mkda Публикувано 24 Март 2022 Доклад Share Публикувано 24 Март 2022 (Редактирано) Здравейте, От скоро съм собственик на B6 2.4 v6 170 к.с. Прави ми впечатление, че при палене на студен двигател, не мога да я изфорсирам хубаво над 2к оборота, след като загрее минутка, две и проблема изчезва. Пали без проблем от раз независимо от температурата навън, не изпушва, няма нетипични шумове. Компресията също е наред. Държи си и нормални обороти. Ще съм благодарен за мненията и коментарите ви. Поздрави! Редактирано 24 Март 2022 от mkda Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Март 2022 Доклад Share Публикувано 25 Март 2022 Провери с VCDS температурния датчик на ЕКУ-то на двигателя дали дава точни стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 25 Март 2022 Доклад Share Публикувано 25 Март 2022 Не ти трябва да форсираш на студен мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 25 Март 2022 Доклад Share Публикувано 25 Март 2022 Е, Он енженеро я е направил така точно заради такива екземпляри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mkda Публикувано 25 Март 2022 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2022 преди 45 минути, герги написа: Не ти трябва да форсираш на студен мотор Знам, че не ми трябва, просто като подам леко газ и мине 2к се забаква и се държи странно за кратко.След това се оправя като вдигне малко градуси. Ще я качим на диагностика да видим дали ще излезе нещо. преди 45 минути, герги написа: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване