zezo_inter Публикувано 23 Март 2022 Доклад Share Публикувано 23 Март 2022 Здравейте колеги, въпроса ми е за грешка която не мога да разгадая. Свети ми чека на колата ,но като изтрия грешката тя изчезва,но на всяко второ палене на автомобила светва отново. Автомобила е Ауди А4 2.0 тди 143к.с 2013г. автоматик Прилагам лог-файл Благодаря Ви предватително за помоща Address 01: Engine (J623-CJCA) Labels:. 03L-906-018-CGL.clb Part No SW: 03L 906 018 HT HW: 03L 906 018 JL Component: R4 2.0l TDI H25 9978 Revision: 45H25--- CVN: 274865C2 Coding: 12034012230401080000 Shop #: WSC 57456 002 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HT 003009 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018HT.rod VCID: 03F9FAE490EDB29DD5-8056 VINID: 9D196AAAA21B09444124008600B2A822A3 2 Faults Found: 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [175] - Open circuit MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 310984 km Date: 2022.02.24 Time: 10:23:04 Engine RPM: 813.00 /min Normed load value: 25.5 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 63 °C Intake air temperature: 32 °C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 11.680 V Unlearning counter according OBD: 40 Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 47.1 °C Bypass valve for EGR cooler: status-Bits 0-7: 1 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 37 EGR cooling function: status-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 80.00 % Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C Exhaust gas temperature sensor 1: 15.0 °C 4878 - Coolant Pump 2 P261C 00 [032] - Short to GND Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 311036 km Date: 2022.02.25 Time: 09:07:03 Engine RPM: 839.00 /min Normed load value: 22.7 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 78 °C Intake air temperature: 33 °C Ambient air pressure: 940 mbar Voltage terminal 30: 11.900 V Unlearning counter according OBD: 40 Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 66.3 °C Bypass valve for EGR cooler: status-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 37 EGR cooling function: status-Bits 0-7: 8 exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 0.00 % Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C Exhaust gas temperature sensor 1: 138.6 °C Readiness: 1 1 0 0 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Март 2022 Доклад Share Публикувано 23 Март 2022 Приключила или прекъснато захранване на циркулационната помпа,няма какво да гадаеш. Мериш съпротивление на помпата ако има ок, търсиш кабели предпазители,ако няма нова помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 23 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2022 (Редактирано) Тоест на буксата трябва да има 12волта така ли? Редактирано 24 Март 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 23 Март 2022 Доклад Share Публикувано 23 Март 2022 Съпротивление - омове на самата помпа и отделно провери дали има захранване на кабела който отива към помпата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 24 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2022 Какви стройности трябва да показва помпата ако е изправна или неизправна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 29 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2022 Дали тази циркулационна помпа има бушон или реле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 14 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2022 Колеги смених помпата и грешката изчезна частично. Грешката за късо Съединение изчезна а остана само 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [39] - Open circuit Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Къде да търся проблема? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване