Jump to content

Ниски обороти на празен ход на АУДИ 90


bobata

Recommended Posts

Здравейте. искам да вдигна малко оборотите на празен ход

на моето Ауди 90, 2,3 литра, бензин, 5 цилиндъра, 1991.

Имах проблем, че колата даваше сама газ и проблема се

оказа в механизма на жилото. След като отстраних този

проблем оборотите на празен ход паднаха почти до

границата колата да угасне и колата тресе. Когато подавам

газ всичко е нормално.

Ако знае някой, може ли да ми каже как да вдигна малко

оборотите?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На самия дросел, там където се закача жилото има шпилка с гайка, която ограничава колко да се затваря дросела. Разхлаби гайката и навий леко шпилката докато се вдигнат оборотите и после стегни контриращата гайка. Въпроса е дали имаш стъпково моторче, което трябва автоматично да поддържа ниските обороти или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има моторче за празния ход. Ако моторчето липсва настройката от дросела е вариянт, но ще мени  обороти при студен и топъл мотор, също и при различно натоварване на празен ход. 

Редактирано от bagera979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да объркал съм се, има моторче. Изследвах оборотите по внимателно.

Оборотите на празен ход при студен двигател са нормални, а след като

загрее двигателя, падат до малко над границата на изгасване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава и двата ,ако си на ясно с "жиците" и имаш правилния термометър и мултицет  можеш да ги провериш сам.Данните ги има в Аутодата  -при колко градуса какво съпротивление имат. Пиша за програмата Аутодата не за сайта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще ги проверя, имам мултицет. Те нямат ли нула съпротивление при затворен контакт и безкрайно голямо

съпротивление при отворен контакт?

Единия датчик го знам къде е, в него влизат само два единични проводника и нищо друго. Той е близо до радиатора на охладителната

система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай т-датчика, който е закачен на фланеца към двигателя. Това трябва да са му стойностите според температурата на двигателя ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлично, ще купя този за мотора, този за таблото предполагам, че не влияе на

работата на двигателя. За този малкия датчик трябва да се източи малко антифриза, че като гледам датчика е около

20 см по ниско от връхната точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени го сутрин преди да запалиш двигателя с отвита капачка на разширителния съд - много малко антифриз изтича.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 1 литър - около 200 грама, може и по-малко ако си бърз при смяната на т-датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...