silkosam Публикувано 24 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2022 Здравейте колеги! Днес при подаване на контакт ми светна съобщение на фис дисплея за ниско ниво на маслото,масло имаше към 5л,днес го смених но остана съобщението на фиса при подаване на контакт,дали е сензора за нивото или кабелите на сензора,окъсяват,прекъсват или нещо друго.. video-1643043578.mp4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 24 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2022 преди 16 минути, silkosam написа: дали е сензора за нивото или кабелите на сензора,окъсяват,прекъсват Най-вероятно е това, на диагностика ще си покаже веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 7 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 Малко да продължа темата и да споделя какъв е точния проблем за да го знаят и други колеги с ауди а4б8 и да не изпадат в паника,проблема се оказа микроконтакта на ключалката на предния капак,защо ауди така са се издънили и колко по нови колите стават,толкова повече щуротий има по тях....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 7 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 Какво общо има "микроконтакта на ключалката на предния капак" с нивото на маслото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 (Редактирано) Ако не отвориш капака или ключето не отчете че си го отворил няма да изчезне съобщението. Редактирано 7 Февруари 2022 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 7 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 Това е общото колега......примера тук е с Ауди А5,същия случай..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 7 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 ОК , ама се опитвам да си обясня логиката за доливане на масло в тази ситуация ?!?!?! Пича на видеото вика 3.0 TDI а то е 2.0 TFSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 7 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 Колега тук не става въпрос за това двигателя какъв е,дали е дизел,бензин или нещо друго,съобщението за ниско ниво на маслото е вследствие на лош контакт на микропревключвателя на предния капак,във видеото човека сваля ключалката,сваля микроконтакта,почиства контактната повърхност,монтира го на ключалката,монтира самата ключалка и воала....съобщението вече на дисплея е че нивото на маслото е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 Не е баш така,понякога сензора се бърка,отваряйки капака ,модула разбира и смята че е проверено маслото,съответно съобщението се нулира. Имал съм коли ,на които не мога да зануля сервизния интервал, именно защото капака не отчита че е отворен,тоест ,сменил си маслото ама през багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 7 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 Нулирането на сервизния интервал се прави на отворен капак,нали така,няма как да го занулиш ако имаш грешка,този микро контакт или е отворен или е затворен,ако по някакъв начин се променя съпротивлението,то това щури модула....подава грешни данни,какъв е замисала на Ауди,с какво това помага.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 Че си видял,не е малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 9 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2022 И ако шунтирам буксата да е постоянно затворен контакта който се подава към модула,какво се случва.............еее...ще го махам да мога да зануля сервизния интервал за масло 1 път годишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 1 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2022 Интересно,смених ключалката с друга със здрав микроконтакт но когато спирам и гася колата и си върша някаква работа и след това давам на контакт пак излиза това съобщение за ниско ниво,отварям капака и го затварям и съобщението се нулира,доколкото четох сензора за ниво е термичен сензор,пин 1 взима +12в от предпазител 5А,пин 2 е маса,пин 3 е изходящия сигнал към КОМПА,дали пък някъде кабели не се окъсяват,пин 1 и пин 3 да се окъсяват и да пращат сигнал но пък ако е така би трябвало като карам да ми светне лампата за масло или пък захранване да се губи,всъщност схема някой може ли да даде на сензора за ниво и минава ли през някакви релета.....сензора съм го сменил с оригинален на ХЕЛА,микроконтакта на ключалката работи,ключалката е настроена капака да не мърда..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 16 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2022 Да завършим и темата,след смяната наново с чисто нов оригинален сензор за масло от Порше и смяна на прословутия шестограм който си се беше износил доста вече всичко е точно,няма съобщение за ниско ниво на маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване