Jump to content

S4 B8 - Температурата постоянно се мени


Milen02

Recommended Posts

Здравейте, от няколко дни колата загрява по-бавно от обичайното и ако случайно успее да качи 90 градуса, то до няколко минути е падналa до 70. Температурата постоянно се мени в рамките 70-90. При по-агресивно каране даже успява да падне и под 70 вместо да се качи.  При проверка с VAG-COM няма никакви грешки и на живи данни температурата на антифриза скача и пада с 20 градуса от нищото. Термостата е сменяван преди 15000 километра и ме съмнява да е от него, тъй като никога не пресича 90-те.  Ясно е че ще се ходи в сервиз, но в момента съм извън града и нямам възможност. За сега моето предположение е датчик. 
 

Някакви идеи от какво може да е? Благодаря. 

Редактирано от Milen02
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съдиш по уреда на таблото,ще те излъже,стрелката седи на 90гр дори когато е на 80 или 100,на 105 пуска първа скорост,повече не съм вдигал и не зная другата на колко гр. се пуска.това за 2,0 тди мотор,има тема по назад точно по твоя проблем,поразрови се.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен , ако е сензор трябва да ти светне чек-а , понеже тоя сензор е важен за  - горивна смес / студен, топъл двигател / и ти управлява перката кога да вкл. и изкл. Може да е сдал багажа термостата , ама преди това иди при някой майстор да тества -карате колата със закачен комп и да следи температурата как се държи , че си е разглобяване за да се стигне до там и да няма и други драми после и да се налага пак да се сваля чарджъра . Пиши като намерите проблема и успех :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Малка развръзка по казуса, днес забелязах, че нивото на антифриза е паднало под минимума (с около 2-3 см.) и реших да направя повторна диагностика. Този път излязоха 2 грешки: P0116 Engine Coolant Temperature Sensor, за която се зарадвах, че ще даде малко яснота по случая и не толкова добрата P190D Coolant Pump for Intercooler.. Колата я взех доста засилена с вече разделени кръгове на охлаждането и честно си нямам на идея какво е положението с кръга на чарджъра. Утре ще долея нужният антифриз и ще закарам колата в сервиз и се надявам там да могат да разберат дали наистина проблема е в елекрическата помпа. 

 

Ще коментирам допълнително, като вече има яснота и се знае какъв е проблема, и съответно как e бил разрешен.

 

Всякакви съвети са добре дошли 🙂.

Редактирано от Milen02
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/29/2022 at 7:06 PM, Milen02 said:

 Колата я взех доста засилена с вече разделени кръгове на охлаждането и честно си нямам на идея какво е положението с кръга на чарджъра.

Колко е засилена ? До около 450кс няма нужда да се разширява охладителната система , ако е напомпана нагоре / зависи от софт. компанията / + ултра чарджър има специално разработени сетове за разширяване на охладителната система със инструкция кое къде се вързва . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Две ролки (ECS 187.3mm, 57,6mm), колд интейк, даунпайпове и софтуери ECU и TCU от 034motorsport. Охлаждането е разширено и са разделени двата кръга, като кръга на чарджъра си е с отделно казанче и електрическа помпа. За това не намирам никаква логика за загуба на антифриз в кръга на двигателя, като помпата, за която има грешка изобщо не е в него.

 

Последния запис на дино е 515 коня, но без интейка и кулера. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са я засилили :) чел съм някъде по форумите че отделно правят перката на радиатора да работи постоянно за да държи температурата на антифриза още по ниска , особенно през лятото . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато има такъв пролем с температурата, винаги се гледа и дали загрява маслото- ако не загрява значи е датчика под ролката за чарджъра.
Помпата - електрическата забива грешки , защото ди лването са й направили цикъла на 100% постоянна работа и забива грешки

Преди 17 часа, vle4ugoto написа:

чел съм някъде по форумите че отделно правят перката на радиатора да работи постоянно

При мен работят и двете на 100% до 12км/ч

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Ц Е Ц О said:

При мен работят и двете на 100% до 12км/ч

Ти ли си си правил кодинга , би ли споделил малко повече инфо , не е ли прекалено шумна като бачкат на 100% перките и може ли да се регулира скороста на перките за да е по тиха ? На каква "каляска" е направено това ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 034 съм.

направено е за стартове и основно за жегите градско.

пуска се и се спира от лоста за темпомата.

Спират и прословутата Second Air Injection и помпата на чарджъра бичи на 100%.

Общо взето за мен няма по-добър Софт като изпълнение от на 034, основно заради това, че има голям избор на версии и флашваш в гаража.

Колата е S4 B8 2011 

Има всичко основно по хардуера без Долна ролка , но и това ще стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с S4 B8 2011 :)  софта ми е APR , ще поровя в щатския форум да видя какво ще кажат дали има такава опция в самия софт. да се прави това механично както при теб . А ти как точно го пускаш , само включваш темпомата ли ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, vle4ugoto написа:

А ти как точно го пускаш , само включваш темпомата ли ? 

Да

и с него нагласям и лънча от колко да тръгва .

От 1800-5000об

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...