GKadev Публикувано 30 Април 2022 Доклад Share Публикувано 30 Април 2022 Здравейте. Имам питане относно SQ5 3.0 bi tdi 313к.с. 2013г. Колата е със сменен голям термостат с масленото тяло както върви комплекта оригинален. така също е сменен и така наречения ,ако не се бъркам малък термостат ,който е и за маслото също оригинален. Във вето е сменено всичко маслен охладител регуматор и.т.н. Колата загрява до 75С , след което ако я карам нормално без значение от външната температура загрява до 90 С след доста време .На извън градско си държи 90С .Искам да попитам има ли 3ти термостат или нещо друго ,което да оказва влияние на температурата. Има ли термостат на скоростната кутия .Кутията е 8 степенна ZF. Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GKadev Публикувано 30 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2022 Само да добавя към темата. Или загрява по-бързо до 90С ,ако я настъпвам.Така също е сменена и водната помпа ,както и водния радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 12 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2022 загряването се определя от Големи и Малкия термостат,като малкия е на маркуча и има посока,казваш че са сменени,но много често слагат неоригинални части и при тях температурата не е точно фиксирана като при оригиналните.Проверете посоката на малкия термостат дали е спазена- виждал съм случаи при които е обърнат и напрактика не работи.Проверете автомобила дали "охлажда " при спускане по надолнище и при включване на климатика.Проверете колата по време на шофирана на ВАГ-КОМ с живи данни ,където се вижда точната температура.Съвета ми е да смените двата термостата с оригинални от Порше и проблемът ще изчезне.Този мотор загрява за 2 километра лятото до 90 градуса и до 5 км зимата ако всичко е изправно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GKadev Публикувано 26 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2022 Термостатите са оригинални от порше.Вие за кой термостат на маркуча казвате. Защото единия така наречения голям върви заедно с корпуса на масления филтър,другия е в блока и третия е в маркуч ,който се води като термостат за скоростната кутия. Друг термостат не знам да имам Благодаря ви предварително! Когато загрее на 90 не пада температурата също така и при пуснат климатик. Благодаря много за отговора, ако знаете нещо повече пишете ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Август 2022 Доклад Share Публикувано 12 Август 2022 Това са всички термостати... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване