Jump to content

Светещ чек Audi A4 b8.5 2.0TDI


zezo_inter

Recommended Posts

Здравейте колеги,

въпроса ми е за грешка която не мога да разгадая.

Свети ми чека на колата ,но като изтрия грешката тя изчезва,но на всяко второ палене на автомобила светва отново.

Автомобила е Ауди А4 2.0 тди 143к.с 2013г. автоматик

 

Прилагам лог-файл

 

Благодаря Ви предватително за помоща

 

Address 01: Engine (J623-CJCA)       Labels:. 03L-906-018-CGL.clb
   Part No SW: 03L 906 018 HT    HW: 03L 906 018 JL
   Component: R4 2.0l TDI   H25 9978  
   Revision: 45H25---    CVN: 274865C2
   Coding: 12034012230401080000
   Shop #: WSC 57456 002 1048576
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HT 003009
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018HT.rod
   VCID: 03F9FAE490EDB29DD5-8056
   VINID: 9D196AAAA21B09444124008600B2A822A3

2 Faults Found:
4875 - Coolant Pump 2
          P261A 00 [175] - Open circuit
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 310984 km
                    Date: 2022.02.24
                    Time: 10:23:04

                    Engine RPM: 813.00 /min
                    Normed load value: 25.5 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 63 °C
                    Intake air temperature: 32 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.680 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 47.1 °C
                    Bypass valve for EGR cooler: status-Bits 0-7: 1
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 37
                    EGR cooling function: status-Bits 0-7: 0
                    exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 80.00 %
                    Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C
                    Exhaust gas temperature sensor 1: 15.0 °C

4878 - Coolant Pump 2
          P261C 00 [032] - Short to GND
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 311036 km
                    Date: 2022.02.25
                    Time: 09:07:03

                    Engine RPM: 839.00 /min
                    Normed load value: 22.7 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 78 °C
                    Intake air temperature: 33 °C
                    Ambient air pressure: 940 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.900 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 66.3 °C
                    Bypass valve for EGR cooler: status-Bits 0-7: 0
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 37
                    EGR cooling function: status-Bits 0-7: 8
                    exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 0.00 %
                    Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C
                    Exhaust gas temperature sensor 1: 138.6 °C

Readiness: 1 1 0 0 1

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приключила или прекъснато захранване на циркулационната помпа,няма какво да гадаеш.

Мериш съпротивление на помпата ако има ок, търсиш кабели предпазители,ако няма нова помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тоест на буксата трябва да има 12волта така ли?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съпротивление - омове :) на самата помпа и отделно провери дали има захранване на кабела който отива към помпата . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Колеги смених помпата и грешката изчезна частично.

Грешката за късо Съединение изчезна а остана само

 

4875 - Coolant Pump 2
          P261A 00 [39] - Open circuit
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:

Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1

 

 

Къде да търся проблема?

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...