Jump to content

А6 2.7biturbo температура антифриз


eagle_xtz

Recommended Posts

Здравейте ,каква е нормалната работна температура на този двигател ,обикновенно стрелката седи на 90 градуса но днес прескочи отиде към 100 в движение не искаше да падне на 90,след спиране в гаража чух допълнителката перка и започна да пада на 90 .Някакви идеи защо се е получило или е нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,според мен не е нормално да минава 90°... независимо от двигателя!Моята(2.4 бензин) никога не е минавала 90 дори и големи жеги и продължително изкачване! Единствено когато ми се беше прецакал датчика на температурата ми показваше по високи стойности,но студена не работеше правилно и прекъсваше!

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяй че таблото е програмирано да показва точно 90 градуса когато реалната температура е между 80 и 100, така че трябва да се гледа през OBDII. Не е нормално да минава 100 градуса, въпреки че в най-големите жеги ако се стои в колата на паркинг с включен климатик виждал съм моята да достига 103 - 104 градуса. Моето табло е с ColorMFA и съм го настроил да показва реалната температура постоянно.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята вече 4 години лятото в задръстванията по табло се движи между 90-95 градуса ( на климатроника максимум 103-104 градуса) и нямам никакви проблеми. Питал съм на няколко места от какво може да е, но на всякъде предлагат смяна на части една по една с надеждата да се оправи от нещо, а според някои е напълно нормално да го прави. Двигателя е 3.0 ASN 2002 година бензин/газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото е настроено така че стрелката да стои на 90гр когато температурата на охлаждащата течност е между 75 и 105 градуса. Подмине ли 105 и стрелката отклонява. 2.7 прави доста жега по принцип, може да е започнал да се задръства радиатора, виското да е започнало на си забавя задействането и доста други неща.

При мен на видимо бистър антифриз след промивка на системата изтекоха доста мизерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно колата само един ден го направи по обд показваше в този момент около 105-107 градуса ,и след изстиване на другия ден се нормализира... странна работа 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте проблема пак се появява но го прави при работещ климатроник качва до 110градуса,когато го изключа държи около 96 според vcds.Имате ли идеи от какво може да е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че под "работещ климатроник" визираш работещ климатик. Провери дали и по-малката перка се задейства когато включиш климатика.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

При мен на външна температура от 38 градуса при включен климатик на място, почти достигна 110градуса по стрелка. Проблем в работата на мотора нямаше, мощност си имаше. В движение пада на 90, но ме озадачи тази температура, включително антифриза в казанчето се беше поразширил и беше над максимума, маркучите не бяха твърди, перките работят, включително и допълнителната помпа. На следващия ден, но вече на 30 градуса, си закова на 90 и не мръдна от там.

Досега на 2.8 мотор 174 к.с не ми е минавала над 90, освен когато ми духна гарнитура на едната глава, но тогава започна да ми губи мощност и да работи нестабилно, както и разхода се увеличи, макар да не загряваше след това. 

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...