Jump to content

Налягане на маслото ЕА113


ivaka_90

Recommended Posts

Здравейте колеги , понеже ми светна червената лампа за ниско налягане на маслото.И ще се заемам с разискването на този проблем .

Поръчал съм си комплект за мерене на налягането ,та основният ми въпрос е какво трябва да е налягането на маслото??

При студен и при топъл мотор на празен ход,на 1000 оборота,на 2 000 и тн .Ще съм благодарен който каквато информация има да я сподели .

Както и често срещани проблеми с налягането  маслото при тези мотори .

За сега съм се сблъскал с дефектирала маслена помпа и замяната и с такава от 2.0тди , обръча на веригата ,масления дефазатор на изпускателния вал .Та се надявам сега да се окаже ,че проблема при мен е в датчика за налягане ,но това след мерене на налягането ще стане ясно.Но никъде не намерих какви са референтните стойности .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е над 4 бара на 2000 оборота и над 1.2 бара на празен ход.

 

Не ти препоръчвам да караш така, тъй като мотора може да блокира за нула време ако наистина налягането е ниско.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT @CVT

Тези стойности предполагам са за загрял мотор.

До момента това ,което намерих от руски сайтове е:

При студен старт първоначално трябва да направи ~3,5бара и да спадне на празен ход около 2 бара (с толеранс до 1,8)

На 2000 оборота не трябва да е по-малко от 2,7 бара.

И на 4000 оборота не трябва да е под 4,5 бара.

Но не знам това дали са коректни референтни стойности.Честно казано ми се струват доста високи ,особено на празен ход 2 бара при ~700-750 Об/Мин ми се виждат много .

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерих налягане и съм далече от 2 бара на празен ход държи около бар. Сега четох ,че при преминаване от тфси към 1.8т маслена помпа, има този проблем с ниското налягане на маслото.Проблемът май ще се окаже,че при тфси в тялото на маслената помпа и балансиращите валове е интегриран и байпасния клапан ,който регулира налягането на маслото ,докато при 1.8т е в тялото под масления филтър .

Някой ако се е сблъсквал с този казус ще съм благодарен да сподели как го е решил .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...