Jump to content

Предно окачване за audi A4 B5


Recommended Posts

Колеги дайте мнение за смяна на предно окачване на Audi A4 B5 колата е 1995год.Интересува ме марка която е бюджетна и качествена все пак става въпрос за кола 1995год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 години карах такава кола, после А6-ца със същото окачване още 4г. Изпробвах и евтини и скъпи носачи. Евтините караха по 20-30к км, скъпите 30-40. Разликата в цената беше в пъти. Ако ще си ги сменяш сам ти препоръчвам да вземеш нещо евтино и като се разтропа да сменяш пак. Аз така правех. За марка не мога да дам съвет, но едва ли разликата при евтините варианти ще е осезаема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквито и да вземеш от евтините,тампоните в тях не държат, нацепват се много скоро 2-3г макс, и от там идва разликата до бухала !!!

8B9D156E-18E6-4209-81EF-50068C87E41D.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулките (тампоните) се продават и отделно от носачите. Има и производство на български полиуретанови, които са вечни. По мои наблюдения първо заминават шарнирите на горните носачи. Аз карам с TRW и нямам проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първи ВИНАГИ "заминава"  ябълковидния болт под шенкела. Които и "тампони" да се сменят, тоя същият е почти невъзможен за "рециклаж", нищо, че сульо и пульо се пробват и постигат точно едното .... нищо. Така че най-доброто решение си остава покупката на нов, евтин комплект "кокали", като същите се сменят рутинно при първото проскърцване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше, че шарнирите на евтините носачи се скапват много по-бързо отколкото на марковите. Също така, при мен се търкалят и 1-2 чисто нови с фабричен дефект на шарнира (SWAG), докато смяната на втулките не е голям проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три (ТРИ!!!!) (3!!!) ПЪЛНИ комплекта (вторите два ОЕМски от автотрейд) от въпросният слагах на Б5-цата, в комбинация с чисто нови койлоувъри, и ТРИТЕ сета издържаха максимум до 12К км. Оттогава само евтини комплекти, пълна смяна в момента,  когато ми притропне някой кокъл/тампон/шарнир, ВИНАГИ излиза по-евтино от великите "марки". 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е....е....ееее....ееееееее.....еееееееееееееееееееееее. Аз пък преди 2 години сложих на А6-ца пълен комплект носачи MEYLE HD. 1300 лъва струваше. Биалетките паднаха на Тодор Александров и Опълченска още на 5000км :D Като изключим фабрично слабите биалетки на Мейле, останалите компоненти са стоманобетон! Между другото.....тогава сложих едни биалетки "Осска" , които ми се ръркаляха за резерва. Те също излезнаха стоманобетон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки с варианите и истините си, но фактологията си остава фактология накрая. Специално относно "кокалите", лично аз никога вече няма да дам "ОЕМ" пара, тва си е консуматив, сменя се лесно, дори "пред блока" и после кат` го занесеш нА фторичните, земаш едни мильони и си в джаза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на пасат б5 оригиналните от юнитрейд които са лемфьордер издържаха 10години и 110к километра. 

Най-добрата оферта според мен, ако не плащате за труд са турските ас метал и беса, карат по 50-60к км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...