Jump to content

По следите на дунапрена в духалките на парното


petar_1v@abv.bg

Recommended Posts

Здравейте колеги! Реших да споделя днешния си опит с един мн досаден проблем, а именно хвърчащия дунапрен от духалките на парното.

И така след като за пореден път влязох в колата и започнах да кихам, реших че е крайно време да се отърва от тоя дунапрен. Както сигурно и на мн от вас и на мен ми писна да чистя с прахосмукачката и след 2 дена положението да е отново същото. Ето и стъпките които предприех:

1. Сваляне на духалките- за целта ползвах 2 пластмасови карти(става и със шофьорска книжка или лична карта или карта за банката- все тая, имайте предвид че може да се счупи при експлоатацията...[emoji1745]). Въпросните карти се напъхват от всички страни между духалките и таблото, като целта е да се освободят щипките. След това нежно издърпваме- къде с нокти къде с пръсти, но в никакъв случай с отвертка или метален предмет...[emoji135] Решетката най отгоре на таблото НЕ се маха по тоя начин- тя е хваната с 3 гайки отдолу и отстраняването й налага мн разглобяване и мн любовни клетви към хората които са го направили по тоя невероятен начин. За това по добре НЕ я махайте[emoji135][emoji135][emoji135][emoji135]

2. Отиваме отпред при филтъра за купето- махаме всички пластмаси и филтъра също и намираме виновника за дунапрена, а именно оня кюнец дет казва отвънка ли да смуче въздух или да се върти тоя в купето. Въпросната нещастна пластина в моя случай отдавна бе предала дунапреновата си облицовка на кривия ми нос. Затова всички остатъци от нея бяха щателно почистени, изчегъркани и изсмукани колкото е възможно с прахосмукачката. Тук е редно да спомена че е възможно и вие като мен да намерите купчинка листа на това тясно местенце, така че моля внимавайте когато ги почиствате да не падне нещо при перката на вентилатора на парното.

3. След като изчистим мизерията при филтъра се връщаме отново в купето и почваме една заигравка с парното и прахосмукачката. Целта е дупките да се почистят колкото се може по-добре от шиба@#я дунапрен [emoji89]

4. Самите духалки се чистят мн добре в леген с гореща вода и четка за зъби. Разглобяване на духалките- НЕ е необходимо. Тва дори психопатите знаят ква беля мое да докара.

 

Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk

 

 

5. След като сме си изчистили всичко си мушкаме духалките на място и се надяваме да няма повече такива проблеми.[emoji849][emoji2][emoji2]
Ето и малко снимки:956aa8d4ff4d2556642ec4c352e89d59.jpg0010823108034594e888f8cb928e2b60.jpgc0cef50966f47b1ae703a4f0cebf9dcd.jpg57d85cfad68fb30a70859c70067724c4.jpg29878b11d17ee10116b912752cca6dd5.jpga419818f0601c0582862d62df33f95ca.jpgf12f2ee8c81e95505239d919f6bb86d8.jpg6cd81fb815466e405b2d21b36372338f.jpg

Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, petar_1v@abv.bg написа:

се надяваме да няма повече такива проблеми

, както се и надявай, да нямаш вече парно/климатик.

А донапрени все още ще ти излизат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля сподели, нещо грешно ли виждаш в процедурата?

Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедурката е идялна, но тоя донапрен идва отнякъде, съответно има и някаква служба там, откъдето идва. Сега за да имаш работещо парно и климатик, се сваля цялото табло.

Причината - донапренА е облицовка на освен тази видимата, на още три (по спомен) клапи, вътре в корубата на парното, без него, няма топло/студено, горе/среда/долу, ляво/дясно, 'сичкото ваздох е мешана салата.

Имам готова, претапицирана коруба за продан, със се клапи, мотори и вентлатори, "слагаш и пейш".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@petar_1v@abv.bg Тая клапа ти е най-малкият проблем. Истинският е клапата за топло и студено, която няма как да оправиш, без да свалиш таблото. Дунапрен, който ти влиза в носа не е голям проблем, а това, че оставаш без топло в колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

А да питам имаш ли парно,  отопление на копето , щото тоя донапрен е май от клапите вътре и да ги оправиш със карти не става , иска разглобяване на цялото табло , 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Парно има, и климатик има, явно е бил само от клапата на филтъра- вече няколко месеца я карам така, следи от дунапрен няма за сега. Явно е бил малкия дявол [emoji304]

Изпратено от моят M2103K19G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...