Jump to content

А4 б8 1.8 тфси неравномерна работа на студен мотор


saleilla

Recommended Posts

Здравейте имам проблем с моята а4 б8 1.8 тфси - код на мотора CDHB . При студен мотор се усеща неравномерна работа на мотора на ниски обороти. Като загрее почти се нормализира, но си остават леки вибрации в купето.

Закачихме ваг Ком и излезе грешка

misfire detected cylinder 1 . Сменихме запалителните свещи и всички бобини, тази грешка изчезна , но проблема с вибрациите остана. Сега като я закачихме на Ваг Ком се появи нова грешка P2015 intake manifold flap position sensor . 

Сега сме се насочили към вихровите клапи.. на пръв поглед като са свалени , не са счупени но са леко износени (защото седят надолу) . Та въпроса ми е възможно ли да е от тях тези вибрации ?

 

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия двигател, неравномерна работа се усеща само в режим на "смукач" първите 30 сек след студен старт, после "заспива". Под 150К е пробега. Сменял съм свещи и бобини на 120К.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само където моята не "заспива" ами претрисането продължава, но по леко като загрее  .. 

Смених свещите и бобините тъй като преди седмица я купих показва че е на 201к км (не съм сигурна че са реални тъй като има история до 2016г. ) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2.0 тфси и моята е така когато изгася колата клапите устават в някакво положение и сензора се бърка като запали и се намества претрисането и люлеенето на обороите  изчезва.Аз имам друг проблем излезе ми грешка

4609 - Fuel Pressuer Regulator Valve

-P2296 00[032]Short to plus

това което разбрах на горивната помпа висиконалягане клапана не се отваря понякога и пали трудно или изобщо не пали някой имал ли е това и този клапан с помпата ли върви само

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Up на темата , след много сменени неща  си остана misfire на различни цилиндри. Не иска да запали сега 3ти цилиндър но ако се натисне педала на газта и се задържи на 850 оборота misfire изчезва и колата работи добре. Възможно ли е да го прави това от акумулатора ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора лесно може да се провери - сменето за малко с такъв от друга кола...

 

Да не смуче въздух от някъде ? Преди години имаше интересен случай на мисфайър  с 1.8ТФСИ, когато колата смучеше въздух през някакъв семеринг... не помня дали на коляновия вал или покрай съединителя.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Семеринга на коляновия вал е сменен. 

PVC клапан също, всички маркучета са щателно проверени и не смуче въздух , ще проверим и този семеринг покрай съединителя , вече в чудо се видяхме с тази кола .. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен клапите са нормални , лостчето не играе. След толкова сменени неща сме се поболяли и както казва колегата ще погледнем задния семеринг на коляновия вал, дали не смуче от там въздух , защото намерих една доста интересна тема отностно този проблем който е бил често срещан при 1.8 и 2.0 тфси.

Интересното е че на пуснат климатик колата се окроща и не набива misfire толкова често и се окроща защото държи 900 оборота. Има логика да смуче въздух от някъде (което го компенсира с гориво,защото гори повече от обичайното)  но просто се чудехме от къде като почти всички оплътнения сме сменили + нов PVC клапан + проверка на вакуум маркучите .

 

Това е темата на която попаднах. 

http://sedefcha.blogspot.com/2017/02/18-tsi-bzb.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така свалихме семеригна на коляновия вал от това което видяхме старата не е за този модел , попитахме чичко Гугъл и ни показа че семеринга е за 2.0тфси , а новата която взехме е за 1.8тфси . Надявам се като я сменим ще вземе да се оправи тази кола. Прикачвам снимки на 2те семеринги за да добиете представа. И ще пиша след като я запалим дали е изчезнал проблема.

Screenshot_20220611-180512_Gallery.jpg

Screenshot_20220611-180509_Gallery.jpg

Screenshot_20220611-180506_Gallery.jpg

Screenshot_20220611-180501_Gallery.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...