Jump to content

Проблем при запалване


vltn

Recommended Posts

вече обмислям да я карам така, докато не ме остави на пътя и тогава вече да се гледа дали е помпа, дали е нещо по разпределителните валове, маслени пътища или там квото е .. 

двама независими майстори казват, че всичко квото са гледали е ок като датчици, няма записани грешки, няма други признаци за тоя проблем, при каране или на празен ход мотора .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, vltn написа:

горивния филтър е сменян преди по-малко от 5к км, че предния беше запушен....

За да се "запуши" горивен филтър,значи в резервоара е наливано мръсно гориво.Аз бих започнал да търся проблема именно там-да се провери състояние на помпа,цедки на кошницата и дъното на резервоара.

За протокола,моята бензинова В7-ца също е 2006 година и когато я взех и реших профилактично да сменям бензинов филтър се оказа,че е още със заводския,който си беше чист,макар и на 200 000 км.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

всичките неща свързани с проверката на резервоара изискват ли задължително да се свали? има ли някъв лесен вариянт, щото доколкото знам смъкването си е бая труд.

почвам да си мисля, че след първото запушване и смяна на горивния филтър може да са останали някви боклуци на дъното в резервоара и сега пак същите тия да създават проблеми. 

досега това което съм проверил е е дали всеки път като се даде на контакт достига импулс до помпата - там всичко е ок. 

исках да попитам има ли някой представа откъде мога да взема накрайник с игличка за горивната рейка да закача и да следя няколко дни налягането преди палене. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

пиша пак защото вече имам малко повече информация за проблема.

Тъй като досега нямаше нищо на 100% сигурно и бяха някви догадки, ми е ясно, че и вие няма как да помогнете и стреляте в нищото.

През последните 3 дни закачих един манометър на горивната рейка и през 24 часа я паля колата, като преди това проверявам налягането, след като съм дал на контакт.

Оказа се, че в 2 от 3 случая налягането на рейката е под 1.5 бара. В третия случай дадох на контакт, проверих колко показва, видях над 3.5 бара, пробвах да запаля и запали от пърия път.

В предишните два случая изчаках 2-3 минути (тъй като помпата не се активира при подаване на контакт отново веднага след първото даване на контакт, явно има някво време минимално което трябва да се изчака, не съм наясно как го определя). След тези 2-3 минути давам повторно на контакт, без преди това да съм мъчил да паля, проверявам налягането и виждам, че се е вдигнало до над 3.5 бара, 4 в единия случай. Тогава пак запалвам без проблем.

От тук нататък вече мога да попитам следното това, че понякога качва достатъчно налягане, а в друг случай не, признак ли е за това, че горивната помпа е за смяна?

Както споменах по-горе преди имах проблем със запалването, тогава проблема беше от запушен горивен филтър и съответно ниско налягане. Майтора тогава ми спомена, че това може да е скъсило живота на помпата.

Предстои ми пътуване и се чудя дали да сменям филтъра или и помпата.

Ясно е, че никой не може да каже със 100% сигурност, но поне от опит се надявам да имате повече инфо за това какво трябва да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........провери си първо горивният регулатор, чак тогава помпи-момпи.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При него регулатора е в бензиновия филтър. Най-вероятно помпата си отива.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,

 

въпреки, че беше сменен наскоро, смених горивния филтър отново и проблемът изчезна или поне не се е възпроизвеждал от смяната.

Ще видя дали няма да се появи скоро отново и вече ще съм сигурен, че има някви боклуци в резервоара, които запушват филтъра.

След време ще пиша пак да кажа кво се случва.

За момента проблема го броим решен.

От филтъра беше и евентуално боклуците в резервоара! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@vltn Същия двигател като моя. Същият проблем. Смяна на бензинова помпа и дебитомер. Аз допълнително смених и температурен датчик G83 (2 Пина-зелен).

Датчика САМО ОРИГИНАЛЕН ОТ Ауди. 120 кинта е. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Абсолютно същите симптоми при мен(B7 1.8T BFB), но проблемът се появи постепенно - явно имаме лека епидемия 😁. Започна да пали от втори път, после трети-четвърти и в момента с бая зор, особено след престой. При мен светна и грешка за бедна смес:

P1128 Bank 1 system adaptation (mult) System too lean

Оставих я на майстор, днес се обади да изкаже съмнения за помпата. Веднъж съм го ял с дефектен бензинов филтър, който се запуши след по-малко от 5к километра и изля горивото през някакъв отворен маркуч за пари. След смяна всичко беше супер около 5 години. Скоро го смениха пак и ако е отново запушен ментак, който мъчи помпата, ще е доста нелепо.

 

Благодаря за темата, ще следя и ще споделя при мен как се развиват нещата.

Редактирано от HereComesVic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши, като има развитие!
Грешката за бедни смеси и аз я имам, но не винаги ми излиза на таблото.
Засега нямам ядове с паленето, пали от четвърт оборот, имам и газова уредба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ами след обстоен преглед, се оказало, че горивната система е наред - проверил е и помпа и филтър. Накрая преадаптирал разни модули(спомена ми по телефона, но така и не запомних) и всичко заспа. Карам я вече от 2+ седмици с едно дълго каране до морето и обратно - пали като сух кибрит, няма и следа от грешката 🤷‍♂️. Човекът е Пепи от Pepino Racing, известен главно в Шкода средите, а и на доста колеги тук. Абсолютен магьосник с електрониката и много точен човек. Взе ми далеч по-малко от една нова помпа, ако бях тръгнал да сменям наред неща, не ми се мисли...

 

Нямам идея дали проблемите са идентични, но за мен диагностиката от истински разбиращ човек винаги си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте! Аз също имам подобен проблем с А4/Б6 ALT 2.0 бензин. Трудно пали, а като запали и падат оборотите, след това се форсира сама и се нормализира. При повторно палене всичко е ок. Проблема не е постоянен. Прави го когато тя си реши. Няма грешки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...