Jump to content

Смяна на дискове


ники 125кс.

Recommended Posts

моторчетата отзад за ръчната на фейс не са ли 12 шлици, а на префейс със 6?
Моята е 2006 г. и моторчетата са с шест шлици.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз викнах едни накладки Textar. Тепърва ще ги слагам на предния мост, да видим как ще са. Казвали са ми, че Текстар спират добре и не цапат. Като спра 14 последователни пъти от 280 до 0 ще напиша отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Gangbango написа:

 14 последователни пъти от 280 до 0 ще напиша отзиви.

Първо искам да видя как стигаш до 280, после как спираш до 0, два пъти с едни и същи дискове и накладки. Говорим за стокови такива, а не някакви състезателни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз взех дискове и накладки Текстар за отзад. 160лв комплект дискове 302mm + накладки, чешки и 40 кинта за работа.

По 100 кинта на колело. Минал съм към 400км за сега се държат прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като минете на по-големи ,вентилирани,ще разберете разликата.
Основното обаче е ,спирачната течност да се подменя навреме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с предни Цимерман , задни АТЕ

Накладките са Ате 

Доволен !

На Х-са същата работа , но на 1000км. ми искриви малко предните дискове,тресе леко при спиране .

Редактирано от Krischan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова питам, че бях взел преди някакви Мейле, по спомен, за предни дискове и така се бяха изкривили, че ми отровиха живота от вибрации при ускорение над 100 км/ч, най-вече се усещаше като се нагреят. Сумати нерви изхабих, баланси, смяна на вътрешно каре, въртене на гуми и т.н., докато започнаха да тресат и при спиране и тогава разбрах, че е от дисковете. Та сега искам да разбера, кои са най-читави от афтърмаркетите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред съм с дискове и накладки Галфер от Аутоплюс. На 60к км са вече и не съм имал проблеми. 

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
On 4/10/2022 at 1:12 PM, ники 125кс. said:

Взех задни дискове 330мм. от а6 и супорти за тях от а6 фейс. Спирачните апарати са от А8 ,пасват на супорта от А6.
Сега съм предни 360мм,задни 330мм.Спортни маркучи FHL.Спирачна течност ате 200,дот 4.
Спира брутално.Досега съм нямал спирачки.

спирането е много подобрено, но казват, че големите апарати са много по-тежки и намаляват динамиката, все едно си сложил по-големи и тежки джанти.

Ти откриваш ли негативен ефект в динамиката и ускорението?

Аз като минах от 19 на 17" и колата в началото ми се струваше, че е ремапната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апаратите мисля,че не са по-тежки,но предните дискове тежат като олово.
Динамиката си е същата,забелязах,че кутията се адаптира към по-тежките спирачки,защото в началото беше по-мудна.
Извън града разхода ми е същия,но в града малко като че ли се покачи.
Карам с 18 ки ,заради апаратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой каза, че дисковете са с 5 кг по-тежки :) а това на въртяща се част върху главината е много. Увеличение с поне 20%, ако нормален сет гуми + джанти са 20/25кг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това 4 бутални брембота и оставане с 347мм дискове ;)

Сега си гледах записките 347мм перфориран дърводелски (Zimmerman) диск 9.7kg двукомпонентен диск 390мм за RS6 13.3kg

ОЕМ диск на 347мм го дават, че е 11.1кг

Имам лека промяна в разхода ама е трудно да кажа дали е от по-големите и тежки дискове, че в същия момент минах от 255/35/19 на 255/40/19 заедно с ремап ...

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си доволен от спирането при мен , ама кат загреят взеха да тресът предните и ще трябва да се сменят ама са цифра по около 400лв/бр -оригинални и накладките и те там грубо та се събира цифра , чудех се дали да ги пристържат ама немисля че ще има промяна . Нещо да препоръчаш от което си доволен ? На другата ми талига съм с АТЕ и не съм доволен че вече клаксон не ползвам :) по меки накладки и джантите станаха на гъз :( и трудно се чистят / всяка седмица колата е на баня и търкане , ама пак остава  / 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vle4ugoto Начи за да има читаво спиране трябват меки накладки и читави дискове. Аз съм с AP Racing дискове и Ferodo Racing (DS2500) накладки (брутално добри) обаче наистина цапат доста (цветът е някъв странен като пепел от рози или нещо такова) ... няма пълно щастие.

Аз лично бих играл с Tarox, уви нямам личен опит с тях. Вярно, че са цифра ама ги водят като топ алтернатива, бих ги комбинирал с накладки Ferodo Racing (DS2500).

 

Има варианти и за двукомпоненти дискове (floating/two piece rotors) ама там е още по-скъпо, но това е топа на металните дискове.

 

Всякакви ширпотреба Textar, АТЕ, дърводелски дискове (Zimmerman) и т.н. съм ги сложил в черния списък. Боли ме, че някой бил доволен.

 

п.с. Ако гониш максимума освен  читави дискове и накладки слагаш метални маркучи (HEL са моят избор), бухаш спирачна течност ATE Type 200 (че е на прилични пари или Motul RBF 600)  и вече ако искаш да е всичко топ сваляш апаратите (профилактика евентуално) и ги боядисваш прахово (гъзарията е посленото нещо което се гони), идеята с праховото е да събират по малко гняс и не корозират и като бонус се чистят по-лесно. Това е което съм пробвал и съм супер доволен от крайния резултат.

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

бях с ATE накладки отпред, цапаха си, изкараха 25 000 км и вътрешните бяха вече на 2/3 мм. Лампата ми светна преди месец.

 

Сега сложих оригинални предни накладки (намерих ги за 220 лв за 321мм дискове) и съм направил 50км само, но спирането е много по-добре от преди. Още не съм я изкарвал извънградско да видя с по-висока скорост как ще са. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък аз ще споделя вече към 500км пробег с предни Textar. Вярно, че са на 4-бутални брембота, но усещам как и накладките си захапват много солидно. В същото време джантата и апаратите не изглеждат толкова замърсени както с предишните ATE. Тествах си ги на магистралата и при намаляне от 150 до 100 не съм се притеснил нито за стотна, че няма да има спирачна сила. Много приятно се дозира спирачката вече. Точно коментарите, които четох за такъв ъпгрейд - подобрено спиране с по-добро дозиране на спирачката + мек педал. А Textar по мое впечатление са много добри накладки. Като дойде време за дискове , ще взема цял комплект Textar.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирам като крайцер от висока скорост се разтриса малко,но стррлката за скороста пада като стрелката на оборотомера на кикдаун[emoji846][emoji846][emoji6][emoji1787][emoji1787]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Gangbango said:

Пък аз ще споделя вече към 500км пробег с предни Textar. Вярно, че са на 4-бутални брембота, но усещам как и накладките си захапват много солидно. В същото време джантата и апаратите не изглеждат толкова замърсени както с предишните ATE. Тествах си ги на магистралата и при намаляне от 150 до 100 не съм се притеснил нито за стотна, че няма да има спирачна сила. Много приятно се дозира спирачката вече. Точно коментарите, които четох за такъв ъпгрейд - подобрено спиране с по-добро дозиране на спирачката + мек педал. А Textar по мое впечатление са много добри накладки. Като дойде време за дискове , ще взема цял комплект Textar.

Мм да, аз преди да сменя спирачната течност имах 2-3мм празен ход. 

А проблем с обезвъздушаването имаше ли ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наложи се след кратко каране да влезне пак за обезвъздушаване. Но всичко е наред вече. Хващат още във върха на педала. Между другото казваш 2-3мм празен ход......това си е много малко за хващане. При мен все пак педала мръдва няколко милиметра без спирачка. В момента накладките ми контактуват на 80%, та очаквам още по-добро спиране след няколко км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...