Jump to content

Проблем с масло и антифриз в казанчето


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам проблем с автомобила е а4 2007г двигател 2.0 TDI BRD 170кс , та проблема е че влиза масло в казанчето на антифриза, антифриза е бистър не е мътен а маслото седи отгоре като каймак, четох доста че пукали глави въпреки че тая е буква С, карам я така вече 10000км и веднъж месечно свалям казанчето да го чистя а на два месеца доливам малко масло в двигателя, антифриза не го харчи не го гори. Та мисълта ми е някой знае ли за проблема дали е глава или гарнитура на глава или охладитела на маслото, колата е на реални 239000км, ще бъда благодарен някой да напише нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 месеца бях в този филм аз, убеден, че няма как да е пукната главата, защото беше заветната "C" буква. Смених на няколко пъти масления охладител, махнах ЕГР кулера, хиляди промивки на охладителната система направих, докато най-накрая не се реших да сваля главата и беше пукната на абсолютно всеки цилиндър... 

Не казвам, че и при теб може да е така, но това, че буквата е 'C' не е гаранция... Смени масления охладител като за начало или му направи байпас и го махни нацяло, промий хубаво охл. система и ако продължи да вкарва масло.. глава е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм по форумите, че проверка на  пукната гарнитурата или главата може да се провери като вместо капачката на разширителния съд за антифриза се постави презерватив или ръкавица медицинска.Като се запали колата да поработи ако има спукано презерватива се надува от пропуснатите газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hristotr Като се запали колата да поработи, мотора загрява охладителната течност, от което тя се разширява и презерватива се надува от изтласквания въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студена кола ако надуе презерватива за 5 Мин значи работата е ясна главата на земята за гарнитура или нещо по лошо.Защото е вярно че при загряване трябва да се надуе но не толкова бързо на студена кола.За справка в това време след десет минути работа на място антифриза в казанчето е хладък пипам го с пръст без притеснения защото колата работи на малък кръг и топлия антифриз си седи в главата и радиатора на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има специален тестер за изгорели газове в охладителната система като този, какъвто ми го правиха два пъти на колата - и при студен и  при загрял двигател и в двата случая течността си остана синя (отрицателен за изгорели газове) и нито се надуваха маркучите, нито губеше антифриз, вървеше си страхотно, без пушек - просто влизаше по малко масло в антифриза, а главата както казах беше спукана на всеки цилиндър - снимка

Редактирано от Даниел Д.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя тестер е пълен Таш..ак имах Пасат АФН преди време издуха гарнитура и три пъти ходих на такъв тест убеждавайки сам себе си че е е гарнитура и нищо не показа теста обаче гарнитурата си беше леш.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Даниел Д. написа:

а главата както казах беше спукана на всеки цилиндъ

Снимките са хубави  само че там няма нито масло нито антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@veselin velchev С кое да ме отчаеш бе, колега? Дали е влизало от там или откъдето и да е другаде, факт беше, че главата беше пръсната и пускаше масло - снимка. Опитвам се да дам някаква адекватна информация от личен опит на човека, за да не мине и той през хилядите неща, които сменях аз защото бях убеждаван, че щом тестера е отрицателен главата е здрава..  

п.с към автора - не карай дълго време с тва масло в антифриза, освен глава смених и 90% от маркучите, защото се надуваха и се пръскаха един след друг - снимка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даниел е съвсем прав, маркуч от EPDM като този от снимката няма от какво друго да се надуе и пръсне освен от наличие на двигателно масло в охладителната течност.

А и това е най-малкото, с което можем да се разминем в този случай, ако не се посети своевременно сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички най вече на Даниел Д. , смених охладителя и пак вкарва масло работата е ясна ще се разглобява дано да се размина само с гарнитура ако обаче скенера покаже че главата е спукана предпочитам да взема нова та някой има ли отстъпки или къде може да ме пратите щото е към 1000лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз сложих AMC глава която взех за 800лв с отстъпка от автокомерс (цък - 170лв ддс щот сме готини). Главата идва с нови и по дизайн болтове тип шпилки (така се изрази майстора, не разбирам). 3 месец вече карам с нея, колата върви на гръм и масло вече няма! Гарнитура на главата сложих victor reinz, пак от автокомерс за 50лв... Прегледай си маркучите зад двигателя (моите всичките бяха пред избухване) и горе долу всичко по главата (имах 6 криви клапана!).. Като дадеш новата глава за напасване на клапани, задължително да я измият, защото при мен явно (по думите на майстора) от отливката на новата глава беше влязла шубла в едната дюза и ѝ е*а мамата, та правих и дюзи. Хубаво е и да смениш о-пръстените и чукчетата на дюзите.

Успех ти пожелавам и евала за това, че тръгваш по моя път да правиш глава, а не да я продадеш наблъскана с добавки, както взех моята :)

Редактирано от Даниел Д.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
  • 4 months later...
На 20.03.2022 г. at 22:22, veselin velchev написа:

@audi+ Щях да му напиша същото,ама хайде да не го отчайвам младежа.

Здравей колега, може ли тел за връзка за да не пиша тук, искам малко консултация относно шлайфането на блока

На 20.03.2022 г. at 22:22, veselin velchev написа:

@audi+ Щях да му напиша същото,ама хайде да не го отчайвам младежа.

Здравей колега, може ли тел за връзка за да не пиша тук, искам малко консултация относно шлайфането на блока

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...