kambero Публикувано 28 Март 2022 Доклад Share Публикувано 28 Март 2022 (Редактирано) Здравейте, пиша тук понеже предната ми кола беше А6 4Ф. Сега от една година съм на Порше Кайен 3.0 245к.с. 2013г. До сега съм сменил масла, всички филтри, масло на скоростна кутия и филтър, каквото има по ходовата част, оригинални вериги и всичко покрай тях, рециклирно турбо, по дюзите болтове, крепежи, накладки, дискове и някои дребни неща. Проблема който си е и преди тези ремонти е че при студено време при палене държи 4-5мин малко-по високи обороти след това смъква, но сега на топлото време паля и веднага на нормални обороти, но започва за 2-3сек да притриса двигателя пък сега, при палене ако не изчакам да изгасне светлината за въздушните възглавници, а паля от ряз понякога повечето пъти се дави, но главно е това че при топло време и то не първото палене за деня, а второто когато е стояла на работа 4-5 часа и паля и притриса двигателя.. Ако някой има идея може да помага. Забравих да кажа, че гледаха тампоните на двигателя не били за смяна уж, но веднъж беше дало грешка соленоид тампон на мотора.. Редактирано 29 Март 2022 от VBI Заглавие, неправилен раздел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Април 2022 Доклад Share Публикувано 11 Април 2022 Двата тампона се командват с вакуум посредством тоя соленоид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване