Jump to content

Мнение за A6 C6 2.0TDI 170hp фейс 08-11


Recommended Posts

Привет, интересуват ме предимствата и недостатъците на тази модификация. И по-точно за Avant (Комби). Ако въобще се намери читав, може би след някой друг месец ще помисля за закупуване. Просто сегашното ми A4 B6 не е автомобил за големи и много високи хора като мен. Има ли коренна разлика във возията, комфорта и обезшумяването на купето на A6 C6, спрямо A4 B6? Само за TDI-та имам предвид. Май до сега не съм гледал и подкарвал A6 C6, но скоро ще го направя. И има ли въобще A6 C6 2.0 TDI 170к.с.със стандартна хидротрансформаторна кутия, а не Multitronik?   Според сайта autodata няма ... Мой приятел е със същия мотор на Passat 6 с DSG трансмисия и вече няколко години няма никакви проблеми.Ще съм благодарен, ако по-запознатите Audi фенове изкажат мнениe. 👊

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим, може наистина да е ръчка, предвид че градско почти не карам и ползвам колите си предимно за извънградски пътешествия. Неслучайно карам дизеляци предимно. Мултитроник е много яко нещо, но само докато е нов.

 

Интересува ме като цяло дали е вдигнато качеството и комфорта на колата като цяло, сравнено с предишната C5, за която въобще не съм слушал добри неща.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Технологично ц6 е светлинни години напред от ц5,а и от повечето си съвременници.Лошото е,че точно поради това,с оглед на годините,почват да се появяват проблемчета оттук и оттам.Като цяло качеството на вложените материали и особено окабеляването не са на много високо ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо .. Тогава май не е оправдано да се дават близо 20 бона за автомобил на старо, на който ще се появяват всеизвестните ни проблеми, които знаеме от други екземпляри на марката. Да не говорим че масово тук ни внасят таралясници, с нереални километри и боядисвани волани, седалки и т.н....

 

ОК, а със следващата , C7 , която почва 2011-12 година как са нещата? Пак ли нещо от важните неща не е на ниво ..?

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мн е съмнително да има кола,покриваща толкова високи критерии от б6.

4ф ще ти се стори като космически кораб,4g като извънземен такъв.

И двете коли побират перфектно 210 см човек  130 кг. И двете не са евтини, особено втората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те точно като такива ми се струват, дори и по снимки. Щом така, значи ще поберат 200 см. човек (мен) ;) но въпросът е и отзад да може да се побира някой, въпреки дръпната доста назад седалка.

 

Въпросът е относно нещата, които посочих като въпроси и за които се чудя така ли са, или не. Като хвана скоро да ида да поразгледам някоя, ще споделя впечатления.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 Като човек минал през няколко ц5,през ц6 и сега на ц7,мнението ми е,че ц6 е най-слабото звено.Ако можеш да стиснеш дупето,вземи си ц7.Колата е много качествена,много добре изработена и според мен ще има много по-малко болежки от предният модел.Да,има слаби места като кутията с-троник,но като цяло е много добра кола.Моята кола е на 340к+ км и като изключа две пукнатини на шоф.седалка от килограмите ми,изглежда и се представя великолепно.Единствения сериозен ремонт е смяна на кутията с нова на 250к км.Всичко друго е оригинално,включително веригите.Окачването е въздушно адаптивно,дифа е спортен и всичко е в перфектно здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.02.2022 г. at 18:16, user12321 написа:

Привет, интересуват ме предимствата и недостатъците на тази модификация. И по-точно за Avant (Комби). Ако въобще се намери читав, може би след някой друг месец ще помисля за закупуване. Просто сегашното ми A4 B6 не е автомобил за големи и много високи хора като мен. Има ли коренна разлика във возията, комфорта и обезшумяването на купето на A6 C6, спрямо A4 B6? Само за TDI-та имам предвид. Май до сега не съм гледал и подкарвал A6 C6, но скоро ще го направя. И има ли въобще A6 C6 2.0 TDI 170к.с.със стандартна хидротрансформаторна кутия, а не Multitronik?   Според сайта autodata няма ... Мой приятел е със същия мотор на Passat 6 с DSG трансмисия и вече няколко години няма никакви проблеми.Ще съм благодарен, ако по-запознатите Audi фенове изкажат мнениe. 👊

Късно виждам темата...споделям моя опит ако не е късно вече,2019та взех 4Fка 2010 2.0tdi 170кс мултитроник.Колата беше на 122км РЕАЛНИ,в момента е на почти 200км като на 140км смених маслото на скоростите в Порше Пловдив,до момента съм сменил:

моторче на вихрови клапи

демферна шайба на кол вал

2бр тампони на мотора

задни сп дискове

ангренаж комплект от Порше

малък и голям термостат

Това е 1вата ми  кола на която не правя компромиси с частите :),3тата ми 4f-ка е  в последните години и съм много доволен засега :).

Аз също съм едър Българин и нямам проблем с побирането в купето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Май вместо А6 4G от 2013-2014 г, по-добре Passat от 2016-2017г. от България, върнат от лизинг, със 100% сигурна история и малко гаранция... Излизат г/д на еднакви пари. Така или иначе частите са една идея по-евтини, на здравина са г/д еднакви, както и големината на купето, нали не греша?

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно има логика в думите ти , ма никога не мога да сравня комфорта на А6 с този на Пасата , иначе място няма да ти  липсва и в двата случая,  стига да не си 2м и 120 кг. 

Цените не ги следя ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 Зависи от приоритетите при избора на кола.Принципно нямат нищо общо платформите,съответно и усещането.Ако трябва да се гледа максимална година за даден бюджет,да,даже аз бих сложил и шкода в уравнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на пасат б8....брат ми си взе от Швейцария на 98000км преди 3 месеца. Мога да направя сравнение между двете коли. Истината е, че в неговата си мирише на ново, доста е пипнат салона, не съм седял в по-удобни седалки от тези на пасат б8 хайлайн. Всичко е стегнато, лъснато, ходова част супер стегната, мотора е лек от към обслужване и консумативи. Автоматика е много неприятен, но....така са го мислили. Има 190 коня, които си личат чак като дадеш газ почти то ламарината, та след 2 секунди да върне 2 предавки и да залепи. Като цяло много хубаво усещане при шофиране, сигурна е, стабилна е има всички асистенти и т.н и т.н. НО......не бих заменил А6цата с такъв пасат по много причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...