Jump to content

2,8 ACK с TFSI Бобини


andibgpz

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Колата е А6 С4 2,8 АСК,30клапана ,доколкото съм запознат - първа генерация.От известно време ми се върти в главата вместо 3-те и двойни бобини и кабели ,да и метна едни ТФСИ или ФСИ бобини.Доколкото четох при руснаците,моторът се съживява в ниските и работи по-мазно.Аз лично смятам,че ще има ефект.Още повече ,че двойните бобини ,нови са една шапка пари пари,а старите вече са на по 20 години.

За момента е само идея,сега ще започна да си набавям частите.Ако някой може да съдейства ,ще е чудесно.

За конверсията съм си записал следните части :

1. 6бр. бобини /07K 905 715F ; 06E 905 115E ; 07K 905 715G/  според това,което четох,това са видовете ,които пасват за моя мотор
2. Букса 1бр. VAG 6X0 973 825
3. Букса 6бр. VAG 1JO0 973 724
4. Капачки  за буксите 6бр. 4ВО 906 102 или 4АО 906 102А

Кабели и някакви други дребни материали.


Четох и че бушон 29 трябва да се смени от 20А с 25А,тъй като новите бобини харчат малко повечко ток.За 12в+ и12в - мисля да сложа 2 квадата кабел,за сигналните 0,5-1 квадрат.


Все си мисля,че отделните бобини и съответната по-добра искра трябва да е по-благоприятна за мотора,плюс факта ,че не влачиш 20кВ на 1м.
Някой правил ли е конверсията и от къде според вас мога да взема частите ?


Мисля да работя по следната схема.

Какво мислите по въпроса,ще има ли някаква разлика или е просто от пусто в празно.

 

pHAAAgA4QuA-960.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксите идват без пинове ;)

За останалото нямам идея, но знам за 2.7T с такива бобини тъй, че би трябвало всичко да е ок.

 

p.s. Без да съм експерт мисля, че и свещите ще трябва също да ги смениш понеже оригиналните са 5K Ohm

OEM 101000035HJ  NGK BKR6EKUB Resistor Value 5k Ohm

OEM 101905611G NGK PFR8S8EG   Resistor Value 1K Ohm >>> вървят с тези бубини 06E 905 115E

 

Актуалния парт номер на 06E 905 115E е 06E905115G

 

Ето и тема от Американския форум.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, P_PETKOV написа:

Буксите идват без пинове ;)

За останалото нямам идея, но знам за 2.7T с такива бобини тъй, че би трябвало всичко да е ок.

Благодаря,ще го имам предвид :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Малко ъпдейт,направих конверсията,колата работи супер,моторът се успа,нооо и тук следва голямото НО,вместо разходът да остане същия или да падне,той се качи и то осезаемо с едни 3 л на 100,въпросът ми е вие виждате ли логика в това и ако да -каква?
Единственото ,което ми хрумва,е че 3,2 то,от което взех бобинине работи със свещи на 1кОм,а моята 2,8ца със свещи на 5кОм?
Дали това има ттакова огромно значение според вас?Да сменя ли свещите с 1коМ-ови?
Какво изпускам?
Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Върнах стария сетъп със кабелите ,оправш се разхода.Бобините съм ги мерил и са ок като показатели

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото  нещо,  което може да повиши разхода е да се забавя искрата, което пък ми се струва абсурдно :) Но не осначава, че е невъзможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сова има ли някакво рационално обяснение при ФСИ бобините?Или "забавянето" от какво зависи

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сложих днес 1кОм свещи като за 3.2(от каквато взех бобининте),ще видим разхода.

Иначе работата на мотора е приятна,няма състресения,работи равномерно и по-плавно.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт,след поставянето на 1кОм свещи  разходът падна до 11-12/100 газ с нормално каране(130-150) при предишен 12-13/100 на същята скорост(със кабелите и бобинния блок) явно тези бобини не са за онези свещи(5кОм) сега всичко е наред,колата живна особено по баири,когато мотора е под по-голям товар се усеща осезаемо разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали 3л беше разликата? Сега се оказа 1л..... Не че ми пука, ма 1л разлика е нищо, пък и като знаем как не ни лъжат по бензиностанциите....:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...