Jump to content

Препоръчайте ми изпитани дискове, които не се кривят ?


ianiovski

Recommended Posts

Здравейте ,препоръчайте ми хубави задни  дискове ,които не се кривят . В момента  съм с АТЕ и на 2000-3000 км се изкривиха на осмици , в момента не мога да спирам  нормално в ниските км/ч . Предните й те са ми АТЕ и са леко криви ,но се търпи ,докато задните направо колата спира на пресекулки . Говорих още с няколко човека и ми каза, че АТЕ не са вече това ,което са били и те са имали проблеми с тях. Спирачните ми апарати не задържат и дисковете не са прегрявани . Ако трябва и малко по-скъпи да са ,но поне да си заслужват . 

 

А3 8l 1.9 TDI *97  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качеството на Текстар от няколко години е доста занижено. Лично аз не бих ги препоръчал. Брал съм ядове с цели техни комплекти точно на А3. Миналата година монтирах на А3 задни дискове и накладки АТЕ и досега не са ми съобщили за проблем. Колата се кара много. Произведени бяха в Китай частите.

Като търсих комплекта, имах същите съмнения относно качеството на стоката на АТЕ. Тогава човека от който пазарувах препоръча Zimmermann дискове, ако не ми се рискува.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих Zimmermann със накладки Ferodo и си реших проблемите.Накладките обаче са доста твърди и на моменти свирят но не е нещо нетърпимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Точно това мислех да ви питам с какви накладки да ги взема ? 

 

А ето какво е положението на сегашните криваци АТЕ , не знам какви са тия останали отпечатъци от феродо и защо не са се изчистили . И на двата диска са ми така ,а и при теб ли са били криваци предишните и какви са били . Аз от когато я имам тази кола не съм имал никога предни или задни прави дискове ,а изобщо не съм някакъв състезател да натискам газ ,спирачка . 

 

jdv1648230263y.jpg

 

 

А тези Брембо не са ли по-добри ? 

 

https://www.autodoc.bg/brembo/1656479

 

Редактирано от ianiovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не препоръчвам АТЕ нито за накладки нито за дискове,много им падна качеството.Бях сложил предни дискове АТЕ с накладки АТЕ за 20 000км нормално каране накладките свършиха а дисковете бяха криви,тва ми е опита с АТЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Проблема след 100 км започна на ново и с новите дискове , хванах го на техническия преглед ,че задната лява гума не  спира както трябва -1200 единици ,а на  дясната 1700 . Сменявахме всички видове маркучета и тръбички от към лявото гума  и нямаше ефект. Остава нещо от супорта да е ,но при смяната на новите дискове и накладки нямаше нищо ,което да алармира ,че нещо не е наред . Към кое точно да се ориентираме да се сменява и гледа ? Наистина като спирам ,от към лявата гума започва да насецва и да бие на педала и левия диск е много по-студен от десния  при спиране . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочете внимание към спирачните апарати. Ако не работят правилно дискът се загрява неравномерно и измята.
Това, че винаги сте имал проблем със спирането, въпреки смяна на дискове, е показателно. И че остават непочистени отпечатъци от накладки. И това, че на преглед са измерили голяма разлика между ляво и дясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих посъветвал да се провери състоянието на спирачните апарати и на главините. Вече има не малко сервизи, които разполагат с машини за шлайфане и замерване на кривини на дискове и главини директно на колата. С други думи ако се монтира чисто нов диск и с такава машина се установи, че има кривина, значи очевидно проблема не е в самия диск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно. На А3 задните апарати са проблемни. Проверява се състоянието, съответно при нужда се прави ревизия. Ревизията може да включи само уплътненията, а ако се наложи, се сменя и бутало на апарата. Ако се стигне до ревизия, направи такава и на двата апарата, независимо кой е проблемния. И да не забравиш отделно водачите, доста често се водят отделен комплект от основния.

 

В случай, че се работи по задните спирачни апарати: Ако не си сменял скоро спирачна течност, смени я. ATE SL6 DOT4. Не е скъпа, около 20лв е 1л, което е достатъчно за цялата система.

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега с ATE съм от 2 години и проблеми нямам и предни и задни, не само накладки , но и дискове от по скъпите- прорязаните . Вярно е както каза колегата по горе, че маншончето на цилиндъра на задното се скъсва и той ръждясва и почва да прави проблеми на задните спирачки / задържа /. Също така и смяната на спирачна течност трябва да се прави на 3-4 години, но никой не го прави. Спирачната течност е силно хигроскопична и поема влага, което е фатално за системата. Има ли влага има и ръжда, а оригиналните тръбички  до спирачките са стоманени, аз ги смених с медни. ATE - на всички спирачни апарати пишеше така. Не се съмнявай в тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги залуднах с тази задна лява спирачка , сменявахме маркучи, тръбички и накрая и друг супорт сложих  и имаше някакъв минимален ефект ,но пак нещо не е като хората . Вижте в какво състояние ми е диска и не иска да прилепне хубаво накладката явно , може ли нещо ABS да ми прави мизерии  ? Иначе нямам грешки на ABS по таблото ,а скоро на компютър не съм я връзвал да видя нещо по-обстойно . 

 

 

opt1655641862i.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

От около 4г съм с АТЕ диск и накладки,отпред и отзад.Без никакви проблеми.Като споменахте спирачните апарати.Моя задния ляв ми задържа.Мислех да рециклирам,но в сервиза ме увериха,че няма смисъл,а направо нов.Мнения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Аз смених задният ляв спирачен апарат с нов при ,което диска пак не се търка отдолу и спира на пресекулки  , при положение ,че диска и накладките са нови . Вече 1000 км минах и няма никакъв резултат . Съмнява ме ,че лявата ми гума е леко на една страна ,но лагер главината  е добре, колелото няма луфтове . На вас как ви се струва стойката ? 

 

jdv1659282301z.jpg

Редактирано от ianiovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра идея , никога до сега не съм правил реглаж на задния мост ,винаги на предния . В какво се състои реглажа като цяло при задният мост ? Ако се окаже леко крива задната лява гума ,как се процедира ? Трябва да се смени лагер главината ли  за да застане гумата както трябва? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Последното ,което остана е да сменя лагер главината и оста  ,защото проблема продължава . Направо залуднах с това колело . Да попитам от ABS модула освен в грешките ,нали има и стойности ,които ти измерва и показва . Мога ли по някоя стойност да се ориентирам дали този ABS не ми прави проблеми на въпросното задно ляво колело ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Предавам се смених всичко . Няколко диска като последния дори го носих на стругар да го види и каза ,че е имал мн леко изкривяване над допустимото и го изправи . Смених лагер главина, оста ,нов супорт, сложих, тръбички нови също и  вече не остана какво да се прави . След  има няма 100 км пак започна да мята задният ляв диск .Усещам го на самата кола и на педала . С всичките 3 диска които сменявах 2 от тях 2-ра ръка и един нов симтомите са едни и същи .Вече не знам от къде може да идва проблема ....... ако имате някви идеи и някой се е сблъсквал с подобно нещо да помага :(  

Редактирано от ianiovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...