saleilla Публикувано 10 Май 2022 Доклад Share Публикувано 10 Май 2022 (Редактирано) Здравейте имам проблем с моята а4 б8 1.8 тфси - код на мотора CDHB . При студен мотор се усеща неравномерна работа на мотора на ниски обороти. Като загрее почти се нормализира, но си остават леки вибрации в купето. Закачихме ваг Ком и излезе грешка misfire detected cylinder 1 . Сменихме запалителните свещи и всички бобини, тази грешка изчезна , но проблема с вибрациите остана. Сега като я закачихме на Ваг Ком се появи нова грешка P2015 intake manifold flap position sensor . Сега сме се насочили към вихровите клапи.. на пръв поглед като са свалени , не са счупени но са леко износени (защото седят надолу) . Та въпроса ми е възможно ли да е от тях тези вибрации ? Редактирано 11 Май 2022 от VBI Заглавие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saleilla Публикувано 10 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2022 По скоро има претрисане, а не вибрации.. моя грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 11 Май 2022 Доклад Share Публикувано 11 Май 2022 Аз съм със същия двигател, неравномерна работа се усеща само в режим на "смукач" първите 30 сек след студен старт, после "заспива". Под 150К е пробега. Сменял съм свещи и бобини на 120К. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saleilla Публикувано 11 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2022 Само където моята не "заспива" ами претрисането продължава, но по леко като загрее .. Смених свещите и бобините тъй като преди седмица я купих показва че е на 201к км (не съм сигурна че са реални тъй като има история до 2016г. ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0kata Публикувано 13 Май 2022 Доклад Share Публикувано 13 Май 2022 Аз съм с 2.0 тфси и моята е така когато изгася колата клапите устават в някакво положение и сензора се бърка като запали и се намества претрисането и люлеенето на обороите изчезва.Аз имам друг проблем излезе ми грешка 4609 - Fuel Pressuer Regulator Valve -P2296 00[032]Short to plus това което разбрах на горивната помпа висиконалягане клапана не се отваря понякога и пали трудно или изобщо не пали някой имал ли е това и този клапан с помпата ли върви само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saleilla Публикувано 9 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2022 Up на темата , след много сменени неща си остана misfire на различни цилиндри. Не иска да запали сега 3ти цилиндър но ако се натисне педала на газта и се задържи на 850 оборота misfire изчезва и колата работи добре. Възможно ли е да го прави това от акумулатора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2022 (Редактирано) Акумулатора лесно може да се провери - сменето за малко с такъв от друга кола... Да не смуче въздух от някъде ? Преди години имаше интересен случай на мисфайър с 1.8ТФСИ, когато колата смучеше въздух през някакъв семеринг... не помня дали на коляновия вал или покрай съединителя. Редактирано 9 Юни 2022 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saleilla Публикувано 9 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2022 Семеринга на коляновия вал е сменен. PVC клапан също, всички маркучета са щателно проверени и не смуче въздух , ще проверим и този семеринг покрай съединителя , вече в чудо се видяхме с тази кола .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boriliev2003 Публикувано 9 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2022 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saleilla Публикувано 10 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2022 При мен клапите са нормални , лостчето не играе. След толкова сменени неща сме се поболяли и както казва колегата ще погледнем задния семеринг на коляновия вал, дали не смуче от там въздух , защото намерих една доста интересна тема отностно този проблем който е бил често срещан при 1.8 и 2.0 тфси. Интересното е че на пуснат климатик колата се окроща и не набива misfire толкова често и се окроща защото държи 900 оборота. Има логика да смуче въздух от някъде (което го компенсира с гориво,защото гори повече от обичайното) но просто се чудехме от къде като почти всички оплътнения сме сменили + нов PVC клапан + проверка на вакуум маркучите . Това е темата на която попаднах. http://sedefcha.blogspot.com/2017/02/18-tsi-bzb.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saleilla Публикувано 11 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2022 Така свалихме семеригна на коляновия вал от това което видяхме старата не е за този модел , попитахме чичко Гугъл и ни показа че семеринга е за 2.0тфси , а новата която взехме е за 1.8тфси . Надявам се като я сменим ще вземе да се оправи тази кола. Прикачвам снимки на 2те семеринги за да добиете представа. И ще пиша след като я запалим дали е изчезнал проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 11 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2022 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0kata Публикувано 21 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2022 колега развитие имаш ли след смяната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване