Jump to content

ненормален разход


hristoiliev12

Recommended Posts

Здравейте нов съм извинявам се ако не пиша темата на правилното място от известно време колата гори ненормално колата е 3.0 а6 4ф 224кс по борд 18-19 на сто по колонка 20-21 градско става въпрос закарах я на майстор казаха ми изгорял комп (ecu) цената хич не е малка да ми кажете някой мнения а и забравих както е в движение гаснее и мигат подгревните свещи и после мн трудно пали за този проблем преди ми казаха датчик на рейла майстора го смени и сложи някъв от мерцедес... оправи се точно след 3 дни същото благодаря предварително 

Редактирано от hristoiliev12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и моята миналата зима я хванах на 2-3 пъти, че прави 20/100 Софийско. Но в същото време извънградското си ми е 7,3/100 заковано за 4 години. Затова не се и филмирам. За разход я засичай няколко пъти извънградско. Ако е постоянен и нормален - около 7,5-8,5/100 за твоя мотор, не влизай в приключения. Това за гасненето вече си е проблем и не знам дали има връзка с разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дюзите живота им е около 200 к км. С нови дюзи и ревизирана ГНП харчи под 11 в София в момента. Извън градско до 140км/ч не качва над 7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, hristoiliev12 said:

 датчик на рейла майстора го смени и сложи някъв от мерцедес... оправи се точно след 3 дни същото благодаря предварително 

сменяй майстора, очевидно имаш проблем, но не само с колата, а и със сервиза. 
В кой район си, ако можем да те насочим за сервиз?

 

Вземи си кабел vcds и си прави сам диагностика, пусни грешките тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при тия дето са ти казали, че е изгорял компютъра не ходи повече.

не че не може да изгори, но нямаше да мръдне повече.

Ако имаш прозрачен маркуч виж за въздух в него, когато загасне. Сигурно е имало грешки за ниско налягане и затова някой е сменил датчика, но сигурно не е в него проблема, а губи налягане, защото влиза въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На цялата газ трябва да пиква 1200 единици и на 4000 оборота да е 1050/1100. И пак зависи от състоянието на DPF и колко е топло на вън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем с разхода повече от 380 400 км с птлен резевоар не можех да мина и се оказа дебитомера. 

След смяната разхода се оправи както и вървежа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

И моята 233 АSB дава 18-20л градско - 400км зареждам 72л., извънградско под 8 не съм падал. В момента имам проблем с EGR, който вече премина в запушен DPF. С VCDS мога ли да хвана проблем с дебитомера (може и той да е причината за високия разход)..... трябва ли да излиза като грешка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с VCDS пускаш да логваш 1, 3 и 11 канали в engine и правиш ускорение от 1-ва до 5та с пълна газ. 
В трети канал стойностите при обороти над 3000 трябва да достигат и клонят към 1200.

 

18-20 градско е супер много, аз повече от 14 не съм правил, обикновено ми е и по-ниско от 13

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO набих два три кика и мисля, че успях да логна нещо….

 

П.С. Преди тестовете деня беше ползотворен , защото свалих колектора и егра (клапана и голямата част между дросела и колектора) и ги изчистих от нагарите. В този големия елемент имаше едни “дупчици” които бяха запълнени със сажда, водещи към връзката с клапана(едва ги изчистих . След това направих принудителна регенерация на място и за пръв път успях да сваля calculated mass от 45 на 12.

Надявам се да не се види проблем с дебитомера ера в логовете.

 

- Тези дни мисля да напълня догоре и да видя дали има някаква разлика в разхода

debi.csv LOG-01-001-003-011.csv LOG-01-001-003-01111.csv

Редактирано от Eng.Ivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-добре на магистрала прави регенерация. 

а реалното запълване изчислено на база налягане колко го дава? трябва да е под 10, че и под 5 след регенерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul регенерацията в движение, до колкото съм чел, работи само про ниско ниво на запълване…. Дойде ли момента с аварийния режим, само с принудителната работила….

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Eng.Ivanov: колега, според мен си за дебитомер, твоя не прави близко до 1200. Компа изисква 1180, а дебитомерът е 1000 до 1100 макс.

Като цяло на толкова стари коли един нов дебитомер няма как да не даде разлика, особено в ниските. Дебитомер е около 200 лв, с отстъпка дори и по-малко.

1731334021_.thumb.png.510c630f9c6960e70c549c9cff0d3c36.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се присъединя и аз в темата това е от преди няколко дена. С нов дебитомер Хитачи колата е файс и пак нещата не са в норма.

Screenshot_2022-08-10-18-26-14-184_cn.wps.moffice_eng.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдам, супер странно, дава стойности като на не добре работещ дебитомер. 
Сменял си въздушен, нямаш пробойна по въздуховодите?

 

На каква цена го взе хитачи? Мислих и аз да си го сменя профилактично и да видя разликата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам проблеми с динамиката и вървенето на колата , даже извън града разхода е приемлив. Проблема ми е в града 16-20 на колонка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82: сигурен ли си, че 1198 не е в spec. колоната - изискани стойности, а в actual са реално какви са постигнатите? 
Ако ти прави actual 1198 и няма големи разлики със spec колоната, значи ти е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...