Jump to content

Recommended Posts

Здравейте!

 

Имам един засукан проблем с маслото при А4 B8 2009 г., 2.0 TFSI CDNC 211 к.с. Проблема със сегментите е отстранен гаранционно - за последната година (12 хил. км) не съм доливал масло и не стигна минимума до смяната на маслото. Скоростната кутия е 7-степенна S-tronic.

Показва червената грешка за нивото на маслото - Switch the engine off and check the oil level.

Сменихме маслото и филтрите, датчиците за нивото и налягането на маслото, също и клапан за налягането (не съм сигурен за точните им наименования). Налягането на маслото е замерено в ниски, средни и високи обороти и е в норма.

Грешката продължава да се показва, но забелязвам, че го прави, само когато колата не е в движение и скоростния лост е на позиция D. Когато спра и мина на позиция P, грешката не се показва.

Тествах го с 10-15 км каране по светофари в София и минаване на позиция Р при всяко спиране, след това каране по околовръстното и малко по-високи обороти и грешката не се показва. Веднага след това при спиране и оставяне на позиция D за 10-15 сек и светва грешката.

Не знам каква може да е връзката между режима на скоростната кутия и маслото на двигателя, но иначе колата се движи нормално.

 

Ще се радвам да чуя вашите мнения и дано да е полезно и на други.

Благодаря!

Редактирано от simeon_bt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзката със скоростната кутия е в натоварването. По някаква причина налягането на маслото ти е ниско само когато мотора е натоварен на по-ниски обороти. Затова и не сте го хванали с манометъра - мотора не е бил натоварен. Трябва да намериш сервиз където могат да го измерят с манометър докато колата върви.

 

Междувременно пробвай да караш на S докато откриеш проблема. Може би тогава няма да е толкова ниско, тъй като средните обороти ще са една идея по-високи. Иначе ниско налягане на маслото може да ти убие мотора за нула време.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Сменихме цедката на маслената помпа, която беше доста задръстена, но проблема остава - при натоварване в ниски обороти светва грешка за ниско ниво на налягането на маслото.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измерихме налягането на маслото отново. 

При загрял двигател, при 2000 об/м и 3700 об/м налягането е в норма, но на празен ход пада до 0.8-0.9 бара при норма от минимум 1.2 бара.

Също при форсиране до високите обороти има момент, в който налягането пада за момент до около 2 бара, но след това се качва до нормата.

 

Все още се чудим къде е проблема.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...