" не важат  Трябва да се направи като хората. Ако зависеше от мен, щеше да си остане с щатските. Много повече ми харесва.

 

@vle4ugoto, благодаря за линка към темата! Уж ползвах търсачката... Значи ми трябва човек за кодинг, тъй като европейските мигачи вече са налични и стоят в кашоните си от има-няма 2 години.  Във Варна ще съм чак през лятото, както е тръгнало, така че нищо не мога да обещая.

Редактирано от pdimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...