Jump to content

Поправка след ПТП


vagforum

Recommended Posts

След днешния дъждовен ден нямаше как да не се размина.. Та, щетата по колата не е голяма, всъщност някои биха казали, че е нищожна, но мен ме дразни. Левия фар + мигача (отделни, преди фейслифта) са изпочупени, ще търся от някоя морга, но не знам какви цени да очаквам ? Оттам отиваме на предната решетка с логото - отново нова, то на моята само логото изпадна, но да.., предната броня също нищо и няма, но от едната страна е леко огъната и щипките явно не прибирар, та има луфт между калника и бронята и не знам какво да я правя, друга ли да търся, тази ли да оправям (че има и драскотини от годините, където са ме жулили) и последно ми остава капака, леко е накривен от ляво и има така луфт между калника и капака, сякаш е отворен, та него изобщо не знам какво да го правя, как се изправя или не знам.. да се изравни да няма луфтове. Ако може да препоръчате, цени, съвети, майстори дори (гр  Пловдив и околността)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимки да я видим де?
Аз имах тегаво ПТП и купих следните неща:
Преден капак - 50лв
Предна броня цяла обурудвана - 150лв
Два фара в много добро състояние - 150лв
Маска от S3 с буферите и алуминиевата греда - 100лв

2-та радиатора заедно с перките - 150лв

Подкалник - 10лв
Маркуч от хидр. помпа до рейката - 20лв

По еконт сигурно отидоха около 150-200лв за доставки
Изпъване на едната крива греда, редене на всички части и боядисване на капак, броня и 1 калник - 350лв (в малките населени места е така ;) )
Колата си стана, като нова, не е имала никакви проблеми след това, пускам волана и си вървеше направо. 1 седмица, докато набавя частите и 1-2 дни работа при майстора. Най-трудно се намира предната броня :)

 

DSC-0079.jpgIMG-0081.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, именно предната броня остана. Ще търся втора ръка същия цвят, LZ5L. Иначе взех 2 фара с мигачите за 30 лева и решетката с логото за 20. За бронята да я оправят (пукнато, ожулено и т.н.) ми искат 40 китване, 80 материали и 100 труд, та по-скоро ще търся втора ръка. Остава само капака от лявата страна (където всъщност беше удара) да се изправи малко, смисъл той дори не е крив, ами се подава спрямо калника с 1-2 см от средата така до фара, все едно е отворен, та не знам в Пловдив тенекеджия ли да търся..

20220419_160827.heic

https://postimg.cc/t1GCVWkD

https://postimg.cc/0ry5m8Gg

https://postimg.cc/mzDxcgv8

 

Ето снимките, даже на едната се вижда капака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та ти си направо лесен. Бронята ти изглежда здрава и ще може да се напасне от всеки майстор без да има луфтове.
Според мен си оправи твоята за тези пари, ще стане, като нова, вместо втора ръка за 150лв + 20-30лв за Еконт... и да бъде издраскана пак.

Капака може да се изправи, сигурно и сам ще можеш :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.04.2022 г. at 20:32, Diido0 написа:

 

То, хубаво, ама някакви препоръки за Пловдив?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали да не взема трите пасти на ЗМ да опитам да премахна колкото мога щетите ? Гледам вчера на дъжда като е мокра колата - направо нищо и няма, а имам и други драскотини отзад, минавания с ключ и прочие. Някой има ли впечатление от тези пасти на ЗМ ? Гледам има 3 вида, за грубо, фино и т.н., по 8-9 лв./100 гр., н8 се чудя евентуално с какво да нанасям?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са за машина по принцип, но става и на ръка. Обаче си е бая търкане и добър резултат трудно се постига защото в грубите пасти има малки частици усещат се между пръстите. Те правят микро драскотини и по тоя начин заличават по големите. Та най трудно е да заличиш следите от самата паста с най финната накрая. На сянка не личат толкова, но на пряка слънчева светлина и под определен ъгъл личи точно как си търкал :) А и пастите заличават леки забележки, които не дразнят толкова, твоето ми изглежда дълбоко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля да пробвам това (шкурки с паста и вакса) Линк. Наистина, съдейки по това, което човека казва и показва в клипа, то моите драскотини дори са по-леки. Ще прикача и снимки на мокро, ако изобщо се види нещо, понеже аз дори не виждам.

https://postimg.cc/87N0GJDC

https://postimg.cc/fJKvxHnw

https://postimg.cc/JyycCMyn

https://postimg.cc/ZvmrNNwB

https://postimg.cc/JH75gJjw

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С паста и полиране ще възстановиш само драскотините  в зоната на лаковото покритие , с по дълбоките наранявания и пукнатини в лака и основата няма да имаш успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...