Nikola_RS Публикувано 5 Април 2022 Доклад Share Публикувано 5 Април 2022 (Редактирано) Здравейте,може ли да споделите с какво масло карате А4-ките дизел 190 коня с блу,в книжаката ми излизат 2 вида, 5W30 и 0W30 и съм пред дилема кое да сложа? В мом ента сервизния ми интервал за маслото е настроен на 30 000к, което ме води към мисълта че в момента е с 0W30 Редактирано 5 Април 2022 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Април 2022 Доклад Share Публикувано 5 Април 2022 Няма значение кое от двете ще сложиш, само гледай да го сменяш на всеки 12 хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 5 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2022 Да и все пак трябва да има някакво значение,други мнения?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 5 Април 2022 Доклад Share Публикувано 5 Април 2022 Карам само Aral 5w30...на всичките ми навеси. Интервала за 5w30 пак е 30к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 5 Април 2022 Доклад Share Публикувано 5 Април 2022 Аз с кастрол 5 30 и е 30к интервал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 5 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2022 5 w 30 има нормално масло и лонглайф,цената е различна за литър,а какво е предимството на лонглайфа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Април 2022 Доклад Share Публикувано 5 Април 2022 (Редактирано) Лонг-лайф е предназначено за дългия интервал на смяна, не е проблем обаче да се използва за късия. Не ти препоръчвам обаче дългия интервал с каквото и да е масло ако мислиш да караш тази кола повече от 5 години. Иначе българския зимен климат е такъв че дали ще сложиш 0W или 5W няма никакво значение. Просто няма да видиш температури под -30 градуса. Редактирано 5 Април 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 5 Април 2022 Доклад Share Публикувано 5 Април 2022 Аз карам с 0w30, такова ми слагат в Порше де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 6 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2022 благодаря ви за мненията,и аз смятам да сложа 0w30 и да карам максимум 15к с една смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 8 Април 2022 Доклад Share Публикувано 8 Април 2022 С ОЕМ 0W30 двигателя ще ти е по-шумен и 15к интервал на смяна само за извънградско каране , препоръчвам 5W30 VMP на Ravenol. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Април 2022 Доклад Share Публикувано 11 Април 2022 Начи по убаво от ОЕМ 0w30 няма ... все пак си е голям майсторлък да продават на такива цени нещо дето по спецификация има рециклирано масло и т.н. магически течности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 12 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2022 ОЕМ 0w30 - сложих,не мисля че се промени шима в двигателя,всичко си е както преди,само сменихме интервала от 30 на 15к,надявам се да няма проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapon4o Публикувано 28 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2022 И аз смених интервала от 30 на 15к км и аз съм с кастрол 5w30, никакви ядове, пасата Б8 го карах 5 години така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvvvvvv Публикувано 6 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2022 Здравейте, колеги. Наближавам 15к км с маслото от Германия и искам да го сменя, но е на flexible интервал и ми показва смяна след около 16к/365d. Разгледах по различни чуждестранни форуми, но повечето питат как да минат от fixed към flexible интервал, а аз точно обратното, защото карам по-малко от 15к на година. За inspection интервала показва повече и разбрах, че той се занулява през VCDS със сигурност. При смяната само ресет от MMI ще занулява ли интервала за маслото както трябва или трябва да се ползва VCDS? Трябва ли и как да променя интервалите през VCDS на 15к/365d, т.е. как да го направя на fixed или дори и да го оставя flexible както е сега на 30к/730d и си сменям на 15к/година и занулявам през MMI няма да е проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 6 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2022 Можеш да си смениш маслото и филтрите, да ресетнеш през ММИ (то ще остане на flexible) и просто да караш следващите 15к км. За инспекцията ти трябва VCDS или подобен софтуер, но ти едва ли следваш инспекционните интервали в официален сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvvvvvv Публикувано 6 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2022 (Редактирано) Благодаря за инфото, а какво ви е мнението за програма 4+ сервиз в порше? Заслужава ли си повечето пари за ОЕМ консумативи и работа в официалния сервиз? 10 hours ago, BECKO said: За инспекцията ти трябва VCDS или подобен софтуер, но ти едва ли следваш инспекционните интервали в официален сервиз. Ами точно това се чудя дали да не следвам, тъй като досега поддръжката е била, както се казва по книга, само в официален сервиз в Германия. Дали има смисъл да продължавам в официалния сервиз тук или интервалите предписани от производителя не са много приложими в България и да си сменям масло на двигател и филтри с уж хубави марки афтърмаркет на 15к/година. Като недостатък отчитам, че няма да има история, но дали това има толкова голямо значение и има ли смисъл от повече пари само заради история, може би е друга тема. Като цяло може би повече съм се насочил към варианта обслужване на 15к/година не в официален. Ясно е, че накрая е въпрос на личен избор и няма правилен отговор, просто набирам мнения Редактирано 6 Декември 2022 от vvvvvvv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2022 Оригиналното масло на ВАГ далече не е най-доброто, но при редовна смяна на 15к, нормална употреба (без тежък тунинг, без трак дей всеки уикенд) всичко ще е наред. За мен проблема с афтърмаркет услугата е, че не знаеш доколко е квалифициран персонала за изпълнение дори на базови операции (като смяна на консумативи) - в официалния сервиз поне на това са ги научили , защото 90% това и правят. Ако имаш достатъчно доверен сервиз, съвсем успешно може да ползваш доказани афтърмаркет части (а кои са "доказани" в БГ е друг проблем). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 7 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2022 Имаш две напълно еднакви коли, едната е с история в официален сервиз, другата уж е обслужвана на 15к. Коя ще вземеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvvvvvv Публикувано 7 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2022 (Редактирано) Така е и това, няма спор, по-лесно се продава кола с история в официален сервиз Редактирано 8 Декември 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 7 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2022 Със сигурност е добре когато колата е обслужвана в официалния сервиз......но кажат ли ти че маслото се сменя на 30000км бегай надалеч от сервиза.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 8 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2022 На новите коли според Ауди се сменя до 30к км. На мен ми светна за смяна на 21к, така че зависи от стила на шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvvvvvv Публикувано 8 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2022 Точно така ми обясниха и на мен, че са фабрично настроени на този flexible интервал, при който компютъра взима данни от няколко места, различни датчици и т.н., стила на шофиране, и ти казва когато дойде време за смяна, което може да стане по-рано от заложените 30к/2 години, както е станало при колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 8 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2022 Мда....политиката на всички производители на коли в случая (АУДИ) е да ти гарантират че след изтичане на гаранцията от 5 г и 150000км двигателя ти ще замине в кофата....производителя ти препоръчва long life масло(30000км) и с това знае че си обречен от Пагане.....даже не знам що не го направят на 100 000км интервала за смяна на масло..........сменявайте си на 10 000-12 000 км маслото колеги и не се занимавайте с глупости....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 21 Април 2023 Доклад Share Публикувано 21 Април 2023 На 7.12.2022 г. at 17:00, v140 написа: Имаш две напълно еднакви коли, едната е с история в официален сервиз, другата уж е обслужвана на 15к. Коя ще вземеш? Въпрос на гледна точка - купувач / продавач. Ако днес съм си купил нова кола, едва ли ще мисля за деня в който ще я продавам при положение че не сменям често колата си. Цената на обслужване в официален сервиз е х3 и това, което ще съм платил или спестил ще се отрази в продажната ми цена. Ако смятам да я карам 2-3 год. е възможно да я обслужват в официален сервиз заради история. Както казва един мой приятел: "Няма нищо по хубаво от това да купиш кола с току що изтичаща гаранция! Не си длъжен да я обслужваш в официален сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване