Cankowt Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Здрвейте, колата е Ауди А3 3.2 DSG. От скоро започна да тресе при ускорение, започва леко от 2-ра предавка и се увеличава с качването на предавките. Къде може да е проблемът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Ако е само при ускорение, е възможно да е от вътрешните карета. Друга възможност е да е от скоростната кутия, но е по-малко вероятно. Знае ли се на колко километра е колата и дали кутията е обслужвана редовно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cankowt Публикувано 25 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 По километраж е 245 000, но не се знае дали са реални и дали е обслужвана кутията преди. Забелязал съм ,че тресе само при по рязко ускорение. Друго което съм забелязал е ,че при връщане от 3-та на 2-ра се чува някакво щракане от кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 (Редактирано) Тресенето и щракането може да са от различни неща. Принципно на тези километри е нормално да се обаждат съединителите, но най-добре си е някой който разбира да погледне колата. За кутията препочъчвам единствено Мишо. Каретата могат да се проверят като се вдигне колата на подемник и на ръка се провери дали имат луфт. Най-вероятно каретата са ти така наречените триподи, които се намират трудно на нормална цена. На мен ми се наложи преди 2 години да сменям лявото и тогава се предлагаше само оригинално за 650лв. Успях да намеря цяла полуоска с 2-те карета на SKF за 200лв и до момента нямам проблеми с нея. Аз също имах тресене при рязко ускорение, което изчезна след смяната на полуоската. Редактирано 25 Май 2022 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cankowt Публикувано 25 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Мишо в България ли работи в момента, защото бях чел ,че е в Хърватия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 В момента, мисля че си е тук. И на двете места работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cankowt Публикувано 25 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 19 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2022 На 25.05.2022 г. at 20:48, manoleo написа: В момента, мисля че си е тук. И на двете места работи. От март се чувах няколко пъти с Мишо и накрая ми каза ,че в БГ идва само на почивка и с коли не му се занимава тук... Та сега май ще се ходи в Дивалс ЕООД. Проблема ми беше,че не винаги включваше задна и влизаше в авариен режим, гасиш палиш и включва! Закарах я на Коко(грешка!) смени уплътнение,долял 2.5 л масло и след 500 км пак не включва на задна, но...сега вече като запаля свети гаечно ключе...лошо казва Коко,но него го забравям! Съвети, мнения? @manoleo за съжаление на Мишо не му се занимава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 19 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2022 В момента чета за Софтелектроник, били с най модерната лаборатория за мехатроници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 20 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2022 Жалко, че така ти е казал Мишо. От време на време спира да му се занимава тук, защото при него най-често отиват коли, които са минали през всичките други сервизи, омазани са яко, а собствениците са се изръсили с много пари. Така на Мишо хем му се усложнява в пъти работата, хем хората му се пазарят и за цената, защото вече са се охарчили. Аз затова, като ми се счупи мехатроника преди време, директно изпратих колата до Хърватска. Стана по-бързо и по-евтино, отколкото ако бях обикалял Коковци и разни други с месеци. За Софтелектроник нищо не знам за съжаление. Ако пак ми се счупи колата, пак при Мишо ще ходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 20 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2022 (Редактирано) И аз исках при Мишо защото не си единствения, който е много доволен от него, но не му се занимава на човека и го разбирам! Ще продължавам да ровя, да видим какво ще открия! Все нещо ще изкочи! 😉 Софтелектроник се оказа, че имат сервиз във Варна,тук нямат! Другото което ме тревожи, е че като чуят 6 степенно DSG повечето казват, че трудно се ремонтира...🤥 Манолео, твоята 7 степенна ли е ? Редактирано 20 Юни 2022 от jery Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 20 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2022 6 степенна е и моята, на 3.2 само такава са слагали, няма 7 степенни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 20 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2022 Вдъхваш ми надежда, хаха! 😉 Няма ли някой съфорумец да се разправя с такива ремонти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 20 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2022 Ти поне си с по-разпростанен двигател и много по-лесно можеш да си намериш мехатроник или цяла кутия втора употреба, особено и ако не си с куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 21 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2022 Не съм с куатро, даже намерих цяла кутия работеща още не е свалена от колата и може да се пробва, но не знам буквите на моята! Човека и иска 1000 лв. От Пасат 6ца е! Виж пример: https://www.olx.bg/d/ad/02e927770aj-vw-audi-dsg-avtomatichna-skorostna-kutiya-mozak-modul-CID360-ID8SCdy.html?reason=extended_search_extended_s2v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 21 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2022 В етка можеш да провериш с какъв код е твоята кутия. Другият вариант е ако имаш човек, който по номера на рамата да ти извади този на кутията. Обикновено търговците на части могат да направят такава проверка. Предполагам, че и друг номер кутия може да се монтира, но ще трябва препрограмиране, а за това си трябва специалист. Примерно Мишо на моята кола сложи мехатроник от Голф 7 gti. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 21 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2022 Да да,това за специалиста го знам, кутията трябва да се адаптира към моята кола! То не е като да смениш джанти! 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 22 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2022 Ха изненада, за това какво мислите? https://www.ebay.com/itm/393495231232?epid=1123090133&hash=item5b9e24bb00:g:JzwAAOSwDCNhEVDT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
electrooo Публикувано 22 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2022 На 2.0TDI CR 140кс. DSG 6 степенна имам същото щракане като при колегата[mention=112647]Cankowt[/mention] само че при мен е при всички превки и ще го помоля да драсне някой ред ако има развитие по въпроса.Проблема е от както я взех вече 2г. и 30к. навъртяни от менСмяна на масло и адаптация не помогна (същото щтракане се чу и при самата адаптация).Тука в Шумен има добри отзиви за DS AUTO https://m.facebook.com/106407258292650/ наскоро ходиг при него за диагностика и тест драйв. Момчето каза че сойностите са в норми и кутията рейгира много добре да не се притеснявам и да я следя. Колата е на 280 000 по километраж и 315 000 по компа на кутията, които мисля че са реалните...SM-G980F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 https://photos.google.com/photo/AF1QipMCS5CahE6zMx8zKbTlXdCFpt3jghnZFuiCfkSk Възможно ли е тези грешки да идват от това, че медната шина на която се захващат кабелите, за да влезнат в бушоните и релетата е зеленясала и ръждясала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 On 6/22/2022 at 11:04 AM, jery said: Ха изненада, за това какво мислите? https://www.ebay.com/itm/393495231232?epid=1123090133&hash=item5b9e24bb00:g:JzwAAOSwDCNhEVDT Не знам дали си обърнал внимание, че обявата е за клапани за мехатроник на бройка. Според мен си струва първо да се видят колко струват нови, преди да се търсят втора употреба. Мисля, че се продават на цели комплекти всичките. Иначе снимката не ми се отваря, но от зеленясали и ръждясали ел. връзки е много възможно да има всякакви грешки. @electrooo със сигурност не е нормално да имаш щракане между предавките. Ако мехатроника със сигурност е наред, може проблемът да е в съединители и/или маховик(ососбено при такъв пробег). Аз скоро ще ги сменям в комплект. При мен маховика се чува как ромоли леко когато колата е на P и е под наклон напред, а също и изтраква при гасене на двигателя. За твоята кола, ако не се лъжа, има маховик на SACHS, който е за предпочитане пред LUK. Оригиналният е около 2000лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 (Редактирано) Аха, сега се и чете вече! Редактирано 28 Юни 2022 от jery Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 В никакъв случай не съм специалист, за да твърдя, че мнението ми е компетентно, но със сигурност първо бих изчистил всички ел. връзки, които са видимо зле. Случвало ми се е да имам всевъзможни грешки от лоши връзки или дори от слаб акумулатор. Принципно от грешките на снимката, най-много би ме притеснила 3-тата. Ако можеш изчисти всички клеясали/корозирали връзки, изтрий грешките и сканирай пак, след като покараш малко. Мога да помогна с четене и триене на грешки, ако си в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 Да в София съм, изчистиха всички грешки, също така и медната планка, ще покарам и ще споделя! Благодаря!👍 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2022 Почисти с контактен спрей куплунга на самата скоростна кутия долу - може да е клеясала и от там да се губи връзката с CAN-a и двигателя, съответно скоростната кутия почва да работи по-твърдо/рязко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване