Jump to content

Утечка на А4 B5 1.9 TDi


s7animir

Recommended Posts

Здравейте колеги, отдавна не съм писал, но ето, че пак ми се наложи да се допитам до вас. 

Имам едно А4 B5 1.9 TDi 97ма година на което му пада акумулатора за едно денонощие.

Някой имал ли е утечка на А4ката си ? От къде може да се тръгне, за да се проследи проблема ?

Има някаква аларма слагана, залагам на нея или на централното, защото като я отключа, нещо пищи вътре в машинката, където е централното. Като сложа клемата на акумулатора, бутона за аварийните светлини светва, не знам дали няма и да е там проблема. Аз на майстор ще я закарам така или иначе, но реших да питам тук, дали някой се е сблъсквал с такъв проблем, все пак няма кой знае каква електроника, екстри няма, освен 4 ел. стъкла.

Редактирано от s7animir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш един амперметър 10А последователно на клемата на акумулатора (между клемата и акумулатора) и мериш утечката. След това вадиш предпазителите един по един докато не изчезне високата консумация и гледаш какво има закачено на въпросния предпазител и търсиш виновника. Друг вариант няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това ще го направя обезателно. Имам още един въпрос, имам проблем и с централното, както казах, бутона за аварийните продължава да свети след като е изкаран ключа, задната лява врата не се заключва. Четох за това колелце в машинката на централното. Въпроса ми е от каква кола мога да го взема ? Четох за Голф 3, но сме 2022 вече и такива на части сигурно са кът. От друг модел стават ли ? Във вратите има ли вакуум помпи за заключване ? Че да сменя и нея на задната лява врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуум помпата е само една, във вратите имаш само вакуум машинки, щом не ти се заключва само задна лява врата значи най вероятно ти е изваден маркуча за вакуума, погледни при маншона на вратата, обикновенно там се вади маркуча 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е от излязло маркуче на вакуума. Ще я видя като имам повече време, ще я замеря колко й е утечката и ще махам предпазителите един по един да видим от къде ще излезе проблема. А колелцето в вакуум помпата знаете ли от какъв автомобил мога да я взема, освен А4 Б5? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът не ти е във вакуум помпата така че няма смисъл да сменяваш колелце, иначе сам си написал че става от Г3, а Г3 има на части колкото искаш, това е може би най-разпространената кола на части, но според мен помпата ти е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по принцип с централното проблеми няма, освен както споменах задната лява врата. Просто трябва да намеря утечката, защото щом за едно денонощие да падне акумулатора, значи консуматора ще е доста голям. 

Благодаря Ви, че помагате!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, имам някакъв напредък с А4ката. Утечката е над 0.04,  не съм проверявал предпазителите. 

Търся си машинка за заключването на задната лява врата, че пластмасата, където влиза маркучето на вакуума беше строшена. Проблема е, че колата не заспива, при изваден ключ, мигачите си работят като цъкна лоста, реотана на задния прозорец тръгва да работи като цъкна бутона, фаровете също. Не знаю дали трябва да е така на А4ките, но на старата ми А6ца не беше така. Пробвах да изкарвам бушон по бушон, но бутона на аварийните продължава да свети. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко над 0,04А? Само 40 милиампера не е никаква утечка. Ако имаш електронно заключване или аларма си е съвсем нормална консумация в покой. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.08, 0.09А, явно нищо не заспива в тая кола, щом мигачи и другите неща да продължават да работят след изваден ключ, дори и след 15 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е нормалната консумация в покой при Б5, но 80 или 90 милиампера не ми се вижда много. На моята Б7-ца е 65 милиампера (с фабричната аларма).

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно, така беше при старата ми А6-ца, така е и при другата ми кола. Но на това Ауди при изваден ключ, при пуснат мигач, мигача си мига, ако цъина бутона за подгрева на задното стъкло, също тръгва. 

Няма да мога да се преборя с този проблем, за това ще я закарам на електричар да я погледнв и оправи. Нещо тотално се е сбъркало в тая А4-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново коланги. 

Мисля, че открих проблема. След като видях, че при изваден ключ, като дам например ляв мигач, вместо габарита да светне, тръгваше мигача, подгрева на задното стъкло и чистачките също можеха да се пуснат. Махнах реле 213, което е под волана и утечката изчезна. Поръчах си реле, остана да видя с него дали ще има проблем, ако не е от него, си мисля, че може да е от клемореда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Коланги, темата е за триене, проблема се оказа окъсен кабел, който е бил вързан към релето за мигачите, чистачките, демек реле 213. Проблема е решен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо да е за триене? Значи ти си разреши проблема и всичко е ок, и ако на някой се появи същият проблем не е ли по добре да прочете тук каква е възможната причина?

Редактирано от FEN_NA_TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се колега, но моята има афтърмаркет аларма, явно от това реле са взимали ток за мигачите, когато се заключва колата да мигат. Шанса друг да има утечка на същото място е минимален. 

Но няма проблеми, нека да седи темата, ако евентуално някой колега има от тия гадните аларми и се чуди, защо му пада акумулатора, може да си погледне релето.

Благодаря Ви, че се включихте в темата с различни насоки и дано да помогне на някой друг! 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...