Minkar Публикувано 18 Май 2022 Доклад Share Публикувано 18 Май 2022 Здравейте колеги, Имам застлаховка автоасистънс, закъсах онзи ден с колата (ръчната спирачка и апарата дадоха фира) и си викнах Пътна помощ за да закарам колата при майстора, който ми я прави и му имам доверие. От Пътната помощ ми издадоха фактура, всичко точно, но когато отидох при застрахователя да я дам се оказа, че трябва становище от сервиза за техническата повреда на автомобила. Може ли да ми кажете, които е минавал през тази процедура, какви реквизити и информация трябва да има в това становище за да не ме върнат нещо пак. Предплогам дата, сервиз, ЕИК, описание с няколко изречения на проблема, подпис, печат е достатъчно. Питам защото в сервиза а и на други места си нямаха идея какво е това становище. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Серафим Йорданов Публикувано 27 Май 2022 Доклад Share Публикувано 27 Май 2022 Имам опит със здравния аспект, и незначителен с авто аспекта. Звъниш на кол центъра на каското и ги питаш за процедурата т.е. какво трябва да направиш, че да ти платят впоследстие. Вземи си от майстора ти официален документ или поне питай какво точно означава СтановищЕ и в какъв формат или образец трябва да е. Със задна дата, мсиля че номера може да мине. Или отиваш при брокер, на който му имаш доверие и съответно да ти пази интереса. Тук, следейки този форум, съм останал с впечатлине, че колегата daks (ще го намериш с търсачката) е професионалист в сферата и може да даде решение, миминум мнение. Офисът му май е в София или по телефона. От моя опит, трудно се шани застраховател, много са претенциозни от документална гледна точка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване