Jump to content

Мнение за конкретна обява - Audi A7 (C7) 2016г / 3.0TFSI 333hp


Recommended Posts

Здравейте! 

Насочил съм се към въпросният автомобил. Нямам наблюдения към бензиновия мотор, ако може да ми кажете какво да гледам и очаквам от него. До колкото четох тук във форума, е здрав и като цяло се препоръчва. Държа и да е с 8 ZF кутията, понеже сегашната ми кола е с такава и знам че е здрава. 

Харесал съм една кола, говорих с човека и каза, че сам си я е внесъл от САЩ на 90 000км, всичко работело, наскоро е обслужена и като цяло била в изрядно техническо състояние. Единствено цената е малко ниска, което ме притеснява леко.

Следваща седмица смятам да отида и да погледна колата на живо, но все пак реших преди това да попитам за едно мнение и тук. 

Ето линк към обявата:https://m.mobile.bg/details/11645287089624565

 

Благодаря предварително! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е щатска много лесно може да се провери по вин номера колко собственика е имала , инциденти и т.н. С един софтуер колата става над 400кс и няма нужда от друго . В зависимост от стила на каране е и разхода на гориво и зависи в кой град се кара и какъв трафик има - градско във Варна 14-20/100 извън градско до 9 съм падал . Стандартно като се поизпекът гарнитурките на капаците на клапаните теква масълце :) ама не е голяма драма . Смених на моя мотор и PCV -то аз съм на 155000 км , сега ще обслужвам кутия и диференциал . За 4 години почти нищо не съм правил . Успех 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се наложи чистене на нагар. Имат един неприятен недостатък с secondary air intake flow. Аз трябва да ходя в Порше, че там има една специална джаджа и го чистят с вода.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 

 

Благодаря за отговорите. Помолих го да ми изпрати VIN номера. Някой от форума има ли възможност да го провери или да ми препоръчате къде да го проверя? 

VIN - WAU2GAFC7GN184374

 

Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всичко зависи от цената на която ще я купиш , и от там колко ще струва да се докара и стегне .Малко нещата са се променили в САЩ - цените на колите са доста нагоре , а и $ на 1.80+ се катери лесно нагоре цената в лева . Дерзай и успех :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 

 

Благодаря за проверката! Реално човека не ме излъга, каза че негов приятел я е внесъл на 50К километра в България за жена му и той я е купил от него на около 90К. Това ме навява на мисълта че километрите може и да са реални. Просто ми спести че е леко катастрофирала. Но такива са 80% от вносните така или иначе. Поне не е фрапантен удър. Каза че още като я е взел е сменял масла на диференциала и раздатката и е обслужил кутията. Има фактури за всичко това. Не е сменял свещи и бубини все още. И верига, но те я давали към 200К да се сменя. 

Ами с две думи човека изглежда точен, утре или вдругиден ще отида да я погледна колата и ако всичко е точно, ще имам да черпя 😄

 

И пак благодаря на всички за помощта! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи бубини и вериги се сменят само при симптоми. Ауди нямат определени километри за това. Ако някой ти разказва/казва резко спри да го слушаш. 

За Gen.1 3.0TFSI свещите ги дават да се сменят на 90хил. (ако добре помня) за Gen.2 3.0TFSI какъвто е мотора в случая най-вероятно пак са на толкова ако не е ремапвана колата. 

П.с. Почти 100% от колите внос от Америка са удряни къде леко къде повече иначе просто не излиза математиката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите на Gen 1. Тракат при палене. На gen 2. не знам дали са го оправили този проблем. Има си TSB за това и сме го дискутирали и преди. Сменят се горните обтегачи и спира да трака при палене:) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.05.2022 г. at 15:50, VG99 написа:

Здравейте! 

 

Благодаря за проверката! Реално човека не ме излъга, каза че негов приятел я е внесъл на 50К километра в България за жена му и той я е купил от него на около 90К. Това ме навява на мисълта че километрите може и да са реални. Просто ми спести че е леко катастрофирала. Но такива са 80% от вносните така или иначе. Поне не е фрапантен удър. Каза че още като я е взел е сменял масла на диференциала и раздатката и е обслужил кутията. Има фактури за всичко това. Не е сменял свещи и бубини все още. И верига, но те я давали към 200К да се сменя. 

Ами с две думи човека изглежда точен, утре или вдругиден ще отида да я погледна колата и ако всичко е точно, ще имам да черпя 😄

 

И пак благодаря на всички за помощта! 

Колега, видя ли колата? Интересно ми е в какво състояние е при тази примамлива цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравей! 

 

Видях колата. В изключително добро състояние е отвън и вътре. Всичко проверих откъм екстри и работи. Човека не я беше карал 2 дена и държеше да я запаля на студен двигател за да проверя дали няма тракания и т.н. Всичко по мотора изглеждаше наред, работи си като часовник. Даже се учудих колко тихо работи. Не го беше измил или нещо за да прикрие някакви работи. Километрите са си толкова, колкото казваше. Показа ми фактурите за всичко което е сменял. Абе всичко си ми обясни човека и поне по моя преценка изглеждаше коректен. 

После я покорах 30-40 мин градско/извънградско. Колата се държеше перфектно, кутията си сменяше адекватно, окачването не тропаше (а доста дупки нацелих без да искам) 😄

И в крайна сметка си стиснахме ръцете и в петък живот и здраве я вземам. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...