Jump to content

Ретрофит на сгъваеми огледала А6 4G


Creative89

Recommended Posts

Здравейте колеги, в петък ще ходя да си прибера новата кукла.

4G, 2014-та, 3.0 BiTDI

Тамън приключвах огледа, колата е великолепна, когато за мой невероятен ужас забелязах, че огледалата не са електрически сгъваеми. Някой олигофрен е спестил 250 евро, докато е конфигурирал кола за €96K (по документи и оригинална фактура). Направо останах без думи. Как може да се сложи всичко възможно за модела и да оставиш проклетите огледала?!?

Както и да е - колата е прекалено добра за да я зарежа заради едни тъпи сгъваеми огледала.

Търсих много из различни форуми, и стигнах до извода, че просто трябва да взема 2 нови огледала с Ел. Мотори., ново копче и нова пластмаса за дръжката около копчето и да се прекодира....нещо? Правилно ли съм разбрал?

Не съм много вещ в кодирането на коли, но имам кабел и VCDS.

Въпроса по-скоро е, само това ли ми трябва, или има и още липсващи компоненти?

Мога ли да сложа огледала с lane assist сигнализация, или само сгъваеми с камера? Моята има 360° камери, но тази в лявото огледало не работи винаги.

Човека каза, че се включва/изключва от време на време, което не знам какво точно означава. 

Моля ако някой има повече инфо или е правил тази операция, да ми обясни/даде линк към вече съществуваща тема. 

Извинявам се, ако се повтарям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Писах ти.



Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Еми, така и така го свърших, да си кажа как стана.

Купих си Ел.сгъваеми огледала, за жалост без камери, мойта е със. Ако намерите точки като вашите, но сгъваеми, нищо почти не трябва да се прави. Само контролерите във вратите трябва да се преправят с VCDS за да знаят какво да правят.

Аз лично не успях да намеря с камери и сгъваеми на адекватни цени. Всички обяви бяха по 800-900€ което е прекалено много за 2 огледала.
Комплекта който взех беше с контролерите във вратите и всичко останало.
Единствената пречка бяха кабелите за камерите, които трябваше да преместя от моите огледала на новите.
Колкото и грубо да звучи, това може да стане единствено ако кабела се среже, изтегли, прекара и запои отново.
Дупката през която минават основния кабел и видео кабела просто е прекалено малка за буксата.
Не заради дебелината ами заради дължината на буксата. Няма как да вземе 90° завой.

Няма и как да се раздели основата на огледалото от вътрешната метална рамка. Трябва някаква специална машина.
Двете половини се държат една за друга чрез една идиотски здрава пружина, която седи натегната от една ограничителна шайба. Пружината не може да се сгъне достатъчно за да се извади шайбата която държи всичко. Ако можеше, щеше да е много лесно, но уви.

Прекарах видео кабелите с помощта на една дълга свинска опашка и ги запоих хубаво и всичко си тръгна нормално.
Трябваше да се променят няколко неща с VCDS за да се появи менюто за автоматично сгъване при заключване.
Ако някой иска да прави тая процедура да знае, че зора е голям, но резултатът е добър. Също така смених дръжката с копчета на шоф. врата и самото копче за огледалата.
Стана като оригинално.
Ако някой иска, мога да давам акъл :)
Тъй като живея в Германия успях да продам почти всички части които свалих от колата ми и в крайна сметка цялата процедура ми струваше около 50€. [emoji1787]

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата е капсулована.
Нищо не се маха повече от това което се вижда на снимките.
Маха се пластмасовата част със щипките, но металния капсулован край не мърда.
Доста време гледах и кабела и буксата и опитвах да намеря начин без да режа кабела, но няма как това да стане.
Ти говориш за големите пластмасови букси, на които пиновете се махат, а аз говоря за коаксиалния видео кабел.
Пробвах и този вариант и изтеглих големия кабел с идеята че ще мога да прекарам само коаксиалния, но дори само той да е в тръбичката за окабеляването, не може да вземе 90°-вия завой при основата.
Снимах един резервен кабел който имам тука.
Мога да кача още снимки за да разбереш какво имам предвид. Останала ми е основата на едно ляво огледало тука. 7392e9a1c4f705a8d8b765849b589928.jpg870e241526656757afcadf51a4407d79.jpg

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже не съм се и замислял да го кримпирам наново.

С хубава спойка стана чудесно. Сложих свиваща изолация на всички индивидуални кабелчета и запоих и външната метална обшивка. Завърших с два слоя свиваща изолация. Стана като оригинално.
Не съм правил снимки за жалост. :)

Ако някой иска да се захваща, пишете.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Creative89 написа:

Няма и как да се раздели основата на огледалото от вътрешната метална рамка

Интересноооо, я снимай захвата в тва останалото огледало, щото помня, че преди отдавна разглобявах две такива сглобки, да видим същата ли е.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка с кратко описание кое какво е. Надявам се да се разбира.

Едит: дупката през която минава кабела е една тръбичка, част от самата основа. На края има 2 среза отстрани където влиза ограничителната шайба. Пружината натяга и шайбата държи всичко заедно.5db8186a1bb7645ad9522df61acfcd4a.jpg

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, с с крокодила за клапани ги демонтирах тия пружини преди време, по спомен шайбата в тая черната чашка, беше срязана и като се натисне надолу, се издърпва, съответно освобождава натяга. Но се правеше една лапка от дърво, за да легне корубата и да може да "захапе" инструмента отдолу. И адаптерче някакво на струга се правеше, да натисне само чашката.

С една дума - става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. Трябва да се свие пружината, заедно с черната чашка за даде изтегли шайбата и да се разделят половините.
Със сигурност може да се пригоди нещо за да се свие пружината, но просто аз не разполагам с такива инструменти.
Моя вариант е по-лесен за изпълнение. :)

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...