Milen02 Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 (Редактирано) Здравейте, от няколко дни колата загрява по-бавно от обичайното и ако случайно успее да качи 90 градуса, то до няколко минути е падналa до 70. Температурата постоянно се мени в рамките 70-90. При по-агресивно каране даже успява да падне и под 70 вместо да се качи. При проверка с VAG-COM няма никакви грешки и на живи данни температурата на антифриза скача и пада с 20 градуса от нищото. Термостата е сменяван преди 15000 километра и ме съмнява да е от него, тъй като никога не пресича 90-те. Ясно е че ще се ходи в сервиз, но в момента съм извън града и нямам възможност. За сега моето предположение е датчик. Някакви идеи от какво може да е? Благодаря. Редактирано 25 Май 2022 от Milen02 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 27 Май 2022 Доклад Share Публикувано 27 Май 2022 Ако съдиш по уреда на таблото,ще те излъже,стрелката седи на 90гр дори когато е на 80 или 100,на 105 пуска първа скорост,повече не съм вдигал и не зная другата на колко гр. се пуска.това за 2,0 тди мотор,има тема по назад точно по твоя проблем,поразрови се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashev94 Публикувано 27 Май 2022 Доклад Share Публикувано 27 Май 2022 Или датчик или термостат,ако не си сложил оригинален и датчика те съветвам пак оригинал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 27 Май 2022 Доклад Share Публикувано 27 Май 2022 Според мен , ако е сензор трябва да ти светне чек-а , понеже тоя сензор е важен за - горивна смес / студен, топъл двигател / и ти управлява перката кога да вкл. и изкл. Може да е сдал багажа термостата , ама преди това иди при някой майстор да тества -карате колата със закачен комп и да следи температурата как се държи , че си е разглобяване за да се стигне до там и да няма и други драми после и да се налага пак да се сваля чарджъра . Пиши като намерите проблема и успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 29 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2022 (Редактирано) Малка развръзка по казуса, днес забелязах, че нивото на антифриза е паднало под минимума (с около 2-3 см.) и реших да направя повторна диагностика. Този път излязоха 2 грешки: P0116 Engine Coolant Temperature Sensor, за която се зарадвах, че ще даде малко яснота по случая и не толкова добрата P190D Coolant Pump for Intercooler.. Колата я взех доста засилена с вече разделени кръгове на охлаждането и честно си нямам на идея какво е положението с кръга на чарджъра. Утре ще долея нужният антифриз и ще закарам колата в сервиз и се надявам там да могат да разберат дали наистина проблема е в елекрическата помпа. Ще коментирам допълнително, като вече има яснота и се знае какъв е проблема, и съответно как e бил разрешен. Всякакви съвети са добре дошли 🙂. Редактирано 29 Май 2022 от Milen02 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 31 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2022 След смяна на датчика с нов температурата се нормализира. Вече колата загрява за нула време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 31 Май 2022 Доклад Share Публикувано 31 Май 2022 On 5/29/2022 at 7:06 PM, Milen02 said: Колата я взех доста засилена с вече разделени кръгове на охлаждането и честно си нямам на идея какво е положението с кръга на чарджъра. Колко е засилена ? До около 450кс няма нужда да се разширява охладителната система , ако е напомпана нагоре / зависи от софт. компанията / + ултра чарджър има специално разработени сетове за разширяване на охладителната система със инструкция кое къде се вързва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 1 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2022 (Редактирано) Две ролки (ECS 187.3mm, 57,6mm), колд интейк, даунпайпове и софтуери ECU и TCU от 034motorsport. Охлаждането е разширено и са разделени двата кръга, като кръга на чарджъра си е с отделно казанче и електрическа помпа. За това не намирам никаква логика за загуба на антифриз в кръга на двигателя, като помпата, за която има грешка изобщо не е в него. Последния запис на дино е 515 коня, но без интейка и кулера. Редактирано 1 Юни 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 1 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2022 Добре са я засилили чел съм някъде по форумите че отделно правят перката на радиатора да работи постоянно за да държи температурата на антифриза още по ниска , особенно през лятото . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 2 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2022 (Редактирано) Когато има такъв пролем с температурата, винаги се гледа и дали загрява маслото- ако не загрява значи е датчика под ролката за чарджъра. Помпата - електрическата забива грешки , защото ди лването са й направили цикъла на 100% постоянна работа и забива грешки Преди 17 часа, vle4ugoto написа: чел съм някъде по форумите че отделно правят перката на радиатора да работи постоянно При мен работят и двете на 100% до 12км/ч Редактирано 2 Юни 2022 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 2 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2022 1 hour ago, Ц Е Ц О said: При мен работят и двете на 100% до 12км/ч Ти ли си си правил кодинга , би ли споделил малко повече инфо , не е ли прекалено шумна като бачкат на 100% перките и може ли да се регулира скороста на перките за да е по тиха ? На каква "каляска" е направено това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 2 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2022 С 034 съм. направено е за стартове и основно за жегите градско. пуска се и се спира от лоста за темпомата. Спират и прословутата Second Air Injection и помпата на чарджъра бичи на 100%. Общо взето за мен няма по-добър Софт като изпълнение от на 034, основно заради това, че има голям избор на версии и флашваш в гаража. Колата е S4 B8 2011 Има всичко основно по хардуера без Долна ролка , но и това ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 2 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2022 И аз съм с S4 B8 2011 софта ми е APR , ще поровя в щатския форум да видя какво ще кажат дали има такава опция в самия софт. да се прави това механично както при теб . А ти как точно го пускаш , само включваш темпомата ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2022 Преди 14 часа, vle4ugoto написа: А ти как точно го пускаш , само включваш темпомата ли ? Да и с него нагласям и лънча от колко да тръгва . От 1800-5000об Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване