Jump to content

Audi A3 1.9 90 ALH мнение за лог


vagforum

Recommended Posts

Сега пък другия маркуч за вакуум взе постоянно да излиза, напъна ли колата, особено в завой (под наклон), то почти съм сигурен, че маркуча е до там. Става въпрос за този, който е между тройника на Н75 до MAF, дебелия... Не знам, щуцера ли е проблем, въртях го и на обратно маркуча, все излиза... уж е здраво закрепен, напъна ли колата и до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@buzzi Разбирам те, затова и няма да се наема да правя нещата сам, но за момента нищо не правя  чак другата седмица ще имам време. Въпроса, е че тъпия маркуч излиза постоянно. Ей го, идвам на работа и на половината път усещам колата, че вече е още толкова спъната, слизам, вдигам само капака и поглеждам дали си е на мястото.. ми не е. От щуцера излиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това и направих днес като дойдох (на работата имам свински опашки или миши както искаш така ги наричай). А проблема къде е не знам, според мен самия маркуч е много обтегнат (къс)  и се надявам като го сменя да спре да излиза.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, като цяло сам си пиша почти в тази тема, от помощ беше само evg_eni с схемата на вакуумите (да не я търся), големината и дължината на маркучите и с тестване на Н75 най-много. Накрая ще взема да направя 1 обобщителна тема как се прави всичко (смяна на вакууми, чистене на геометрия, тест на дебитомер, Н75 и т.н.), а не хората да се лутат из 1000 теми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като прегледах маркучите обстойно, то не намерих никъде цепнат или спукан. Единствено този към актуатора не съм го прегледал надолу след ЕГР-а, че не знам как да бръкна до там, може би отдолу като махна кората.. Направих още няколко теста, Н75 и Дебитомера изглежда си работят добре, остава геометрията, ако не е тя ще ходя да я метна в реката таз кола..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, тези 3мм и 4мм маркучи не са съвсем така. Тесните (като към актуатора) са по-скоро 4мм, взех 3.2мм едва влязоха, трябваше леко да изрежа отначалото, че да го подведа. А там където уж е 4мм като към МАФ е по-скоро 5мм, тъй като 4мм дори и след изрязване като го напъхах (едва, едва), то се разду... а 4 мм в уж този 3мм ди влиза идеално. Та, май по-скоро са 4мм и 5мм  или някакви половинки като 3.5мм на 4.5мм, ако въобще има такива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не са мъркучите, днес направих 2 лога (ако някой иска ще ги пусна), но накратко историята се повтаря. На 3-та пренадува повече от 4-та, но така или иначе в диапазона 2100-2400 оборота удри пикове до 2.357-2.488 (с атмосферното), след което пада на 1.6-1.7 и започва отново да го качва и чак след 3200 оборота си държи 1.948-2 бара. Поисках от майстора ми да пробваме да изчистим геометрията със спрея, той каза, че няма как да е от геометрията, тя или работи или не работи (забила), но аз по логика все си мисля, че може да е нещо междинно от нагарите, примерно трудно да се движи и затова играе така хем надува, хем ненадува. Иначе проверихме дебитомера и н75 клапана, наред са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да, лошото при мен, е че двигателя е на обратно и си е е*ало мамата. Всичко е навряно... където слънце не огрява. То, ако не е геомвтрията или актуатора рип

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Отново съм аз, остана само геометрията. Проблема, е че гайките ( от тръбата на ЕГР) са така заяли, че не могат да се отвият. Въпроса е какво да правя, че да ги разкисна? Пръсках с Wd40, едната излезе, но другата не иска и не иска.. Страх ме е да напъвам повече, за да не скъсам шпилката, не знам с какво да напръскам или да направя вече.. киснах във вд40, напъвах, но не иска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Може да е още по-тъпо, но и друг ми каза това 😃

И все пак още методи ?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Геометрията е изчистена, нямаше много гняз. Проблема остана :( Отново на 2200 оборота си пренадува до 1.35 бара, после спада, че даже и ненадува понякога дава налягане от 0.8 примерно. Дебитомера през целия диапазон е над 800 единици, чак след 3800 оборота започва да пада, ако е от значение. Не знам какво да правя вече.. Вчера по магистралата макар и с климатик по едно време заби ли какво стана, педала до долу и едва качих 140-160, наложи се да намаля заради тунел до 80 и след това като я настъпих без проблем напълних до 180 км/ч даже.. Може и да е самовнушение, но като, че на студен мотор колата е една идея по-пъргава, но може и просто да е самовнушение. Някой, ако има идея какво да правя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е графиката на турбото след чистенето. Може би има малко подобрение, но все пак отново надува до 1.3, след това ненадува, като държи 0.8.

image.thumb.png.ba2b9c16418c4019b892b82d601461b6.pngimage.thumb.png.062af6a2e72ca78427c9dc0204a0f8ec.pngimage.thumb.png.ddf4001430f41fab6b6694a8fd078489.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не съм я свалял, чистих с пяна. Защо ли си мисля, че клониш към това турбината да ми е заминала ? За луфт нали няма как да кажа, но за омасляване мисля, че няма, тъй като маслото не го пипа. Смених маслото преди 3500 км, не е мръднало оттогава, макар и да имам едни 2000 км по магистралата с 150+ км/ч Да допълня и, че отзад не пуши грам, нито сиво, нито синкаво, нито черно, изобщо нищо, дори и като я изрежа на място до макс

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъка си и мислех.Последно като отварях подобно на твоята турбина GT VNT-15 , не знам  с какво гориво беше карана , но лопатките на геометрията бяха разтопени. Частици от тях се бяха наслоили по основата и цялата геометрия , нещо което едва ли спрея ще почисти.По скоро всичко беше за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, трябва да сваля турбината, за да се види в какво състояние е и най-вероятно самата турбина е за ремонт ? Да не се надявам на нещо друго ? (То, реално не остана, щом н75, дебитомер и лостчето на геометрията са изправни).

Колкото до горивото, от лукойл е, слагам и добавка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...