eagle_xtz Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Здравейте ,каква е нормалната работна температура на този двигател ,обикновенно стрелката седи на 90 градуса но днес прескочи отиде към 100 в движение не искаше да падне на 90,след спиране в гаража чух допълнителката перка и започна да пада на 90 .Някакви идеи защо се е получило или е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
treloufo Публикувано 27 Май 2022 Доклад Share Публикувано 27 Май 2022 Здравей колега,според мен не е нормално да минава 90°... независимо от двигателя!Моята(2.4 бензин) никога не е минавала 90 дори и големи жеги и продължително изкачване! Единствено когато ми се беше прецакал датчика на температурата ми показваше по високи стойности,но студена не работеше правилно и прекъсваше!Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Май 2022 Доклад Share Публикувано 27 Май 2022 (Редактирано) Не забравяй че таблото е програмирано да показва точно 90 градуса когато реалната температура е между 80 и 100, така че трябва да се гледа през OBDII. Не е нормално да минава 100 градуса, въпреки че в най-големите жеги ако се стои в колата на паркинг с включен климатик виждал съм моята да достига 103 - 104 градуса. Моето табло е с ColorMFA и съм го настроил да показва реалната температура постоянно. Редактирано 27 Май 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpina_bg Публикувано 28 Май 2022 Доклад Share Публикувано 28 Май 2022 Моята вече 4 години лятото в задръстванията по табло се движи между 90-95 градуса ( на климатроника максимум 103-104 градуса) и нямам никакви проблеми. Питал съм на няколко места от какво може да е, но на всякъде предлагат смяна на части една по една с надеждата да се оправи от нещо, а според някои е напълно нормално да го прави. Двигателя е 3.0 ASN 2002 година бензин/газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 31 Май 2022 Доклад Share Публикувано 31 Май 2022 Таблото е настроено така че стрелката да стои на 90гр когато температурата на охлаждащата течност е между 75 и 105 градуса. Подмине ли 105 и стрелката отклонява. 2.7 прави доста жега по принцип, може да е започнал да се задръства радиатора, виското да е започнало на си забавя задействането и доста други неща. При мен на видимо бистър антифриз след промивка на системата изтекоха доста мизерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eagle_xtz Публикувано 4 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2022 Интересно колата само един ден го направи по обд показваше в този момент около 105-107 градуса ,и след изстиване на другия ден се нормализира... странна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eagle_xtz Публикувано 1 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2022 Здравейте проблема пак се появява но го прави при работещ климатроник качва до 110градуса,когато го изключа държи около 96 според vcds.Имате ли идеи от какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2022 (Редактирано) Предполагам че под "работещ климатроник" визираш работещ климатик. Провери дали и по-малката перка се задейства когато включиш климатика. Редактирано 1 Юли 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 25 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2022 (Редактирано) При мен на външна температура от 38 градуса при включен климатик на място, почти достигна 110градуса по стрелка. Проблем в работата на мотора нямаше, мощност си имаше. В движение пада на 90, но ме озадачи тази температура, включително антифриза в казанчето се беше поразширил и беше над максимума, маркучите не бяха твърди, перките работят, включително и допълнителната помпа. На следващия ден, но вече на 30 градуса, си закова на 90 и не мръдна от там. Досега на 2.8 мотор 174 к.с не ми е минавала над 90, освен когато ми духна гарнитура на едната глава, но тогава започна да ми губи мощност и да работи нестабилно, както и разхода се увеличи, макар да не загряваше след това. Редактирано 25 Юли 2022 от stanis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eagle_xtz Публикувано 3 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2022 след подмяна на вътрешната ел.перка поради задържане,термошалтер и външно промиване на радиаторите,колата се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване