nedelcho_iliev Публикувано 7 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 Здравейте, в събота реших да пусна една диагностика профилактично и установих наличието на три грешки. Едната грешка е на мотора. Тази грешка я имаше и когато купих колата. Според диагностика в сервиза не било нещо важно. Грешката беше изтрита и виждам, че след около 7 000 км. се е появила отново. Тук препоръчват да се проверят доста датчици, но аз идея си нямам, кой къде се намира. Също така, не са ми ясни повечето редове от описанието на грешката. ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels:. 06F-907-115-AXX.clb Part No SW: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Revision: --H13--- Serial number: Coding: 010C0003190F0120 Shop #: WSC 00225 223 89916 VCID: 2F0939DCCB8529A097-807A 1 Fault Found: 001602 - Sensor Reference Voltage A P0642 - 002 - Voltage too Low - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 296682 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: -40.0°C Temperature: -40.0°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Voltage: 0.000 V Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- "Fault Frequency: 1" - това означава ли, че грешката се е проявила само веднъж? "Reset counter: 255" - ? Разбирам, че грешката е записана на неработещ мотор, но каква е тази температура от -40 градуса? Другите две грешки са на климатика. Тях съм сигурен, че ги нямаше когато купувах колата. От прочетеното тук разбирам, че най-вероятно е сменян панелът за управление на климатика. Разбирам, че трябва да се пусне някаква адаптация и нещо да се кодира, но не ми е ясно, как трябва да се случат нещата. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 BP Component: A4 Klimaautomat 2832 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 7048BB9F9C40AF679F-515A 2 Faults Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 30-00 - Open or Short to Plus 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Пуснах и един лог на турбото, но и там не ми е много ясно, кое какво означава. Гледам, че има две налягания. Предполагам, че едното е "търсеното", а другото е реалното. Какво означава всяка от стойностите на даден ред? ,Group A:,'115,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine Speed,Engine Load,Boost Pressure,Boost Pressure,,,,,,,,,, ,TIME,(G28),,(specified),(actual),TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP, /min, %, mbar, mbar,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,800,23.3,410.0,970.0,,,,,,,,,, Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 7 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2022 За адаптация на клапите влизаш в Auto-HVAG 08 и правиш това(направил съм скрийн шотове че ме мързи да пиша) за диагностика в движение записвал файл карайки на 4-та набираш от 1600 до 4000 оборота с настъпан педал до долу и после сравняваш на файла искано и реално трябва да са близки стойностите на двете неща за дебитомера се гледа дали при газ докрай при искано 850 реалното дали е близо.Ето снимки на коментари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване